|
|
سطر 47: |
سطر 47: |
| * [[ مختلف شعری ہیئتوں میں نعتیہ تجربے ۔ ڈاکٹر حقانی القاسمی ]] | | * [[ مختلف شعری ہیئتوں میں نعتیہ تجربے ۔ ڈاکٹر حقانی القاسمی ]] |
|
| |
|
| * [[ پیغمبرِ اسلام کی بار گاہ میںغیر مسلم شعراء کا خراجِ احترام -ڈاکٹر راہی فدائی]] | | * [[ پیغمبرِ اسلام کی بار گاہ میں غیر مسلم شعراء کا خراجِ احترام -ڈاکٹر راہی فدائی]] |
|
| |
|
| * [[ چندر بھان خیال ؔ کی طویل نظم ’’لولاک‘‘ کے حوالے سے - شارق عدیل ]] | | * [[ چندر بھان خیال ؔ کی طویل نظم ’’لولاک‘‘ کے حوالے سے - شارق عدیل ]] |
سطر 135: |
سطر 135: |
| * [[ حمدیہ و نعتیہ ادب پر امتیازی خصوصیت کا حامل دبستان ِ نعت ۔ حلیم ؔ صابر ]] | | * [[ حمدیہ و نعتیہ ادب پر امتیازی خصوصیت کا حامل دبستان ِ نعت ۔ حلیم ؔ صابر ]] |
|
| |
|
| ===گل ہائے عقیدت ===
| |
|
| |
|
| |
| نہ میری نعت کی محتاج ذات ہے تیری
| |
| نہ تیری مدح ہے ممکن مرے خیالوں سے
| |
|
| |
| احمد فرازؔ
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
| میں بیت اللہ سے مسعود تحفہ لے کے آیا ہوں
| |
|
| |
| غلاف کعبہ ٔ اقدس کا ٹکرا لے کے آیا ہوں
| |
|
| |
| خدا کی راہ کا یثرب سے سودا لے کے آیا ہوں
| |
|
| |
| حقیقت میں طریقت کا یہ تمغہ لے کے آیا ہوں
| |
|
| |
| ہے اب پیشِ نگاہ ِ شو ق ہر دم شانِ رحمت کی
| |
|
| |
| بتاؤں کیا کہ اس سرکار سے کیا لے کے آیا ہوں
| |
|
| |
| سماتا ہی نہیں نظروں میں میری طور کا منظر
| |
|
| |
| کسی کا دل کے آئینے میں جلوہ لے کے آیا ہوں
| |
|
| |
| شرف حاصل ہوا دربار احمد میں رسائی کا
| |
|
| |
| میں بیمار محبت تھا مداوا لے کے آیا ہوں
| |
|
| |
| میرے سینے میں عکس گنبد خضریٰ منوّر ہے
| |
|
| |
| میں گویا کعبہ ٔ دل میں مدینہ لے کے آیا ہوں
| |
|
| |
| شفاعت کا بھروسہ نقدِ رحمت ہاتھ آیا ہے
| |
|
| |
| مدینہ اور مکہ سے خزانہ لے کے آیا ہوں
| |
|
| |
| جو مانگا حق سے وہ پایا رسول اللہ کے در سے
| |
|
| |
| کہوں کیا حضرت واعظ میں کیا کیا لے کے آیا ہوں
| |
|
| |
| گیا تھا سوئے کعبہ ساز آہنگِ جنوں لے کے
| |
|
| |
| مدینہ سے عجب پُر کیف نغمہ لے کے آیا ہوں
| |
|
| |
| نہایت سخت تھی مسعودؔ عصیاں کی گراں باری
| |
|
| |
| مگر حضرت سے بخشش کا سہارا لے کے آیا ہوں
| |
|
| |
| سید مسعود حسن مسعودؔ
| |
|
| |
| پ ۱۸۸۵ء و ۱۹۷۲ء
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
| تضمین ِ دل پذیر بر کلام نصیر ؔ
| |
|
| |
|
| |
| اپنی پلکوں پہ ستارے سے ٹکائے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| ہم دیا عشق رسالت کا جلائے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| گنبد سبز تصور میں بسائے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| لَو مدینے کی تجلی سے لگائے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| دل کو ہم مطلع انوار بنائے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| اپنی سوئی ہوئی تقدیر جگائے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| ان کی چوکھٹ پہ کھڑے ہاتھ اُٹھائے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| بات بگڑی ہوئی ہر ایک بنائے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| کشتیاں اپنی کنارے سے لگائے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| کیا وہ ڈوبیں جو محمد ﷺ کے ترائے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| ان کے دیدار سے ہٹ کر کوئی ارمان نہ تھا
| |
|
| |
| سیرِ محشر کی طرف بھی کوئی رجحان نہ تھا
| |
|
| |
| پھر ملائک سے بھی ایسا کوئی پیمان نہ تھا
| |
|
| |
| قبر کی نیند سے اُٹھنا کوئی آسان نہ تھا
| |
|
| |
| ہم تو محشر میں انہیں دیکھنے آئے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| اس ادب گاہ میں آرام سے چل تیز نہ دوڑ
| |
|
| |
| منطق و فلسفہ و جہل سے منہ خیر سے موڑ
| |
|
| |
| فرقہ وارنہ خیالات کے اصنام کو توڑ
| |
|
| |
| حاضر و ناظر و نور و بشر و غیب کو چھوڑ
| |
|
| |
| شکر کر وہ ترے عیبوں کو چھپائے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| بعد سرکار وہ دونوں ہیں بزرگ و برتر
| |
|
| |
| ساتھ رہتے تھے جو سرکار کے سایہ بن کر
| |
|
| |
| جز رسولوں کے بھلا کوئی ہے ان سے بہتر
| |
|
| |
| نام آتے ہی ابوبکر و عمر کا لب پر
| |
|
| |
| تو بگڑتا ہے وہ پہلو میں سلائے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| اپنا دیدار کرا گنبد خضریٰ کے مکیں
| |
|
| |
| در پہ حاضر ہیں گنبد خضریٰ کے مکیں
| |
|
| |
| آن کی آن ہی آ گنبد خضریٰ کے مکیں
| |
|
| |
| اک جھلک آج دکھا گنبد خضریٰ کے مکیں
| |
|
| |
| کچھ بھی ہیں دور سے دیدار کو آئے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| فرش کو عرش بنا گنبد خضریٰ کے مکیں
| |
|
| |
| طور کو وجد میں لا گنبد خضریٰ کے مکیں
| |
|
| |
| پردۂ میم ہٹا گنبد خضریٰ گنبد خضریٰ کے مکیں
| |
|
| |
| اک جھلک آج دکھا گنبد خضریٰ کے مکیں
| |
|
| |
| کچھ بھی ہیں دور سے دیدار کو آئے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| فیض جب مسند محمود کا جاری ہو نصیرؔ
| |
|
| |
| ہر گنہ گار پہ اک کیف سا طاری ہو نصیر ؔ
| |
|
| |
| لب پہ شہزادؔ کے مصرع یہی جاری ہو نصیر ؔ
| |
|
| |
| کیوں نہ پلڑا تیرے اعمال کا بھاری ہو نصیرؔ
| |
|
| |
| اب تو سرکار بھی میزان پہ آئے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| علامہ ڈاکٹرشہزادؔ مجددی( لاہور )
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| پہلے ہر سانس مشک بو کرنا
| |
|
| |
| پھر مدینے کی جستجو کرنا
| |
|
| |
| عشق احمد میں چاک ہے سینہ
