"کیا جنت البقیع کی شان رفیع ہے" کے نسخوں کے درمیان فرق

نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search
کوئی خلاصۂ ترمیم نہیں
کوئی خلاصۂ ترمیم نہیں
سطر 166: سطر 166:


کیا جنت البقیع کی شانِ رفیع ہے
کیا جنت البقیع کی شانِ رفیع ہے
سب کچھ یہ فاطمہ کا تصدق ہے بے گماں
سب کچھ یہ فاطمہ کا تصدق ہے بے گماں
ورنہ کبھی تھے اس پہ مزارِ یہودیاں
ورنہ کبھی تھے اس پہ مزارِ یہودیاں
قبرِ جنابِ فاطمہ کے چند ہیں نشاں
قبرِ جنابِ فاطمہ کے چند ہیں نشاں
جن میں سے اس جگہ بھی علامت ہے کچھ عیاں
جن میں سے اس جگہ بھی علامت ہے کچھ عیاں
اغلب یہی ہے قبر یہیں ہے بتول کی
اغلب یہی ہے قبر یہیں ہے بتول کی
یا پاس ہے رسول کے بیٹی رسول کی
یا پاس ہے رسول کے بیٹی رسول کی
کیا بضعۃ الرسول کی شانِ جلیل ہے
کیا بضعۃ الرسول کی شانِ جلیل ہے
بابا رسولِ پاک ہے دادا خلیل ہے
بابا رسولِ پاک ہے دادا خلیل ہے
عیسیٰ بھی ایک اُن کی شفا کا علیل ہے
عیسیٰ بھی ایک اُن کی شفا کا علیل ہے
رکھ اعتقاد کیوں تجھے فکرِ دلیل ہے
رکھ اعتقاد کیوں تجھے فکرِ دلیل ہے
نورِ دلِ فلک درِ زہرا کی خاک ہے
نورِ دلِ فلک درِ زہرا کی خاک ہے
پڑھتا درود اس پہ خداوندِ پاک ہے
پڑھتا درود اس پہ خداوندِ پاک ہے
تقطیعِ شعر میں تجھے ہر دم یہی ہے دھن
تقطیعِ شعر میں تجھے ہر دم یہی ہے دھن
مفعولُ فاعلاتُ مفاعیلُ فاعلن
مفعولُ فاعلاتُ مفاعیلُ فاعلن
شاہوں کے وصف و ذکر میں کھوتا ہے کیوں سخن
شاہوں کے وصف و ذکر میں کھوتا ہے کیوں سخن
ہاں آلِ مصطفیٰ کے مناقب ذرا تو سن
ہاں آلِ مصطفیٰ کے مناقب ذرا تو سن
پایا وہ کس نے پایا جو پایا بتول نے
پایا وہ کس نے پایا جو پایا بتول نے
فرمایا کس کو امِّ ابیہا رسول نے
فرمایا کس کو امِّ ابیہا رسول نے
حقّا بہارِ باغِ نبوت ہے فاطمہ
حقّا بہارِ باغِ نبوت ہے فاطمہ
زینت دہِ مقامِ امامت ہے فاطمہ
زینت دہِ مقامِ امامت ہے فاطمہ
کوثر ہے جس کی کسر وہ کثرت ہے فاطمہ
کوثر ہے جس کی کسر وہ کثرت ہے فاطمہ
نقدِ بہائے خلعتِ وحدت ہے فاطمہ
نقدِ بہائے خلعتِ وحدت ہے فاطمہ
توحیدِ کردگار جنابِ بتول ہے
توحیدِ کردگار جنابِ بتول ہے
اصلِ فروع اور وہ فرعِ اصول ہے
اصلِ فروع اور وہ فرعِ اصول ہے
معصومہ ہے کہ حرمتِ حوّا ہے فاطمہ
معصومہ ہے کہ حرمتِ حوّا ہے فاطمہ
دنیا میں شاہزادیِ دنیا ہے فاطمہ
دنیا میں شاہزادیِ دنیا ہے فاطمہ
خاتونِ خلد، مریمِ کبرا ہے فاطمہ
خاتونِ خلد، مریمِ کبرا ہے فاطمہ
صدیقہ ہے بتول ہے زہرا ہے فاطمہ
صدیقہ ہے بتول ہے زہرا ہے فاطمہ
سب عورتوں میں ایسی فضیلت کسی کی ہے
سب عورتوں میں ایسی فضیلت کسی کی ہے
بیٹی نبی کی اور وہ زوجہ علی کی ہے
بیٹی نبی کی اور وہ زوجہ علی کی ہے
ام الحسن ہے، مادرِ شبیرِ خوش شعار
