آپ «نعت اورجدید تنقیدی رحجانات۔ایک تجزیاتی مطالعہ ۔ ڈاکٹر عزیز احسن» میں ترمیم کر رہے ہیں
نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search
انتباہ: آپ ویکیپیڈیا میں داخل نہیں ہوئے ہیں۔ لہذا اگر آپ اس صفحہ میں کوئی ترمیم کرتے ہیں تو آپکا آئی پی ایڈریس (IP) اس صفحہ کے تاریخچہ ترمیم میں محفوظ ہوجائے گا۔ اگر آپ لاگ ان ہوتے ہیں یا کھاتہ نہ ہونے کی صورت میں کھاتہ بنا لیتے ہیں تو تو آپ کی ترامیم آپ کے صارف نام سے محفوظ ہوگی، جنھیں آپ کسی بھی وقت ملاحظہ کر سکتے ہیں۔
اس ترمیم کو واپس پھیرا جا سکتا ہے۔ براہ کرم ذیل میں موجود موازنہ ملاحظہ فرمائیں اور یقین کر لیں کہ اس موازنے میں موجود فرق ہی آپ کا مقصود ہے۔ اس کے بعد تبدیلیوں کو شائع کر دیں، ترمیم واپس پھیر دی جائے گی۔
تازہ ترین نسخہ | آپ کی تحریر | ||
سطر 255: | سطر 255: | ||
اس باب میں | اس باب میں[ کاشف عرفان]] نے بڑے سنبھل کر شعری نمونے پیش کیے ہیں۔ جن میں ساختیاتی کوڈ کی نشاندہی آسان ہوجاتی ہے۔ اقبال کے علاوہ عہدِ حاضر کے جن شعراکے کلام کی مثالیں دی گئی ہیں وہ خاصی حد تک جدید اسلوب کی عکاس ہیں۔ کاشف نے بتایا ہے کہ ’’ساختیات بنیادی طور پر اسلوبیات کا حصہ ہے‘‘ ۔ ان شعراء میں [[جنید آزر]]، [[اختر شیخ]]، [[طارق نعیم]]، [[حسن رضوی]]، [[واجد امیر]]، [[وقار صدیقی اجمیری]]، [[صبیح رحمانی]] ،[[کاشف عرفان]]، [[سلیم گیلانی]]، [[حسن نثار،فرحان]]، [[سعود عثمانی]]، [[عابد سیال]]، [[شوکت مہدی]]، [[منظر عارفی]] ،[[ستیہ پال آنند]]، [[ثروت حسین]] اور[[ خورشید رضوی]] وغیرہم شامل ہیں۔ [[کاشف عرفان | کاشف ]] نے ان شعراء کے کلام کی مثالیں دے کر اپنا موقف واضح کرنے کی کامیاب کوشش کی ہے۔ | ||
=== حمد ونعت اورفرد کا نفسیاتی نظام === | === حمد ونعت اورفرد کا نفسیاتی نظام === |