| |
|
| |
| کفر ہے حاجتِ رفو کرنا
| |
|
| |
| میرے چہرے پہ خاکِ طیبہ ہے
| |
|
| |
| مجھے حوروں کے رو برو کرنا
| |
|
| |
| اے صبا کوچۂ رسول میں ہوں
| |
|
| |
| مجھ کو پامال چار سو کرنا
| |
|
| |
| کلمہ ٔ طیبہ ہے جن کے نام
| |
|
| |
| اے زباں ان کی گفتگو کرنا
| |
|
| |
| آج ان کے حضور ہے پیشی
| |
|
| |
| اے خدا آج سرخرو کرنا
| |
|
| |
| حسن سیرت کا ذکر ہے آقا
| |
|
| |
| مجھ کچھ اور خوب رو کرنا
| |
|
| |
| ان کے قدموں کی دھول ہو جانا
| |
|
| |
| ان کی ٹھوکر سے پھر نموکرنا
| |
|
| |
| یہ سلیقہ ہے رحمت آقا
| |
|
| |
| سر نہیں دل کو قبلہ رو کرنا
| |
|
| |
| پروفیسر سید ابو الحسنات حقیؔ( کان پور )
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| علم کے شہر کی خدمت ہے زباں پر یا رب
| |
|
| |
| مجھ لائی مری تقدیر کہاں پر یا رب
| |
|
| |
| بن کے درویش کھڑا ہوں میں وہاں پر یا رب
| |
|
| |
| سر جھکاتے ہیں فرشتے بھی جہاں پر یا رب
| |
|
| |
| تونے مبعوث کیا مرے نبی کو جس دم
| |
|
| |
| لرزہ طاری ہوا سب قلبِ بتاں پر یا رب
| |
|
| |
| وہ زمیں کتنی مقدس ہے زمانے بھر میں
| |
|
| |
| بھیجتا ہے تو سلام اپنا جہاں پر یا رب
| |
|
| |
| نعت گو سب سے بڑا تو ہے مری کیا ہستی
| |
|
| |
| سب تو قرآں کے ارشاد ہیں وہاں پر یا رب
| |
|
| |
| وہ ہی وہ اکمل انساں کہ نہیں ثانی کوئی
| |
|
| |
| ان کی تختی ہے لگی دل کے مکاں پر یا رب
| |
|
| |
| مجھ کو دکھلا دے تو سرکارکانوری چہرہ
| |
|
| |
| عشق کی آگ ہے اس قلب طپاں پر یا رب
| |
|
| |
| موت آئے تو رہے پاس درودوں کی ضیاء
| |
|
| |
| نام اُس ذات کا ہو وِردِ زباں پر یا رب
| |
|
| |
| نفس جبرئیل کو آداب سکھایا کس نے
| |
|
| |
| سو رہا تھا ، رہا تھا ترا محبوب جہاں پر یا رب
| |
|
| |
| روشنی لفظوں میں گوندھوں یہی خواہش ہے متینؔ
| |
|
| |
| خوش ہوں آقا بھی مرے حُسنِ بیاں پر یا رب
| |
|
| |
| متینؔ عمادی( پٹنہ)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
| نعتیہ سہ غزلہ
| |
|
| |
| ( ورقِ اوّل )
| |
|
| |
|
| |
| حبّذا! قِسمت سے مجھ کو ایسا آقا مِل گیا
| |
| میں نے اُس سے جب بھی مانگا ، جو بھی مانگا مِل گیا
| |
|
| |
| ہر کوئی حیران ہے اِس پر ، مجھے کیا مِل گیا
| |
|
| |
| نعل پاک مصطفی ﷺ کا ایک ذرہ مِل گیا
| |
|
| |
| مصطفی ﷺ کے در پہ سائل کیا کہے حیران ہے
| |
|
| |
| جتنی رکھتا تھا طلب، اُس سے زیادہ مِل گیا
| |
|
| |
| کیسے پا سکتا ہے کوئی تھاہ اُس کے فضل کا
| |
|
| |
| اُن کے بحرِ بے کراں سے جس کو قطرہ مِل گیا
| |
|
| |
| سخت بے چینی میں دی اُن صدا تو یوں لگا
| |
|
| |
| راہیِ تشنہ دہن کو جیسے دریا مِل گیا
| |
|
| |
| اُس کی آقائی پہ صابرؔ دو جہاں قربان ہے
| |
|
| |
| آمنہ کے لال جَیسا جِس کو آقا مِل گیا
| |
|
| |
| ( ورقِ دوم)
| |
|
| |
|
| |
| چارہ گر حیران ہے، اللہ ! یہ کیا ہو گیا
| |
|
| |
| ذکر طیبہ کر دیا، بیمار اچھا ہوگیا
| |
|
| |
| پَست ہو کر رہ گئے گِردابِ غم کے َحوصلے
| |
|
| |
| شاہِ طیبہ کے کرم سے پار بیڑا ہوگیا
| |
|
| |
| اب طبیبوں کی دواؤں کی مجھے حاجت نہیں
| |
|
| |
| خاکِ طیبہ سے ہی ہر دُکھ کا مُداوا ہوگیا
| |
|
| |
| روضۂِ اطہر کو سجدہ ہوش میں ممکن نہ تھا
| |
|
| |
| بے خودی میں دوستو! کعبے کا دھوکا ہوگیا
| |
|
| |
| غازۂِ رُخسار جِس نے خاکِ طیبہ کو کیا
| |
|
| |
| ماہِ طیبہ سے مُنوّر اُس کا چہرہ ہوگیا
| |
|
| |
| ہو گئی آباد جس کے دِل میں یادِ مصطفی ﷺ
| |
|
| |
| مومنو کا قبلۂِ جاں دِل اُس کا ہوگیا
| |
|
| |
| اب فرشتوں کی زبانوں پر بھی اُس کا نام ہے
| |
|
| |
| جب سے صابرؔ مصطفی کا نام لیوا ہوگیا
| |
|
| |
| ورقِ سوم
| |
|
| |
|
| |
| مصطفی ﷺ کے پائے اقدس پر جو شیدا ہوگیا
| |
|
| |
| اُس کی بخشش کا سہارا اُن کا تلوا ہوگیا
| |
|
| |
| تلخ کامی کے سبب تھا زیست میں زہرابِ غم
| |
|
| |
| اُن کی رحمت ہوگئی، زہراب میٹھا ہوگیا
| |
|
| |
| اُس کے طوفاں سے نکلنے کی کوئی صورت نہ تھی
| |
|
| |
| آپ نے ٹھوکر لگا دی ، پار بیڑا ہوگیا
| |
|
| |
| المدد ! کفّار عالم در پیٔ آزار ہیں
| |
|
| |
| یا رسول اللہ ! اب دشوار جینا ہوگیا
| |
|
| |
| ہے روایت معتبر جب دھوپ میں نکلے حضور
| |
|
| |
| چھا گیا سورج پہ بادل اور سایہ ہوگیا
| |
|
| |
| جو مسلماں ہو گیا قسمت سے پابندِ درود
| |
|
| |
| اور، عمدہ، اور بہتر ، اور اچھّا ہوگیا
| |
|
| |
| حشر کے دِن دھوپ سے بھڑکا تھا صابرؔ جب بدن
| |
|
| |
| دیٖد اُن کی ہو گئی ، ٹھنڈا کلیجہ ہوگیا
| |
|
| |
| ڈاکٹر صابرؔ سنبھلی(یوپی)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| عزم لازم ہے نئے عہدِ وفا سے پہلے
| |
|
| |
| اُسوۂ پاک میں ڈھل جاؤں فناسے پہلے
| |
|
| |
| رنگ اپناؤں محمد ﷺ کی غلامی کے سبھی
| |
|
| |
| رب کی حاصل ہو رِضا مجھ کو قضا سے پہلے
| |
|
| |
| میں نے سمجھا ہے کہ ہے کیا یہ جہاد اور قتال
| |
|
| |
| دعوتِ دین ضروری ہے وَغا سے پہلے
| |
|
| |
| دین لفظوں سے عمل تک جو نہ ہو نور فشاں
| |
|
| |
| پھرتو وہ موت ہے انساں کی‘ فنا سے پہلے
| |
|
| |
| نہ تو دنیا تھی نہ تھا دیں ہی میسر ہم کو
| |
|
| |
| بالیقیں سرورِ عالم ﷺ کی عطا سے پہلے
| |
|
| |
| کاش میں خود درِ سرکار ﷺ پہ حاضر ہوجاؤں
| |
|
| |
| نالۂ شوق سے معمور صبا سے پہلے
| |
|
| |
| اِتِّبَاعِ نبوی میرے عمل سے جھلکے
| |
|
| |
| ان کے دربار میں اظہارِ وفا سے پہلے
| |
|
| |
| کاش احساسِ ندامت کی بھی بارش برسے
| |
|
| |
| مدحتِ شاہ ﷺ میں لفظوں کی گھٹا سے پہلے
| |
|
| |
| نعت سچائی کی ضامن ہو بہر طور عزیزؔ
| |
|
| |
| قلب میں داخلہء شوقِ جزا سے پہلے