ام الحسن ہے، مادرِ شبیرِ خوش شعار
القصہ وہ ہے جدۂ ساداتِ باوقار
القصہ وہ ہے جدۂ ساداتِ باوقار
کیا مجھ سے اب فضائلِ زہرا کا ہو شمار
کیا مجھ سے اب فضائلِ زہرا کا ہو شمار
خوش جس سے فاطمہ ہے خوش اُس سے ہے کردگار
خوش جس سے فاطمہ ہے خوش اُس سے ہے کردگار
بندی بھی ہے خدا کی وہ، نورِ خدا بھی ہے
بندی بھی ہے خدا کی وہ، نورِ خدا بھی ہے
وہ اشرف النساء بھی ہے خیر النساء بھی ہے
وہ اشرف النساء بھی ہے خیر النساء بھی ہے
بابا ہے وہ کہ ختمِ رسل جس کا ہے لقب
بابا ہے وہ کہ ختمِ رسل جس کا ہے لقب
شوہر امامِ ہر دو سرا، سید العرب
شوہر امامِ ہر دو سرا، سید العرب
بیٹے حسن حسین ہیں، خادم ہیں جن کے سب
بیٹے حسن حسین ہیں، خادم ہیں جن کے سب
جز کارِ خیر جن کو نہ دنیا میں تھی طلب
جز کارِ خیر جن کو نہ دنیا میں تھی طلب
شوہر سخی ہے، خود بھی سخی ہے پسر سخی
شوہر سخی ہے، خود بھی سخی ہے پسر سخی
واللہ فاطمہ کا ہے سب گھر کا گھر سخی
واللہ فاطمہ کا ہے سب گھر کا گھر سخی
آئی ہے کس کو چادرِ تطہیر، یہ کہو
آئی ہے کس کو چادرِ تطہیر، یہ کہو
عفت کا ملک کس کی ہے جاگیر، یہ کہو
عفت کا ملک کس کی ہے جاگیر، یہ کہو
منظور حق کو کس کی ہے توقیر یہ کہو
منظور حق کو کس کی ہے توقیر یہ کہو
بیٹے ہیں کس کے شبر و شبیر یہ کہو
بیٹے ہیں کس کے شبر و شبیر یہ کہو
تکریم کس کی گھر میں جنابِ علی نے کی
تکریم کس کی گھر میں جنابِ علی نے کی
تعظیم کس کی بر سرِ منبر نبی نے کی
تعظیم کس کی بر سرِ منبر نبی نے کی
لکھا ہے یہ کہ جمع تھے اصحابِ باوفا
لکھا ہے یہ کہ جمع تھے اصحابِ باوفا
وحیِ خدا سناتے تھے منبر پہ مصطفیٰ
وحیِ خدا سناتے تھے منبر پہ مصطفیٰ
سِن تین سال کا تھا جنابِ بتول کا
سِن تین سال کا تھا جنابِ بتول کا
مسجد میں کھیلتی ہوئی آئی وہ باصفا
مسجد میں کھیلتی ہوئی آئی وہ باصفا
بیٹی کو آپ دیکھ کے شاداں بڑے ہوئے
بیٹی کو آپ دیکھ کے شاداں بڑے ہوئے
تعظیمِ فاطمہ کے لیے اٹھ کھڑے ہوئے
تعظیمِ فاطمہ کے لیے اٹھ کھڑے ہوئے
اصحاب نے جو دیکھا یہ الفت کا ماجرا
اصحاب نے جو دیکھا یہ الفت کا ماجرا
کی عرض، یا نبی! ہمیں حیرت ہوئی سوا
کی عرض، یا نبی! ہمیں حیرت ہوئی سوا
ابلاغ چھوڑ کر ادبِ فاطمہ کیا
ابلاغ چھوڑ کر ادبِ فاطمہ کیا
گبر و یہود طعن کریں گے یہ برملا
گبر و یہود طعن کریں گے یہ برملا
بے چین اس قدر ہے جو بچوں کے پیار میں
بے چین اس قدر ہے جو بچوں کے پیار میں
تبلیغ کر سکے گا وہ کیا روزگار میں
تبلیغ کر سکے گا وہ کیا روزگار میں
یہ سن کے دُر فشاں ہوئے یوں بادشاہِ دیں
یہ سن کے دُر فشاں ہوئے یوں بادشاہِ دیں
بیٹی سمجھ کے اپنی میں ہرگز اٹھا نہیں
بیٹی سمجھ کے اپنی میں ہرگز اٹھا نہیں
توحیدِ ذوالجلال ہے زہرا یہ بالیقیں
