آپ «جاءُوک ۔ ثاقب علوی» میں ترمیم کر رہے ہیں
نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search
انتباہ: آپ ویکیپیڈیا میں داخل نہیں ہوئے ہیں۔ لہذا اگر آپ اس صفحہ میں کوئی ترمیم کرتے ہیں تو آپکا آئی پی ایڈریس (IP) اس صفحہ کے تاریخچہ ترمیم میں محفوظ ہوجائے گا۔ اگر آپ لاگ ان ہوتے ہیں یا کھاتہ نہ ہونے کی صورت میں کھاتہ بنا لیتے ہیں تو تو آپ کی ترامیم آپ کے صارف نام سے محفوظ ہوگی، جنھیں آپ کسی بھی وقت ملاحظہ کر سکتے ہیں۔
اس ترمیم کو واپس پھیرا جا سکتا ہے۔ براہ کرم ذیل میں موجود موازنہ ملاحظہ فرمائیں اور یقین کر لیں کہ اس موازنے میں موجود فرق ہی آپ کا مقصود ہے۔ اس کے بعد تبدیلیوں کو شائع کر دیں، ترمیم واپس پھیر دی جائے گی۔
تازہ ترین نسخہ | آپ کی تحریر | ||
سطر 32: | سطر 32: | ||
"اس کتاب کے مطالعہ سے یہ بات کھل کر سامنے آجاتی ہے کہ انھوں نے خیالِ حرم سے جمالِ حرم تک کا فاصلہ اس وارفتگی سے طے کیا ہے کہ خصالِ حرم، بلالِ حرم ، ہلالِ حرم، نوالِ حرم، کمالِ حرم اور اذنِ سوالِ حرم جیسے بے شمار ذائقے زبانِ روح سے نہ صرف چکھے بلکہ حیرت کی بات ہے کہ انھیں اپنے قلمِ خاص سے قرطاسِ التماس پر منتقل کرنے کی مشکل منزل بھی بفیضِ قربِ مصطفیﷺ سر کر لی۔پوری کتاب چونکہ مدینہ عالیہ کے پر نور ماحول میں تحریر ہوئی اس لیے اُس ’’خنک شہرے کہ آنجا دلبر است‘‘ کی تصویریں جابجا اس مجموعہ کی زینت ہیں" | "اس کتاب کے مطالعہ سے یہ بات کھل کر سامنے آجاتی ہے کہ انھوں نے خیالِ حرم سے جمالِ حرم تک کا فاصلہ اس وارفتگی سے طے کیا ہے کہ خصالِ حرم، بلالِ حرم ، ہلالِ حرم، نوالِ حرم، کمالِ حرم اور اذنِ سوالِ حرم جیسے بے شمار ذائقے زبانِ روح سے نہ صرف چکھے بلکہ حیرت کی بات ہے کہ انھیں اپنے قلمِ خاص سے قرطاسِ التماس پر منتقل کرنے کی مشکل منزل بھی بفیضِ قربِ مصطفیﷺ سر کر لی۔پوری کتاب چونکہ مدینہ عالیہ کے پر نور ماحول میں تحریر ہوئی اس لیے اُس ’’خنک شہرے کہ آنجا دلبر است‘‘ کی تصویریں جابجا اس مجموعہ کی زینت ہیں" | ||
=== مزید دیکھیے === | === مزید دیکھیے === |