| |
|
| |
| ڈاکٹرعزیزاؔحسن (کراچی )
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
| خیال، نعت کی چوکھٹ پہ سر بہ خم آیا
| |
|
| |
| کمالِ سدرۂ فن تک مرا قلم آیا
| |
|
| |
| کُھلے ہیں دشت ِتمنامیں مشک بو نافے
| |
|
| |
| حریم جاں میں کوئی آہوئے حرم آیا
| |
|
| |
| افق خیال کے قوسِ قزح میں ڈوب گئے
| |
|
| |
| زمینِ فکر پہ اک موجۂ ارم آیا
| |
|
| |
| سخن میں اخضری رنگت وفور پانے لگی
| |
|
| |
| ہر ایک لفظ پئے نعت تازہ دم آیا
| |
|
| |
| چراغ بر سرِ مژگاں جلا لیے میں نے
| |
|
| |
| خوشا، سلیقۂ تزئین شامِ غم آیا
| |
|
| |
| یہ ذوق نعت قلم کو کہاں میسر تھا
| |
|
| |
| صریر خامہ جبریل سے بہم آیا
| |
|
| |
| زمینِ شعر کو زرخیزیاں عطا کرنے
| |
|
| |
| عرب سے ابر امڈ کر سوئے عجم آیا
| |
|
| |
| نہال جان سے پھوٹی گداز کی کونپل
| |
|
| |
| مچل کے آنکھ کے صحرا میں یک یم آیا
| |
|
| |
| پھرا ہوں کاسۂ جاں لے کے در بدر شاکر ؔ
| |
|
| |
| زرِ مراد یہیں سے مگر بہم آیا
| |
|
| |
| سید شاکر ؔالقادری( اٹک۔ پاکستان )
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| چشمِ حیراں میں جلوے سمیٹے لوگ محفل سجانے لگے ہیں
| |
|
| |
| آمدِ مصطفی کا ہے موسم، سارے منظر سہانے لگے ہیں
| |
|
| |
| دل ابھی سے ہے ان کا منور سر ابھی سے جھکانے لگے ہیں
| |
|
| |
| جن کا جن کا بُلاوا ہے آیا، وہ مدینے کو جانے لگے ہیں
| |
|
| |
| ماہِ اول ربیع صبح صادق، روز دوشنبہ، تاریخ بارہ
| |
|
| |
| ہر طرف ہے درودوں کی خوشبو، برکتوں کے خزانے لگے ہیں
| |
|
| |
| فرش سے عرش تک کا سفر تھا، میرے آقا کا یہ معجزہ تھا
| |
|
| |
| ایک لمحہ کا تھا کارنامہ، عقل سمجھی زمانے لگے ہیں
| |
|
| |
| ساری دنیا تو گھوما ہوں آقا ہائے قسمت مدینہ نہ دیکھا
| |
|
| |
| اب یہ سارے سفر بن کے طعنے دل پہ خنجر چلانے لگے ہیں
| |
|
| |
| میرے آقا مدینے کے والی، نخلِ رحمت کے پھولوں کی ڈالی
| |
|
| |
| مجھ کو قدموں پہ اپنے بلالیں حوصلے ڈگمگانے لگے ہیں
| |
|
| |
| فاطمیؔ جا کے دیکھو مدینہ، نور ہی نور تم کو دکھے گا
| |
|
| |
| سبز گنبد کے سائے میں جاکر لوگ جنت بھلانے لگے ہیں
| |
|
| |
| پروفیسر علی احمد فاطمی ( الہ آباد )
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| دعا کبھی نہیں مانگی سو مانگ لیں اللہ
| |
|
| |
| کہ درد ہو تو ہم آنسو بہا سکیں اللہ
| |
|
| |
| ہمارے نقشِ کفِ پا ہی سدّ راہ بنے
| |
|
| |
| لہو غبار اُڑاتا ہے کیا کریں اللہ
| |
|
| |
| وہ ایک زحم کہ ہستی جسے کہیں ، نہ بھرا
| |
|
| |
| تری عطا ہے ، کسے اتّہام دیں اللہ
| |
|
| |
| نفَس نفَس ہے یقین و فما کی آویزش
| |
|
| |
| قدم قدم پہ خدا ہیں کسے کہیں اللہ
| |
|
| |
| الجھ گیا میرے دامن سے خار زارِ خودی
| |
|
| |
| پھسل گئیں مرے ہاتھوں سے راحتیں اللہ
| |
|
| |
| یہاں تو لوگ سدا نیکیاں بھُناتے ہیں
| |
|
| |
| کبھی گناہ کی توفیق دے انہیں اللہ
| |
|
| |
| ہر ایک شئے میں مظفر ؔخدا نظر آیا
| |
|
| |
| اگر چہ ہم ہیں خود اپنی تلاش میں اللہ
| |
|
| |
| پروفیسر مظفرؔ حنفی(نئی دہلی )
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
| دوہا نعت
| |
|
| |
| ( ۱۳۔ ۱۱۔۲۴ ماتراؤں)
| |
|
| |
|
| |
| آپ ﷺ خدا کا نور ہیں عالم کے سردار
| |
|
| |
| ٖ مجھ پر بھی کیجئے کرم خادم ہوں سرکار
| |
|
| |
| آپ ﷺ کی آمد جب ہوئی دنیا میں سرکار
| |
|
| |
| معبودوں کے سر جھکے ٹوٹ گئے زنّار
| |
|
| |
| طوفاں سے ٹکرا گیا کرکے بسم اللہ
| |
|
| |
| اُمّت میں تھا آپ ﷺ کی ہو گیا بیڑا پار
| |
|
| |
| تیز ہوا میں ہاتھ سے چھوٹ گئی پتوار
| |
|
| |
| ایک سہارا آپ ﷺ کا کر دو بیڑا پار
| |
|
| |
| شر مندہ ہو جائے گی اندھیاروں کی بھیڑ
| |
|
| |
| سیرت کی تنویر سے بھر دیجے افکار
| |
|
| |
| ابو بکر فاروق ہوں یا کہ علی عثمان
| |
|
| |
| کُندن جیسا کر دیا آپ نے ہر کردار
| |
|
| |
| قدم قدم پر دھوپ ہے تھکے تھکے ہیں پاؤں
| |
|
| |
| کاش ہو سر پر آپ کی ﷺ کملی سایہ دار
| |
|
| |
| جب میں کوثر کی طرف پیا سا مارا جاؤں
| |
|
| |
| ایک نظر ہو جائے بس شفقت کی سرکار
| |
|
| |
| وِرد د رودِ پاک کا جب بھی کیا فراز ؔ
| |
|
| |
| خوشبو کے احساس سے ذہن ہوا بیدار
| |
|
| |
| ڈاکٹر فراز ؔ حامدی( جے پور)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| اُنگلی پہ جن کی گھوم رہے ہیں یہ شش جہات
| |
|
| |
| وہ بوریہ نشیں ہیں شہنشاہِ کائنات
| |
|
| |
| دن ان کے رخ کا عکس تو ہے عکسِ زُلف رات
| |
|
| |
| اور سارے عطر اُن کے پسینے کی ہیں زکات
| |
|
| |
| بر حالِ زار من، بفگن بہرِ پنجتن
| |
|
| |
| اک چشم التفات بس اک چشم ِ التفات
| |
|
| |
| اُن کی مثال ان کی نظیر ان کا ہم شبیہ
| |
|
| |
| ممکن نہیں ملے کوئی تا حدِ ممکنات
| |
|
| |
| مل جائے اُن کا در تو یہ فوراً برس پڑے
| |
|
| |
| ٹھہری ہوئی پلکوں پہ اشکوں کی اک برات
| |
|
| |
| محو کرم وہ رہتے ہیں ہر لمحہ ہر گھڑی
| |
|
| |
| درکار کب ہیں اُن کو کرم کے محرکات
| |
|
| |
| ہم چاہتے ہیں بس وہی محو کرم رہیں
| |
|
| |
| ہم سے بھی تو ہیں اُن کو بہت سی توقعات
| |
|
| |
| وہ چاہتے ہیں اُن کے طریقے پہ ہم چلیں
| |
|
| |
| ہم کو عزیز رہتی ہیں بس اپنی خواہشات
| |
|
| |
| لب ہائے گلفشانِ نبی جب کریں
| |
|
| |
| کلام سُنیے بگوش ہوش تو ہر بات میں ہے بات
| |
|
| |
| ساجدؔ برائے حفظِ شریعت اُٹھیں قدم
| |
|
| |
| دیں کے نہ کام آے تو کس کام کی حیات
| |
|
| |
| ساجدؔ امروہوی یوپی)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| ہے خدا وندی کرم نامِ نبی
| |
|
| |
| دور کر دیتا ہے غم نامِ نبی
| |
|
| |
| ہم فقیروں کی ہے سلطانی عجب
