آپ «اُردو میں نعت گوئی کا تہذیبی مطالعہ ۔ قاسم یعقوب» میں ترمیم کر رہے ہیں
نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search
انتباہ: آپ ویکیپیڈیا میں داخل نہیں ہوئے ہیں۔ لہذا اگر آپ اس صفحہ میں کوئی ترمیم کرتے ہیں تو آپکا آئی پی ایڈریس (IP) اس صفحہ کے تاریخچہ ترمیم میں محفوظ ہوجائے گا۔ اگر آپ لاگ ان ہوتے ہیں یا کھاتہ نہ ہونے کی صورت میں کھاتہ بنا لیتے ہیں تو تو آپ کی ترامیم آپ کے صارف نام سے محفوظ ہوگی، جنھیں آپ کسی بھی وقت ملاحظہ کر سکتے ہیں۔
اس ترمیم کو واپس پھیرا جا سکتا ہے۔ براہ کرم ذیل میں موجود موازنہ ملاحظہ فرمائیں اور یقین کر لیں کہ اس موازنے میں موجود فرق ہی آپ کا مقصود ہے۔ اس کے بعد تبدیلیوں کو شائع کر دیں، ترمیم واپس پھیر دی جائے گی۔
تازہ ترین نسخہ | آپ کی تحریر | ||
سطر 1: | سطر 1: | ||
مضمون نگار: [[قاسم یعقوب]] | مضمون نگار: [[قاسم یعقوب]] | ||
مطبوعہ : [[نعت رنگ ۔ شمارہ نمبر 27]] | مطبوعہ : [[نعت رنگ ۔ شمارہ نمبر 27]] | ||
ABSTRACT: Genre of Naat has been discussed in cultural perspective in the article presented hereunder. Poetic reality has been emphasized over thought content of Naat. Urdu Naat has been evaluated in the cultural mirror of Sub-Continent and suggestions made, impliedly, to avoid criticism on the Text of Naat. | ABSTRACT: Genre of Naat has been discussed in cultural perspective in the article presented hereunder. Poetic reality has been emphasized over thought content of Naat. Urdu Naat has been evaluated in the cultural mirror of Sub-Continent and suggestions made, impliedly, to avoid criticism on the Text of Naat. |