توحیدِ ذوالجلال ہے زہرا یہ بالیقیں
وحدت کا پاس کرنا ہے اک فرضِ مرسلیں
وحدت کا پاس کرنا ہے اک فرضِ مرسلیں
توحیدِ حق کا دل پہ اثر جب بڑا ہوا
توحیدِ حق کا دل پہ اثر جب بڑا ہوا
احکامِ وحی چھوڑ کے میں اٹھ کھڑا ہوا
احکامِ وحی چھوڑ کے میں اٹھ کھڑا ہوا
پیدا بزرگ ہوں گے وہ بطنِ بتول سے
پیدا بزرگ ہوں گے وہ بطنِ بتول سے
دنیا کو پاک صاف کریں گے جہول سے
دنیا کو پاک صاف کریں گے جہول سے
ماہر وہ ہوں گے جملہ فروع و اصول میں
ماہر وہ ہوں گے جملہ فروع و اصول میں
کام اُن کو ہو گا دینِ خدا و رسول سے
کام اُن کو ہو گا دینِ خدا و رسول سے
سر کو کٹا کے دین کو قائم کریں گے وہ
سر کو کٹا کے دین کو قائم کریں گے وہ
اور بھوکے پیاسے راہِ خدا میں مریں گے وہ
اور بھوکے پیاسے راہِ خدا میں مریں گے وہ
یہ رمز سن کے ہو گئے اصحاب مطمئن
یہ رمز سن کے ہو گئے اصحاب مطمئن
پڑھنے لگے درود جوان اور سب مُسِن
پڑھنے لگے درود جوان اور سب مُسِن
کہتے تھے بار بار یہی حور و انس و جن
کہتے تھے بار بار یہی حور و انس و جن
صلِّ علیٰ محمد و آلِ محمدٍ‌
صلِّ علیٰ محمد و آلِ محمدٍ‌
یہ جس کی ہے ثنا وہ سپردِ بقیع ہے
یہ جس کی ہے ثنا وہ سپردِ بقیع ہے
کیا جنت البقیع کی شانِ رفیع ہے
کیا جنت البقیع کی شانِ رفیع ہے
ہوگا جو روزِ حشر زمانے میں آشکار
ہوگا جو روزِ حشر زمانے میں آشکار
سب کو ملے گا حکمِ خداوندِ روزگار
سب کو ملے گا حکمِ خداوندِ روزگار
سب اپنی اپنی آنکھیں کریں بند ایک بار
سب اپنی اپنی آنکھیں کریں بند ایک بار
اٹھتی ہے اپنی قبر سے زہرائے باوقار
اٹھتی ہے اپنی قبر سے زہرائے باوقار
جب تک نہ یہ بہشت میں پہنچے بقیع سے
جب تک نہ یہ بہشت میں پہنچے بقیع سے
کھولے نہ کوئی آنکھ، شریف و وضیع سے
کھولے نہ کوئی آنکھ، شریف و وضیع سے
القصہ اٹھ کے فاطمہ اپنے مزار سے
القصہ اٹھ کے فاطمہ اپنے مزار سے
یوں پھر کرے گی عرض وہ پروردگار سے
یوں پھر کرے گی عرض وہ پروردگار سے
بہتر بقیع مجھ کو ہے باغ و بہار سے
بہتر بقیع مجھ کو ہے باغ و بہار سے
محفوظ یاں رہی ہوں عذابِ فشار سے
محفوظ یاں رہی ہوں عذابِ فشار سے
چھوڑوں گی میں نہ اس کو مجھے اس سے پیار ہے
چھوڑوں گی میں نہ اس کو مجھے اس سے پیار ہے
آئندہ تو خدا ہے تجھے اختیار ہے
آئندہ تو خدا ہے تجھے اختیار ہے
فرمائے گا خدا تری عرضی قبول کی
فرمائے گا خدا تری عرضی قبول کی
بیٹی ہے تو ہمارے محمد رسول کی
بیٹی ہے تو ہمارے محمد رسول کی
پھر حکمِ حق یہ ہوگا نہیں بات طول کی
پھر حکمِ حق یہ ہوگا نہیں بات طول کی
جنت ملے بقیع سے خاطر بتول کی
جنت ملے بقیع سے خاطر بتول کی
تختہ ریاضِ خلد کا ارضِ بقیع ہے
تختہ ریاضِ خلد کا ارضِ بقیع ہے
کیا جنت البقیع کی شانِ رفیع ہے
کیا جنت البقیع کی شانِ رفیع ہے