| |
|
| |
| تاج و دستار و درم نامِ نبی
| |
|
| |
| وردِ جاں، وردِ نفس، وردِ نگہ
| |
|
| |
| وردِ قرطاس و قلم نامِ نبی
| |
|
| |
| نام سارے انبیاء کے محترم
| |
|
| |
| محترم سے محترم نامِ نبی
| |
|
| |
| جب سے آنکھیں با سلیقہ ہو گئیں
| |
|
| |
| لکھ رہی ہیں یم بہ یم نامِ نبی
| |
|
| |
| ہو گئی روشن بصیرت کی نگاہ
| |
|
| |
| اہلِ دل کا جامِ جم نامِ نبی
| |
|
| |
| صدقے جاؤں اے نفس کے زیر و بم
| |
|
| |
| سُن رہا ہوں دم بہ دم نام ِ نبی
| |
|
| |
| عمر بھر کرتے رہے کاغذ سیاہ
| |
|
| |
| حاصلِ لوح و قلم نامِ نبی
| |
|
| |
| زیبِ جاں کیجئے نظیرؔ اس نام کو
| |
|
| |
| ہے غریوبوں کا بھرم نامِ نبی
| |
|
| |
| پروفیسر ڈاکٹر واحد نظیر ؔ(نئی دہلی)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| اُمتی ہوں آپ ﷺ کا حضرت محمد مصطفی
| |
|
| |
| ہو کرم روزِ جزا، حضرت محمد مصطفی
| |
|
| |
| دوپہر،ِ صبح و مسا بعد از خدا
| |
|
| |
| ذکر بس ہو آپ ﷺ کا ، حضرت محمد مصطفی
| |
|
| |
| کب زمین و آسماں نے آپ سا دیکھا کوئی
| |
|
| |
| تاج دار ا نبیأ ، حضرت محمد مصطفی
| |
|
| |
| جہل کی ظلمات میں شمعِ ہدایت آپ ﷺ ہیں
| |
|
| |
| آپ ﷺ ہی ہیں رہنما حضرت محمد مصطفی
| |
|
| |
| درد مندی ، مہر و شفقت کی فضا ہے آپ ﷺ سے
| |
|
| |
| آپ ﷺ ہر دُکھ کی دوا ، حضرت محمد مصطفی
| |
|
| |
| آپ ﷺ سے نظم اخوت نے جِلا پائی یہاں
| |
|
| |
| فرقِ اِین و آں مٹا ، حضرت محمد مصطفی
| |
|
| |
| آپ ﷺ ہی کے نام سے روشن ہے محراب ِ دعا
| |
|
| |
| بعد حمدِ کبریا ، حضرت محمد مصطفی
| |
|
| |
| آپ ہی کی سُنتوں پر ہم رہیں قائم سدا
| |
|
| |
| ہے یہی رب سے دعأ ، حضرت محمد مصطفی
| |
|
| |
| ہو کرم کی بارشیں اور رحمتیں ہم پر مدام
| |
|
| |
| ہے خدا سے التجا ، حضرت محمد مصطفی
| |
|
| |
| روضہ ٔ اطہر کے ہوں میں رو برو، یہ دیکھنا
| |
|
| |
| کیا نصیبا ہے مرا ، حضرت محمد مصطفی
| |
|
| |
| موت آے اور ہو وِردِ زباں کلمے کے بعد
| |
| ربّنا اِغفر لنا ، حضرت محمد مصطفی
| |
|
| |
| اسلم ؔ مرزا( اورنگ آباد )
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| تخلیق کائنات ہے قدرت کا آئینہ
| |
|
| |
| ہر شئے ہے کائینات کی فطرت کا آئینہ
| |
|
| |
| اِسلام کیاہے حق و صداقت کا آئینہ
| |
|
| |
| ایمان کیا ہے حُسنِ اطاعت کا آئینہ
| |
|
| |
| بعثت نبی کی ہے مرے رحمت کا آئینہ
| |
|
| |
| قران کیا ہے آپ کی سیرت کا آئینہ
| |
|
| |
| جب کفر کے اندھیروں میں حق جلوہ گر ہوا
| |
|
| |
| اک لخت پاش ہو گیا ظُلمت کا آئینہ
| |
|
| |
| معراج مصطفی کی فضیلت بھی دیکھئے
| |
|
| |
| بخشا خدا نے آپ کو عظمت کا آئینہ
| |
|
| |
| سرکار کا وہ روضہ و طیبہ کی سر زمیں
| |
|
| |
| زیرِ فلک ہے گوشۂ جنّت کا آئینہ
| |
|
| |
| اُمی تھے آپ اور فصاحت غلام تھی
| |
|
| |
| قبضے میں آپ کے تھا بلاغت کا آئینہ
| |
|
| |
| توصیف نعت گوئی کے پردہ میں کیا کریں
| |
|
| |
| گوہرؔ کلام پاک ہے مدحت کا آئینہ
| |
|
| |
| گوہرؔ تری کیروی( کرناٹک)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| اک مسافر ہے وہ
| |
|
| |
| جس کی راہوں میں کانٹے بچھائے گئے
| |
|
| |
| کوششیں رات دن
| |
|
| |
| راہِ حق سے ہٹانے کی ہوتی رہیں
| |
|
| |
| کان جن کے
| |
|
| |
| سماعت سے محروم تھے
| |
|
| |
| ان کو قدموں کی آہٹ سنائی نہ دی
| |
|
| |
| جن کی آنکھوں میں
| |
|
| |
| ذوقِ بصیرت نہ تھا
| |
|
| |
| ان کو نقشِ قدم کا نشاں نہ ملا
| |
|
| |
|
| |
| وہ تھا ثابت قدم ، صرف چلتا رہا
| |
|
| |
| اس مسافر نے رکھے جہاں بھی قدم
| |
|
| |
| وہ جگہ سجدہ گاہوں سے افضل ہوئی
| |
|
| |
| جس گلی سے بھی گزرا وہ مردِ خدا
| |
|
| |
| اس گلی کی فضائیں معطر ہوئیں
| |
|
| |
| اس کی چاہت ہوئی
| |
|
| |
| اس کو ڈھونڈا گیا
| |
|
| |
| دل کے نزدیک قدموں کی آہٹ لگی
| |
|
| |
| تو نگاہوں نے حیرت سے دیکھا کیا
| |
|
| |
| اس کے نقشِ قدم !
| |
|
| |
| شاہراہوں میں تبدیل ہونے لگے
| |
|
| |
| شاہراہوں کا اک سلسلہ ہو گیا
| |
|
| |
| ساری دنیا میں اک جال سا بچھ گیا
| |
|
| |
| ڈاکٹر یس۔ یم۔ عقیل( شیموگہ )
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| فضائیں عطر آگیں ہیں مہک کیسی فضا میں ہے
| |
|
| |
| کہ یہ تاثیر اُس نامِ محمد مجتبیٰ میں ہے
| |
|
| |
| قدم ہیں ناتواں لیکن میں سو سو بار گذرا ہوں
| |
|
| |
| نہ جانے کیا کشش اُس کوچۂ خیرالورا میں ہے
| |
|
| |
| میں ایک ایسا ہوں پروانہ جو جل کر بھی نہیں مِٹتا
| |
|
| |
| یہ قوّت کیسی اُس شمع محمد مصطفیٰ ﷺ میں ہے
| |
|
| |
| کروڑوں ماہ و انجم ہیں فقط اک شمس سے روشن
| |
|
| |
| یہ کیسا سحر اَن مِٹ جو محمد ﷺ کی ضیاء میں ہے
| |
|
| |
| امانت کے، دیانت کے نہ آیا بال شیشہ میں
| |
|
| |
| امیں جن کا لقب مشہور سارے انبیاء میں ہے
| |
|
| |
| یہ کیسا عشق ہے جس پر ہمیشہ ناز ہے مجھ کو
| |
|
| |
| فنا ہوں گر تو میرا مستقر دارِ بقا میں ہے
| |
|
| |
| حقیقت میں وہی ہیں پیکرِ انسانیت مشتاقؔ
| |
|
| |
| ’’مکمل آدمیت بس حبیبِ کبریا میں ہے‘‘
| |
|
| |
| مشتاق ؔسعید ( میسور)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| جب ان کے نام پہ جلتا چراغ ہاتھ میں تھا
| |
|
| |
| میں کیسے بھولتی رستہ، چراغ ہاتھ میں تھا
| |
|
| |
| شبِ سیاہ مجھے بھی ڈرا رہی تھی مگر
| |
|
| |
| لبوں پہ نام تھا اُن کا چراغ ہاتھ میں تھا
| |
|
| |
| نہ زادِ راہ تھا کوئی نہ وش گمانی تھی
| |
|
| |
| بس ایک حرفِ دعأ کا چراغ ہاتھ میں تھا
| |
|
| |
| کوئی بھی آندھی کبھی ڈگمگا سکی نہ مجھے
| |
|
| |
| اُجالا دِل میں نہاں تھا، چراغ ہاتھ میں تھا
| |
|
| |
| سفر کے وقت مرے ساتھ میرے آنسو تھے
| |
|
| |
| اور ایک اُن کی رضاکا چراغ ہاتھ میں تھا
| |
|
| |
| ہوائے دہر نے کوشش تو کی بہت راحتؔ
| |
|
| |
| نہ بجھ سکا کبھی ایسا چراغ ہاتھ میں تھا
| |
|
| |
| حمیرا راحت ؔ( کراچی)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| ہو کیوں کر بیاں مجھ سے نعت محمد ﷺ
| |
|
| |
| ہے بے مثل دنیا میں ذاتِ محمد ﷺ
| |
|
| |
| ہوا ہے کوئی اور نہ ہوگا کوئی پھر
| |
|
| |
| محمد ﷺکا ثانی نہ اُن سا پیمبر
| |
|
| |
| نہیں ہے جہاں میں مثال محمد ﷺ
| |
|
| |
| عجب تھا جلال و جمال محمد ﷺ
| |
|
| |
| نبی ﷺ تو بہت آئے دنیا میں لیکن
| |
|
| |
| تھی اصلاح بس اک قوم کی ان سے ممکن
| |
|
| |
| زمانے کو تھا انتظار محمد ﷺ
| |
|
| |
| کہ افضل و اکمل تھا کار محمد ﷺ
| |
|
| |
| ترستی تھی انسانیت راہبر کو
| |
|
| |
| تڑپتی تھی نسوانیت چارہ گر کو
| |
|
| |
| مسیحائے نسواں نبی ﷺ بن کے آئے
| |
|
| |
| غریبوں کے حق میں غنی بن کے آئے
| |
|
| |
| وہ ماحیِ شرک و ستم بن کے آئے
| |
|
| |
| وہ رافعِ رنج و الم بن کے آئے
| |
|
| |
| زمانے کو تھا انتظارِ محمد ﷺ
| |
|
| |
| کہ خوب اور بہتر تھا کارِ محمد ﷺ
| |
|
| |
| سید لطف اﷲ ر احلؔ بخاری( میسور)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| ترے نام ہی کے صدقے ، ترے لطف کے سہارے
| |
|
| |
| مرے دل میں ضو فشاں ہیں تری یاد کے ستارے
| |
|
| |
| ہیں نگاہِ حق نگر کے بڑے پُر اثر اشارے
| |
|
| |
| کہ بدل دیے ہیںیکسر مری زندگی کے دھارے
| |
|
| |
| وہی کام آئے میرے زہے بخت روزِ محشر
| |
|
| |
| تری یاد میں جو لمحے کبھی میں نے تھے گزارے
| |
|
| |
| مرے والدین قرباں شہِ دیں کی ہر ادا پر
| |
|
| |
| کہ خدا نے خوب ان کے خد و خال ہیں نکھارے
| |
|
| |
| لیے بے شمار عصیاں ہو ا ان کے در پہ حاضر
| |
|
| |
| تو بس ایک ہی گھڑی میں ہوئے جل کے راکھ سارے
| |
|
| |
| نگہِ حبیب ﷺ رب کا ملا جس گھڑی سہارا
| |
|
| |
| دلِ زار کا سفینہ اُسی دم لگا کنارے
| |
|
| |
| کسی امتی کی بگڑی جو کہیں نہ بن سکے تو
| |
|
| |
| درِ مصطفی ﷺ پہ جاکر وہ نصیب کو سنوارے
| |
|
| |
| دلِ خفتہ کی سیاہی تبھی دور ہوگی مقصودؔ
| |
|
| |
| کہ مکین ہوں گے اس میں مرے رب کے جب دُلارے
| |
|
| |
| پروفیسر ڈاکٹر مقصود احمد مقصودؔ( بڑودہ)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| بدل جائے گی صورت میرے گھر کی
| |
|
| |
| اگر آمد ہوئی خیر البشر کی
| |
|
| |
| تمنّا ہنس پڑی شمس و قمر کی
| |
|
| |
| نقابِ چہرۂ آقا جو سر کی
| |
|
| |
| زیارت ہو اگر خیر البشر کی
| |
|
| |
| قسم کھائیں ملک میری نظر کی
| |
|
| |
| نبی کے نام پر نقطہ نہیں جب
| |
|
| |
| تو پھر کیوں بحث یہ نور وبشر کی
| |
|
| |
| نہیں ہے ان کے در سے ربط جن کا
| |
|
| |
| وہی کھائیں گے ٹھوکر در بدر کی
| |
|
| |
| مرے سرکار کی ہے آمد آمد
| |
|
| |
| چمک اب دیکھئے روئے سحر کی
| |
|
| |
| ارادہ ہوگا جب شہرِ نبی کا
| |
|
| |
| مثالی ہوگی نوعیت سفر کی
| |
|
| |
| محمد مصطفی لکھا ہو جس پر
| |
|
| |
| مثالیں دے زمانہ اس کھڈر کی
| |
|
| |
| خیالِ سرورِ دیں تو بہت ہے
| |
|
| |
| نہیں ہم کو ضرورت ہم سفر کی
| |
|
| |
| نبی کا نام روشن ہے لبوں پر
| |
|
| |
| اسے حاجت نہیں تیغ و سپر کی
| |
|
| |
| نہ کیوں دل سے لگا لوں یاد ان کی
| |
|
| |
| کمائی ہے یہی تو عمر بھر کی
| |
|
| |
| معطر ہو گیا وجدان میرا
| |
|
| |
| ہوئی حاصل جو خوشبو ان کے در کی
| |
|
| |
| چمکتا نورؔ بھی مہتاب جیسا
| |
|
| |
| جو ہوتا خاک تیری رہ گزر کی
| |
|
| |
| سید محمد نور الحسن نورؔ فتح پوری (یوپی)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| روضے پہ اپنے مجھ کو بلا لیجے حضور ﷺ
| |
|
| |
| بے آسرا ہوں اپنا بنا لیجے حضو ر ﷺ
| |
|
| |
| حسر ت میں زندگی نہ کبھی ختم ہو کہیں
| |
|
| |
| ہوں دور اپنے پاس بلا لیجے حضور ﷺ
| |
|
| |
| شمع ہدایت آپ ہیں نور جہاں ہیں آپ
| |
|
| |
| دنیا کی ظلمتوں سے بچا لیجے حضور ﷺ
| |
|
| |
| شیطاں کے وسوسوں سے بچا لیجے مجھے
| |
|
| |
| دامن میں رحمتوں کی چھپا لیجے حضور ﷺ
| |
|
| |
| پستی میں ہوں گرا ہوا عیش و نشاط کی
| |
|
| |
| مجھ کو بڑھا کے ہاتھ اُٹھا لیجے حضور ﷺ
| |
|
| |
| طیبہ میں ہو بسر مری باقی تمام عمر
| |
|
| |
| خدمت میں اب جریؔ کو لگا لیجے حضور ﷺ
| |
|
| |
| ڈاکٹر جعفر جری ؔ (کریم نگر )
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| سوئے ہوئے عالم میں بھی بے دار ہیں آنکھیں
| |
|
| |
| اس ہادی برحق کی طلبگار ہیں آنکھیں
| |
|
| |
| آئیں گے نظر کیا مجھے انوار محمد
| |
|
| |
| باطل کے اندھیروں میں گرفتار ہیں آنکھیں
| |
|
| |
| جو دیکھ نہیں سکتی ہیں انوار مدینہ
| |
|
| |
| تو جان لو چہرے پہ گنہگار ہیں آنکھیں
| |
|
| |
| پڑھتی ہیں ادب سے یہ سدا نام محمد
| |
|
| |
| تعمیر صداقت میں مددگار ہیں آنکھیں
| |
|
| |
| اک عرصہ ہوا ہے درِ سرکار کو دیکھے
| |
|
| |
| محسوس یہ ہوتا ہے کہ بیمار ہیں آنکھیں
| |
|
| |
| سوغات انھیں مل گئی مولیٰ کے کرم کی
| |
|
| |
| حج پہ جو گئے ان کی چمکدار ہیں آکھیں
| |
|
| |
| صدیق و عمر ہوں کہ عثمان غنی ہوں
| |
|
| |
| آقا کے لئے سب کی وفادار ہیں آنکھیں
| |
|
| |
| تلک راج پارسؔ( جبل پور)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| مجھے یہ مال و زر کیا تختِ دارا و سکندر کیا
| |
|
| |
| شہِ بطحا کاا دنیٰ امّی ہوں اُس سے بڑھ کر کیا
| |
|
| |
| عزیز از جان ہیں کانٹے بھی طیبہ کی ببلوں کے
| |
|
| |
| مرے نزدیک جنّت کی کوئی شاخ گُل تر کیا
| |
|
| |
| مقامات شہِ لولاک کی رفعت کا اندازہ