نسخہ بمطابق 13:05، 21 دسمبر 2016ء

از دلو رام کوثری


کیا جنت البقیع کی شانِ رفیع ہے

برجِ فلک ہر ایک مزارِ بقیع ہے


چھپ جائے عرش جس میں وہ دامن وسیع ہے

بارہ مہینے سیرِ بہارِ ربیع ہے


خلدِ نہم جہاں میں یہی ارضِ پاک ہے

کحل البصر یہیں کی زمانے میں خاک ہے


مدفون جو یہاں ہے وہ غم سے ہے رستگار

دوزخ کا کچھ عذاب نہ مرقد کا ہے فشار


برزخ کا ہے زمانہ یہاں موسمِ بہار

جنت کے نور کا ہے اسی خاک پر قرار


اس سے دکان دور ہے دنیائے زشت کی

سرحد ملی ہوئی ہے اسی سے بہشت کی


ہے جنت البقیع کی جنت کو جستجو

مٹی کے عطر میں بھی بسی ہے یہیں کی بو


اس خاکِ پاک کی ہے دو عالم میں آبرو

زمزم کو اس کی چاہ ہے کوثر کو آرزو


ذرہ ہے آفتاب اسی ارضِ پاک کا

صدقہ ہے یہ تمام بزرگوں کی خاک کا


مٹی میں اس کی مٹی بزرگوں کی ہے ملی

حرمت ہے اس کی پیشِ خداوندِ ایزدی


مشتاق اس کے رہتے ہیں قدسی و جنتی

اس کی ہوا کے جھونکے ہیں خلدی و کوثری


پڑتی ہے اس پہ چشمِ امل جبرئیل کی

اس خاک میں صفا ہے مئے سلسبیل کی


ہے اس زمیں کا پیشِ خدا مرتبہ بڑا

لکھا ہے ایک کافرِ صد سالہ جو مرا


گزرا جنازہ پاس سے اُس شخصِ غیر کا

خاکِ بقیع اڑ کے کفن پر گری ذرا


دوزخ میں خاکِ پاک کا جانا محال تھا

کافر کا باغِ خلد بھی پانا محال تھا


کہتی تھی خاکِ پاک کہ ناجی تو ہو چکا

کہتا تھا کفر لے کے جہنم میں جاؤں گا


کفر اور خاکِ پاک میں جھگڑا جو یوں پڑا

آخر خدا نے لطف سے زندہ اُسے کیا


آئی ندائے غیب کہ کیا پیچ پڑ گیا

کلمہ تو پڑھ کہ تیرا نصیب آج لڑ گیا


کلمہ پڑھا نبی کا جو بخشش کی چاہ میں

تخفیف ہو گئی وہیں جرم و گناہ میں


مقبول ہو گیا وہ حضورِ الٰہ میں

رستہ ملا بہشت کا دوزخ کی راہ میں


اُس کو نہ پھر ہوا ہوئی دنیائے زشت کی

مُندتے ہی آنکھ کھل گئی کھڑکی بہشت کی


مرنے کے بعد کیا ہوا حق اُس پہ مہرباں

آئی بہار اُس کے چمن میں پس از خزاں


ہے جنت البقیع کی رحمت یہ بے گماں

ہاں جنت البقیع بھی جنت کا ہے نشاں


یہ ارضِ پاک آفتِ دنیا سے پاک ہے

کیونکر نہ پاک ہو کہ بزرگوں کی خاک ہے


ہے جنت البقیع بزرگوں کی یادگار

ہیں اہلِ بیتِ پاک کے اکثر یہیں مزار


قبرِ جنابِ فاطمہ زہرا کے میں نثار

جس پر ہے اُس کے فضل و فضائل کا انحصار


شامل جو اس میں خاک ہے آلِ رسول کی