| |
|
| |
| لگا پائیں گے جبرئیل امیں کے بازوئے پر کیا
| |
|
| |
| مرے آقا کا فیضان ِکرم سب کے لئے یکساں
| |
|
| |
| نگاہِ رحمت، عالم میں کم تر اور بر تر کیا
| |
|
| |
| جسے مل جائے سایہ رحمت عالم کے دامن کا
| |
|
| |
| تو پھر اُس کے لئے ہے گرمیِ میدانِ محشر کیا
| |
|
| |
| حرم کی شام اور صبحِ مدینہ جس نے دیکھی ہو
| |
|
| |
| بہارِ خلد کا اس کی نظر میں کوئی منظر کیا
| |
|
| |
| شفیع روزِ محشر کا ہے دامن جس کے ہاتھوں میں
| |
|
| |
| ہے اس کے واسطے دونوں جہاں میں اس سے بہتر کیا
| |
|
| |
| کھجوروں کی چٹائی مرکزِ درسِ ہدایت تھی
| |
|
| |
| حریر و پُر نیاں کا پُر تکلف نرم بستر کیا
| |
|
| |
| عجب اک سلسلہ تھا نور کا مشرق سے مغرب تک
| |
|
| |
| عرب کی سرزمیں کیا آمنہ کا صرف اک گھر کیا
| |
|
| |
| شرف ان کی غلامی کا میسر ہو جسے فاخرؔ
| |
|
| |
| نگاہوں میں پھر اس کی سطوتِ کسریٰ و قیصر کا
| |
|
| |
| فاخرؔ جلال پوری( یوپی)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| آنکھوں میں میرے دِل میں مدینے کی فضا ہے
| |
|
| |
| جس شہر کو دیکھا نہیں وہ دل میں بسا ہے
| |
|
| |
| جو روح کو سرشار کئے رہتی ہے ہر دم
| |
|
| |
| جنّت سے نہیں کم وہ مدینے کی ہوا ہے
| |
|
| |
| جس نام کی خوشبو سے معطر ہے دوعالم
| |
|
| |
| وہ نام مرے دِل کے نگینے میں لکھا ہے
| |
|
| |
| اللہ اُسے بخشے گا جنّت کی فضائیں
| |
|
| |
| اخلاص سے جس شخص نے بھی سجدہ کیا ہے
| |
|
| |
| اللہ کی نظروں میں پسندیدہ ہے وہ کام
| |
|
| |
| والّیل کی ساعت میں جو مصروفِ دعأ ہے
| |
|
| |
| ہیں جس سے خفا آپ وہ ہے راندہ ٔ درگاہ
| |
|
| |
| راضی ہیں نبی جس سے بس اُس کا خدا ہے
| |
|
| |
| جو اخلاص سے پڑھتا ہے ظفرؔ کلمۂ طیب
| |
|
| |
| قسمت میں اسی شخص کے رحمت کی گھٹا ہے
| |
|
| |
| ظفر ؔ اقبال فتح پوری (یوپی )
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| سورج رخِ صبح صادق پر کرنوں سے محمد ﷺلکھتا ہے
| |
|
| |
| اور مالکِ گلشن دل پہ مرے پھولوں سے محمد ﷺ لکھتا ہے
| |
|
| |
| یوں نام ِ نبی ﷺکی عظمت کا احساس کرانے مالکِ کُل
| |
|
| |
| وہ فہم بشر سے بالا تر لفظوں سے محمد ﷺ لکھتا ہے
| |
|
| |
| جب بے خبری سے پوچھے ہم نے تخلیق ہوئے ہیںکیوں عالم
| |
|
| |
| اک نور صفا کے ماتھے پر جذبوں سے محمد ﷺ لکھتا ہے
| |
|
| |
| وہ مردِ مجاہد خون سے جو تاریخ ِ جہاں رنگین کرے
| |
|
| |
| وہ حق کے لئے جاں دیتا ہے زخموں سے محمد ﷺ لکھتا ہے
| |
|
| |
| عرفان کی موجیں اُٹھتی ہیں گرادب سمجھ کے پیتے ہیں
| |
|
| |
| جب دل کا سمندر ہستی میں لہروں سے محمد ﷺ لکھتا ہے
| |
|
| |
| اُسکو تو نظر آتا ہے وہی اک نام فضائے عالم پر
| |
|
| |
| جو دل میں انہیں رکھتا ہے سدا آنکھوں سے محمد ﷺ لکھتا ہے
| |
|
| |
| محسوس سہیل ؔمیں کرتا ہوں یہ یادِ نبی میں راتوں کو
| |
|
| |
| اقصائے فلک پر دست ِ حسیں تاروں سے محمد ﷺ لکھتا ہے
| |
|
| |
| سہیل ؔ کاکوروی(یوپی)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| ہزار دل ہزار جان سے ہمیں قبول وہ
| |
|
| |
| وہ اوّلینِ کائنات آخری رسول ﷺ وہ
| |
|
| |
| تضاد قول و فعل کا محال اس کی ذات پر
| |
|
| |
| وہ ضابطہ بہ ضابطہ اصول در اصول وہ
| |
|
| |
| بلند قامتی میں وہ پرے مری نگاہ سے
| |
|
| |
| زمیں پر آسماں کا وسیلہ ٔ نزول وہ
| |
|
| |
| نفاذ کفر ہر طرف ورودِ جہل چار سو
| |
|
| |
| بَلا کے خار زار میں کِھلا تھا بن کے پھول وہ
| |
|
| |
| مری خوشی بھی کیا اگر نہ رو پڑوں یہ سوچ کر
| |
|
| |
| مری خوشی کے واطے سدا رہا ملول وہ
| |
|
| |
| غلام مرتضیٰ راہی ؔ فتح پوری (یوپی)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| حبیبی محمد ﷺ نبی تہامی، زہے عزّوجاہِ رسولِ ﷺ گرامی
| |
|
| |
| تیری بزم میں اے شہِ ﷺ ذوالکرامی
| |
|
| |
| ملک ہیں پیامی بشر ہیں سلامی
| |
|
| |
| سراجِ مبیں ہے وہ ماہِ تمامی زہے عزّوجاہِ رسولِ گرامی
| |
|
| |
| شفیعِ امم ﷺ، شافعِ روز محشر ﷺ
| |
|
| |
| وہ فخرِ بشر ﷺ، زیبِ محراب و منبر
| |
|
| |
| حبیبِ خدا ﷺ شاہدِ ذوالکرامی، زہے عزّوجاہِ رسولِ گرامی
| |
|
| |
| وہ شاہِ رسل ﷺ، خسرو عرش مسند
| |
|
| |
| وہ محمود ﷺ و حامد محمد و احمد
| |
|
| |
| خدا سے جسے نازش ہم کلامی، زہے عزّوجاہِ رسولِ گرامی
| |
|
| |
| رسول معظم ﷺ، نبیٔ مکرّم ﷺ
| |
|
| |
| شِفائے مریضاں تیرا اسمِ اعظم
| |
|
| |
| تیرے نام سے ہے میری شاد کامی، زہے عزّوجاہِ رسولِ گرامی
| |
|
| |
| اے نورِ مجسّم، نبیٔ مکمّل
| |
|
| |
| حقیقت میں شاہوں کے رتبے سے افضل
| |
|
| |
| ہے نایابؔ کو تیرے در کی غلامی، زہے عزّ و جاہِ رسولِ گرامی
| |
|
| |
| سید ہ نیلوفر نایابؔ عاقل شاہی( میسور)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| ملی ہے ایک اشارے پہ جس کے ، کنکریوں کو بھی گویائی
| |
|
| |
| اُس اُمّی پہ ختم ہوئی ہے ، سب حکمت اور دانائی
| |
|
| |
| معراج کی شب ہو مبارک ، سدرہ کا سفر ہو مبارک
| |
|
| |
| سُوئے عرش چلی جو سواری تو تھی وجد میں ساری خدائی
| |
|
| |
| صدّیق و عمر بھی شیدا عثمان و علی بھی واری
| |
|
| |
| ہے ستاروں کے جھرمٹ میں ،اُس چاند کی جلوہ نمائی
| |
|
| |
| میری عمر کا اک اک لمحہ ، سو جان سے تم پر قرباں
| |
|
| |
| میری خاک بھی کام آ جائے، ہو اتنی کرم فرمائی
| |
|
| |
| تراذکر ہی شام و سحر ہو، تیری یاد میں عمر بسر ہو
| |
|
| |
| ترے نور سے جگمگ ہے جگ ، تیرے نور سے ہے رعنائی
| |
|
| |
| میری حمد و ثنا بھی بے شک ، تیرے نام بغیر ادھوری
| |
|
| |
| میں حبابؔ بھلا کیا مٹّی ، اور نور کی لکّھوں بڑائی
| |
|
| |
| ڈاکٹرحبیب راحت حبابؔ کھنڈوا (ایم پی)
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| مدحت خیرالبشر ﷺ سب کے مقدر میں کہاں
| |
|
| |
| یہ سعادت، یہ ہنر سب کے مقدر میں کہاں
| |
|
| |
| ہادیٔ جنّ و بشر، محبوب داور کے سوا
| |
|
| |
| میہمانی عرش پر سب کے مقدر میں کہاں
| |
|
| |
| جو مقدس شہر مسکن ہے رسول اللہ کا
| |
|
| |
| اس کی گلیوں سے گزرسب کے مقدر میں کہاں
| |
|
| |
| پہلوئے سرکار ﷺ میں سوئے ہیں صدّیق و عمر
| |
|
| |
| یہ سکون معتبر سب کے مقدر میں کہاں
| |
|
| |
| جس دعا کے فیض سے ایمان لے آئے عمر
| |
|
| |
| وہ دعا اور وہ اثر سب کے مقدر میں کہاں
| |
|
| |
| حضرت عثماں کو ذوالنورین جس نے کر دیا
| |
|
| |
| وہ عنایت کی نظر سب کے مقدر میں کہاں
| |
|
| |
| آج بھی تاریخ ہجرت کہہ رہی ہے اے شفیعؔ
| |
|
| |
| بستر خیرالبشر ﷺ سب کے مقدر میں کہاں
| |
|
| |
| ڈاکٹر محمد شفیع (سیتا پور )
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| ہر سمت موجزن ہے جو فیضانِ مصطفیٰ
| |
|
| |
| احسانِ مصطفیٰ ہے یہ احسانِ مصطفیٰ
| |
|
| |
| دنیا سنور گئی مرا عقبیٰ سنور گیا
| |
|
| |
| ہاتھوں میں آگیا مرے دامانِ مصطفیٰ
| |
|
| |
| فرما دیا کہ اُمّتِ عاصی کی مغفرت
| |
|
| |
| پوچھا خدا نے جب کبھی ارمانِ مصطفیٰ
| |
|
| |
| اے آفتابِ حشر ترا غم نہیں ہمیں
| |
|
| |
| ہم اُمّتی ہیں سایہ نشینانِ مصطفیٰ
| |
|
| |
| حالانکہ یورشیں تو بہت ہیں خزائوں کی
| |
|
| |
| لیکن مہک رہا ہے گلستانِ مصطفیٰ
| |
|
| |
| کترا کے ان سے گردشِ دوراں گزر گئی
| |
|
| |
| جو بھی ہوئے ہیں نغمہ سرایانِ مصطفیٰ
| |
|
| |
| حائل تھے درمیاں جو حجابات اُٹھ گئے
| |
|
| |
| یہ عظمتِ رسول ہے یہ شانِ مصطفیٰ
| |
|
| |
| ہم جن کو آسمانی صحیفہ کہیں مجیبؔ
| |
|
| |
| مدّاحِ مصطفیٰ ہیں ثنا خوانِ مصطفیٰ
| |
|
| |
| ڈاکٹر مجیب شہزرؔ( علی گڈھ) ؔ
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| اعلان جس کا کر رہا، قرآن ہے کہ بس
| |
|
| |
| کونین کے امام کی وہ شان ہے کہ بس
| |
|
| |
| دیکھیں جو مسکرا کے تو مردے بھی جی اُٹھیں
| |
|
| |
| اللہ کے حبیب کی مسکان ہے کہ بس
| |
|
| |
| ٹکڑے کیا قمر ، کبھی چشمے اُبل پڑے
| |
|
| |
| وہ انگلیاں ،کہ معجزوں کی کان ہے کہ بس
| |
|
| |
| عرصہ بہت طویل تھا معراج کا مگر
| |
|
| |
| سمٹا تھا وقت ایسے کہ ، اک آن ہے کہ بس
| |
|
| |
| روزے ، نماز، کم سہی بخشش کے واسطے
| |
|
| |
| حب رسول پر میرا ایمان ہے کہ بس
| |
|
| |
| کونین کے ہیں شاہ مگر زیست کے لیے
| |
|
| |
| کچھ مختصر ترین سا سامان ہے کہ بس
| |
|
| |
| اپنا کے دیکھ لیجئے خود ان کے دین کو
| |
|
| |
| اتنا نفیس، سادہ ، اور آسان ہے کہ بس
| |
|
| |
| یوں تو بہت عمل ہیں جو مسنون ہیں مگر
| |
|
| |
| نعت نبی وہ منّت رحمان ہے کہ بس
| |
|
| |
| فائزؔ کو نعت کہنے کی توفیق بخش دی
| |
|
| |
| اتنا بڑا یہ آپ کا احسان ہے کہ بس
| |
|
| |
| قاری، قاضی محمد رفیق فائزؔ فتح پوری (راجستھان )
| |
|
| |
|
| |
| ﷺ
| |
|
| |
|
| |
| نورِ حق، محبوبِ یزداں، شاہِ خوباں پر سلام
| |
|
| |
| رحمتِ دنیا شفیعِ حشر ساماں پر سلام
| |
|
| |
| انتساب و افتتاح نوعِ انساں پر سلام
| |
|
| |
| شجرۂ آدم کے رکن ِ خاص خاصاں پر سلام
| |
|
| |
| پاکبازی سے مرصّع شاہِ طفلاں پر سلام
| |
|
| |
| با حیا و باادب بوئے گل افشاں پر سلام
| |
|
| |
| آمنہؔ کے لعل، تقدیرِ حلیمہؔ پر درود
| |
|
| |
| رشکِ محبوبیتِ لعلِ بدخشاں پر سلام
| |
|
| |
| خوش خرام و التجا رفتار پیکر پر درود
| |
|
| |
| خندہ لب، روشن جبیں، رخسارِ تاباں پر سلام
| |
|
| |
| ابنِ عبداللہ پر، درِ یتیمی پر درود
| |
|
| |
| خواب عبد المطلب ؔ تعبیرِ شاداں پر سلام
| |
|
| |
| کلمۂ ایمان میں رب کے مقرب پر درود
| |
|
| |
| مستقل تسبیح خواں، مرغوب سبحاں پر سلام
| |
|
| |
| محورِ تنویر و تشکیلِ ہدایت پر درود
| |
|
| |
| داعیٔ تصحیح نیت، حفظِ ایماں پر سلام
| |
|
| |
| ربِ کن کے مقصد خلقت پناہی پر درود
| |
|
| |
| شہسوار ِ عالم تدبیر و امکاں پر سلام
| |
|
| |
| خلوتِ غارِ حرا، گوشہ نشینی پر درود
| |
|
| |
| رحمۃ اللعالمینی ابر ِ باراں پر سلام
| |
|
| |
| عفو فرمائے خطا و رحم پرور پر درود
| |
|
| |
| تائبِ بے ارتکاب ِ جرم و عصیاں پر سلام
| |
|
| |
| گالیاں سن کر دعائیں دینے والے پر درود
| |
|
| |
| سنگ باری میں بھی صابر، غم گریزاں پر سلام
| |
|
| |
| رازدارِ رب، شناسائے مشیت پر درود
| |
|
| |
| حاملِ فیضانِ حق ، رحمت بداماں پر سلام
| |
|
| |
| مخبر صادق، امینِ دین ِ فطرت پر درود
| |
|
| |
| رہبر اصلاحِ احوالِ پریشاں پر سلام
| |
|
| |
| سامع روح الامیں مغموم و مضطر پر درود
| |
|
| |
| امیِّ مطلق نبی ﷺ تلمیذِ رحماں پر سلام
| |
|
| |
| خاتم ِ اعجاز و اعزاز ِ رسالت پر درود
| |
|
| |
| عالم ِ امکاں پہ رب کے لطف و احساں پر سلام
| |
|
| |
| صاحب ِ اموال و احوال خدیجہ پر درود
| |
|
| |
| زید بن حارث کے مخدوم و نگہباں پر سلام
| |
|
| |
| مرگِ ابراہیم سے نمناک آنکھوں پر درود
| |
|
| |
| اور دعائے مغفرت کے ساز و ساماں پر سلام
| |
|
| |
| یارِ غار حضرتِ صدیق اکبر پر درود
| |
|
| |
| قاسم ِ برکات ِ ذو النورین عثماں پر سلام
| |
|
| |
| نازشِ جہد عمر فاروقِ ِ اعظم پر درود
| |
|
| |
| فاتحِ خیبر کے مقصود دل و جاں پر سلام
| |
|
| |
| جاں نثار و ناز بردار حمیرا پر درود
| |
|
| |
| امہات المومنیں کے بخت تاباں پر سلام
| |
|
| |
| محوِ ذکر و فکر خوشبوئے توکل پر درود
| |
|
| |
| شانِ تقو یٰ و طہارت جان ِ ایماں پر سلام
| |
|
| |
| قدسیوں کے خیر مقدم میں فلک رو پر درود
| |
|
| |
| راکبِ برّاق معراجِ نگاراں پر سلام