اس واسطے خدا نے یہ حرمت قبول کی


قبرِ حَسَن یہیں ہے، نہیں اس میں کچھ کلام

زین العبا کا بعدِ قضا ہے یہیں قیام


مدفوں یہاں ہیں باقر و جعفر سے بھی امام

کچھ اور بھی ہیں تربتِ ساداتِ نیک نام


اصحابِ مصطفیٰ بھی یہاں دفن چند ہیں

قبروں سے جن کی اس کے مراتب بلند ہیں


کہتے ہیں سیدہ کا یہاں ہے جہاں مزار

کرسی و عرش اُس کی فضیلت پہ ہیں نثار


میدانِ حشر ہو گا اُسی جا سے آشکار

بچھے گا واں پہ تختِ خداوندِ روزگار


دربارِ ذوالجلال مقامِ بقیع ہے

کیا جنت البقیع کی شانِ رفیع ہے


سب کچھ یہ فاطمہ کا تصدق ہے بے گماں

ورنہ کبھی تھے اس پہ مزارِ یہودیاں


قبرِ جنابِ فاطمہ کے چند ہیں نشاں

جن میں سے اس جگہ بھی علامت ہے کچھ عیاں


اغلب یہی ہے قبر یہیں ہے بتول کی

یا پاس ہے رسول کے بیٹی رسول کی


کیا بضعۃ الرسول کی شانِ جلیل ہے

بابا رسولِ پاک ہے دادا خلیل ہے


عیسیٰ بھی ایک اُن کی شفا کا علیل ہے

رکھ اعتقاد کیوں تجھے فکرِ دلیل ہے


نورِ دلِ فلک درِ زہرا کی خاک ہے

پڑھتا درود اس پہ خداوندِ پاک ہے


تقطیعِ شعر میں تجھے ہر دم یہی ہے دھن

مفعولُ فاعلاتُ مفاعیلُ فاعلن


شاہوں کے وصف و ذکر میں کھوتا ہے کیوں سخن

ہاں آلِ مصطفیٰ کے مناقب ذرا تو سن


پایا وہ کس نے پایا جو پایا بتول نے

فرمایا کس کو امِّ ابیہا رسول نے


حقّا بہارِ باغِ نبوت ہے فاطمہ

زینت دہِ مقامِ امامت ہے فاطمہ


کوثر ہے جس کی کسر وہ کثرت ہے فاطمہ

نقدِ بہائے خلعتِ وحدت ہے فاطمہ


توحیدِ کردگار جنابِ بتول ہے

اصلِ فروع اور وہ فرعِ اصول ہے


معصومہ ہے کہ حرمتِ حوّا ہے فاطمہ

دنیا میں شاہزادیِ دنیا ہے فاطمہ


خاتونِ خلد، مریمِ کبرا ہے فاطمہ

صدیقہ ہے بتول ہے زہرا ہے فاطمہ


سب عورتوں میں ایسی فضیلت کسی کی ہے

بیٹی نبی کی اور وہ زوجہ علی کی ہے


ام الحسن ہے، مادرِ شبیرِ خوش شعار

القصہ وہ ہے جدۂ ساداتِ باوقار


کیا مجھ سے اب فضائلِ زہرا کا ہو شمار

خوش جس سے فاطمہ ہے خوش اُس سے ہے کردگار


بندی بھی ہے خدا کی وہ، نورِ خدا بھی ہے

وہ اشرف النساء بھی ہے خیر النساء بھی ہے


بابا ہے وہ کہ ختمِ رسل جس کا ہے لقب

شوہر امامِ ہر دو سرا، سید العرب


بیٹے حسن حسین ہیں، خادم ہیں جن کے سب

جز کارِ خیر جن کو نہ دنیا میں تھی طلب


شوہر سخی ہے، خود بھی سخی ہے پسر سخی

واللہ فاطمہ کا ہے سب گھر کا گھر سخی


آئی ہے کس کو چادرِ تطہیر، یہ کہو

عفت کا ملک کس کی ہے جاگیر، یہ کہو


منظور حق کو کس کی ہے توقیر یہ کہو

بیٹے ہیں کس کے شبر و شبیر یہ کہو


تکریم کس کی گھر میں جنابِ علی نے کی

تعظیم کس کی بر سرِ منبر نبی نے کی


لکھا ہے یہ کہ جمع تھے اصحابِ باوفا

وحیِ خدا سناتے تھے منبر پہ مصطفیٰ


سِن تین سال کا تھا جنابِ بتول کا

مسجد میں کھیلتی ہوئی آئی وہ باصفا


بیٹی کو آپ دیکھ کے شاداں بڑے ہوئے

تعظیمِ فاطمہ کے لیے اٹھ کھڑے ہوئے


اصحاب نے جو دیکھا یہ الفت کا ماجرا

کی عرض، یا نبی! ہمیں حیرت ہوئی سوا


ابلاغ چھوڑ کر ادبِ فاطمہ کیا

گبر و یہود طعن کریں گے یہ برملا


بے چین اس قدر ہے جو بچوں کے پیار میں

تبلیغ کر سکے گا وہ کیا روزگار میں


یہ سن کے دُر فشاں ہوئے یوں بادشاہِ دیں

بیٹی سمجھ کے اپنی میں ہرگز اٹھا نہیں


توحیدِ ذوالجلال ہے زہرا یہ بالیقیں

وحدت کا پاس کرنا ہے اک فرضِ مرسلیں


توحیدِ حق کا دل پہ اثر جب بڑا ہوا

احکامِ وحی چھوڑ کے میں اٹھ کھڑا ہوا


پیدا بزرگ ہوں گے وہ بطنِ بتول سے

دنیا کو پاک صاف کریں گے جہول سے


ماہر وہ ہوں گے جملہ فروع و اصول میں

کام اُن کو ہو گا دینِ خدا و رسول سے


سر کو کٹا کے دین کو قائم کریں گے وہ

اور بھوکے پیاسے راہِ خدا میں مریں گے وہ


یہ رمز سن کے ہو گئے اصحاب مطمئن

پڑھنے لگے درود جوان اور سب مُسِن


کہتے تھے بار بار یہی حور و انس و جن

صلِّ علیٰ محمد و آلِ محمدٍ‌


یہ جس کی ہے ثنا وہ سپردِ بقیع ہے

کیا جنت البقیع کی شانِ رفیع ہے


ہوگا جو روزِ حشر زمانے میں آشکار

سب کو ملے گا حکمِ خداوندِ روزگار


سب اپنی اپنی آنکھیں کریں بند ایک بار

اٹھتی ہے اپنی قبر سے زہرائے باوقار


جب تک نہ یہ بہشت میں پہنچے بقیع سے

کھولے نہ کوئی آنکھ، شریف و وضیع سے


القصہ اٹھ کے فاطمہ اپنے مزار سے

یوں پھر کرے گی عرض وہ پروردگار سے


بہتر بقیع مجھ کو ہے باغ و بہار سے

محفوظ یاں رہی ہوں عذابِ فشار سے


چھوڑوں گی میں نہ اس کو مجھے اس سے پیار ہے

آئندہ تو خدا ہے تجھے اختیار ہے


فرمائے گا خدا تری عرضی قبول کی

بیٹی ہے تو ہمارے محمد رسول کی


پھر حکمِ حق یہ ہوگا نہیں بات طول کی

جنت ملے بقیع سے خاطر بتول کی


تختہ ریاضِ خلد کا ارضِ بقیع ہے

کیا جنت البقیع کی شانِ رفیع ہے