| |
|
| |
| کبریا کی میزبانی کے مکلف پر درود
| |
|
| |
| حلقۂ معمورکے مخصوص مہماں پر سلام
| |
|
| |
| رب ارحم امتی، فرمانے والے پر درود
| |
|
| |
| رو بروئے رب ، تشہد کے سخن داں پر سلام
| |
|
| |
| فیض یاب ِ صحبت ربِ دو عالم پر درود
| |
|
| |
| کہکشاں در کہکشاں نورِ فروزاں پر سلام
| |
|
| |
| سورہ ٔ اسرا کے سیّاح مکرم پر درود
| |
|
| |
| سورۂ کوثر میں مخفی عہد و پیماں پر سلام
| |
|
| |
| اک چٹائی پر فروکش شاہِ عالم پر درود
| |
|
| |
| اور بنام ِ خاک ساری ظرف ذیشاں پر سلام
| |
|
| |
| عیش و عشرت، طرزِ شاہانہ کے منکر پر درود
| |
|
| |
| اختیاری فاقہ فرمائی کے سلطاں پر سلام
| |
|
| |
| جاں نثاریٔ صحابہ کی عقیدت پر درود
| |
|
| |
| صاحبِ ِدل بستگیٔ جاں نثاراں پر سلام
| |
|
| |
| مقصد و احکام ِ قراں کے شناسا پر درود
| |
|
| |
| چلتی پھرتی با عمل تفسیرِ قراں پر سلام
| |
|
| |
| حکمت و دانائیِ حق کے معلم پر درود
| |
|
| |
| حضرت حسان کے اشعار خواہاں پر سلام
| |
|
| |
| واقفِ شبِ قدر کے علمِ تعین پر درود
| |
|
| |
| اور مشیت کے علم بردارِ نسیاں پر سلام
| |
|
| |
| دینِ ابرہیم کی تزئین اکمل پر درود
| |
|
| |
| شارحِ حج، اعتصام عید قرباں پر سلام
| |
|
| |
| فکر مند نیک اعمال و عوامل پر درود
| |
|
| |
| درد مند و خوش پناہ دردمنداں پر سلام
| |
|
| |
| فہم اور ادراک سے مشتق خموشی پر درود
| |
|
| |
| انقلابِ حق کے تند و تیز طوفاں پر سلام
| |
|
| |
| محسنِ انسانیت پر امن پیکر پر درود
| |
|
| |
| بہر باطل عازمِ شمشیر برّاں پر سلام
| |
|
| |
| سرِ وحدت پر، سراپائے رسالت پر درود
| |
|
| |
| شرک و بدعت کے یقینی دشمنِ جاں پر سلام
| |
|
| |
| حضرت عباس و حمزہ کے بھتیجہ پر درود
| |
|
| |
| بے سہاروں کے لیے از غیب پرساں پر سلام
| |
|
| |
| لاڈلے حسنین کے محبوب نانا پر درود
| |
|
| |
| فاطمہ ؔزہرا کے بابائے بہاراں پر سلام
| |
|
| |
| منبع عشقِ بلال شانِ حبشہ پر درود
| |
|
| |
| مصدر ِ حبِ صہیب و چاہِ سلیماں پر سلام
| |
|
| |
| متقی اصحاب کے ماویٰ و محور پر درود
| |
|
| |
| ضو فشاں تاروں کے مہتاب ِ درخشاں پر سلام
| |
|
| |
| دس بشارت یافتہ روحوں کے ملجا پر درود
| |
|
| |
| بدر کے میداں کی شان، مردِ میداں پر سلام
| |
|
| |
| تین سو تیرہ کے آگاہِ عزیمت پر درود
| |
|
| |
| اور عریش و عرش میں طے پائے فرماں پر سلام
| |
|
| |
| عرصہ ٔ طائف میں جاری خونِ اطہر پر درود
| |
|
| |
| اور عنوانِ احد، تقدیسِ دنداں پر سلام
| |
|
| |
| بو دجانہ کو عطا فرما نوازش پر درود
| |
|
| |
| راز مخفی سے معریٰ تیغِ عریاں پر سلام
| |
|
| |
| درگذر فرمائے وحشی کی متانت پر درود
| |
|
| |
| مائلِ عفو و تحمل ابرِ نیساں پر سلام
| |
|
| |
| فاتحِ مکہ کے اخلاص و مروت پر درود
| |
|
| |
| شاہِ طیبہ کی عنایاتِ فروزاں پر سلام
| |
|
| |
| حق کے پیرو، حق پناہی کے پیمبر پر درود
| |
|
| |
| غیرتِ صد فاتحیں ، رشکِ شہیداں پر سلام
| |
|
| |
| درس فرمائے مساواتِ حقیقی پر درود
| |
|
| |
| قاطع ہر اختلافِ نسل انساں پر سلام
| |
|
| |
| عظمت وھّاب کی نایاب نعمت پر درود
| |
|
| |
| رحمت توّاب کی خیراتِ ارزاں پر سلام
| |
|
| |
| ظلمت ِ جہلِ عرب سے جنگ فرما پر درود
| |
|
| |
| دونوں عالم کے سراج نور افشاں پر سلام
| |
|
| |
| اوّلیں حجت بہ عنوانِ عباد ت پر درود
| |
|
| |
| آخری پیغمبر ہر جن و انساں پر سلام
| |
|
| |
| سورہ ٔ انّا فَتَحناَ کے مخاطب پر درود
| |
|
| |
| سورۂ تبت یدیٰ کے رازِ پنہاں پر سلام
| |
|
| |
| سختیوں کی آزمائش سے مشرف پر درود
| |
|
| |
| آسمانی حکم کے مفہوم آساں پر سلام
| |
|
| |
| حق گزارِ داورِ محشر کے سجدوں پر درود
| |
|
| |
| غمگسار و شافعِ محشر کے احساں پر سلام
| |
|
| |
| واقفِ استغناو یکسوئے توکل پر درود
| |
|
| |
| عالمی امت کے استخلاص خواہاں پر سلام
| |
|
| |
| ہر مسلماں کے عیار دین و دنیا پر درود
| |
|
| |
| مہربان و دردمندِ ہر مسلماں پر سلام
| |
|
| |
| امّتِ عاصی کے غم میں دیدہ ٔ نم پر درود
| |
|
| |
| در یقینِ فضلِ مولیٰ روئے خنداں پر سلام
| |
|
| |
| مدح خواں ہے جس کا خود رب اس محمد ﷺ پر درود
| |
|
| |
| یعنی اللہ احد کے مرتبہ داں پر سلام
| |
|
| |
| قادرِ مطلق کے سادہ لوح بندہ پر درود
| |
|
| |
| بے نیازیٔ صمد کے ناز و نازاں پر سلام
| |
|
| |
| سرورِ کونین، شاہِ ہر دو عالم پر درود
| |
|
| |
| حضرت ختم الرسل سر تاج شاہاں پر سلام
| |
|
| |
| تا قیامت رہنما ئے دین و دنیا پر درود
| |
|
| |
| از ازل تا بہ ابد تنویر یزداں پر سلام
| |
|
| |
| آرزومند و رضائے جو ئے الٰہی پر درود
| |
|
| |
| بر سرِ محشر شفاعت مند ارماں پر سلام
| |
|
| |
| آدمیت کی نمائندہ شرافت پر درود
| |
|
| |
| ایک آقائے غلامان ِ غلاماں پر سلام
| |
|
| |
| مرحمت بخش و عطائے خوئے مسرت پر درود ؔ
| |
|
| |
| چشمِ گریاں کے، ہجومِ غمِ کے درماں پر سلام
| |
|
| |
| گنبد خضریٰ میں محوِ استراحت پر درود
| |
|
| |
| ربِ کعبہ کے حبیب و جانِ جاناں پر سلام
| |
|
| |
| قلب صافی کی مناجاتی دعاؤں پر درود
| |
|
| |
| اذنِ شافی کی شفائے کل مریضاں پر سلام
| |
|
| |
| ہر زمانہ کے نصاب ِ فیض یابی پر درود
| |
|
| |
| میرے دورِ جبر کے بھی لطفِ دوراں پر سلام
| |
|
| |
| میرے آق، میرے مولیٰ ، میرے سرور پر درود
| |
|
| |
| میرِ ایماں و یقین و فیض و عرفاں پر سلام
| |
|
| |
| ہے سحر خیز ابو ذاکر ؔ کے ہونٹوں پر درود
| |
|
| |
| اور زبانِ شوق و صل و ضعفِ ہجراں پر سلام
| |
|
| |
| اظہارؔ مسرت یزدانی ابو ذاکر مظہری ( جے پور )
| |
|
| |
|
| === ستائش نامے === | | === ستائش نامے === |