آپ «نعتیہ ادب ۔ مسائل و مباحث ۔ ڈاکٹر ابرار عبدالسلام» میں ترمیم کر رہے ہیں

نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search

انتباہ: آپ ویکیپیڈیا میں داخل نہیں ہوئے ہیں۔ لہذا اگر آپ اس صفحہ میں کوئی ترمیم کرتے ہیں تو آپکا آئی پی ایڈریس (IP) اس صفحہ کے تاریخچہ ترمیم میں محفوظ ہوجائے گا۔ اگر آپ لاگ ان ہوتے ہیں یا کھاتہ نہ ہونے کی صورت میں کھاتہ بنا لیتے ہیں تو تو آپ کی ترامیم آپ کے صارف نام سے محفوظ ہوگی، جنھیں آپ کسی بھی وقت ملاحظہ کر سکتے ہیں۔

اس ترمیم کو واپس پھیرا جا سکتا ہے۔ براہ کرم ذیل میں موجود موازنہ ملاحظہ فرمائیں اور یقین کر لیں کہ اس موازنے میں موجود فرق ہی آپ کا مقصود ہے۔ اس کے بعد تبدیلیوں کو شائع کر دیں، ترمیم واپس پھیر دی جائے گی۔

تازہ ترین نسخہ آپ کی تحریر
سطر 2: سطر 2:


[[ملف:Naat kainaat - naatia masail.jpg|link=نعتیہ ادب ۔ مسائل و مباحث ۔ ڈاکٹر ابرار عبدالسلام]]
[[ملف:Naat kainaat - naatia masail.jpg|link=نعتیہ ادب ۔ مسائل و مباحث ۔ ڈاکٹر ابرار عبدالسلام]]
کتاب کا نام : [[نعتیہ ادب ۔ مسائل و مباحث ۔ ڈاکٹر ابرار عبدالسلام | نعتیہ ادب ۔ مسائل مباحث]] (مدیر ِ نعت رنگ کو لکھے گئے خطوط کی روشنی میں )
مصنف :  [[ڈاکٹر ابرار عبد السلام ]]


پی ڈی ایف ربط : [https://archive.org/details/NaatiaAdabMasayilWaMabahisByDrAbrarAbdusSalam نعتیہ ادب ۔ مسائل و مباحث ]
پی ڈی ایف ربط : [https://archive.org/details/NaatiaAdabMasayilWaMabahisByDrAbrarAbdusSalam نعتیہ ادب ۔ مسائل و مباحث ]


قیمت : 700 روپے
مکمل کتاب پڑھیے
 
{{برائے کتاب }}
 
=== کتاب پر دیگر آراء ===
 
* [[نعتیہ ادب، مسائل و مباحث پر خورشید احمد سعیدی کا تبصرہ ]]


=== حسن ترتیب ===
=== حسن ترتیب ===
سطر 31: سطر 20:
==== باب اول  ۔ نعت: تعریف، تقاضے اور روایت  ====  
==== باب اول  ۔ نعت: تعریف، تقاضے اور روایت  ====  


(۱)نعت (۲)نعت صنف سخن کی حیثیت سے (۳)مرثیہ اور نعت(۴)مماثلت کی چند جہتیں (۵) اردو میں نعتیہ ادب(۶)تخلیقی اظہار کی چند صورتیں(۷)تخلیق نعت کی خصوصیات (۸)نعت گوئی کی خصوصیات(۹) نعت گو/ نعت گوئی کے لیے شرائط(۱۰)نعتیہ ادب اور احتیاط کے تقاضے(۱۱) نعت گوئی اور تربیت کے تقاضے(۱۲)نعت گوئی: چندتجاویز(۱۳) نعتیہ شاعری پس منظر اور روایت(۱۴) اردو زبان اور نعت(۱۵) عصری صورت حال اور نعت کی ضرورت اور اہمیت (۱۶)جدید اردونعت (۱۷)پاکستان میں نعت گوئی (۱۸)نثری نظم اور نعت (۱۹)ہندوستانی اور پاکستانی نعت گو شعرا میں فرق(۲۰)سندھی ادب اورنعت (۲۱) فروغِ نعتکے نئے امکانات (۲۲)تنقیدنعت اور احتیاط کے تقاضے (۲۳)اسلامی ادب اور نعت (۲۴)نعت نبوی اور سراپا نگاری (۲۵)نعت نبوی اور شعری مبالغہ (۲۶)نعت اورعربی الفاظ(۲۷)صحت تلفظ اوردرست استعمال کے مسائل(۲۸)نعتیہ ادب کے فروغ کی کاوشیں(۲۹)نعت اور خود پسندی   
(۱)[[نعتیہ ادب ۔ مسائل و مباحث ۔ باب اول ۔ نعت | نعت]] (۲)[[نعتیہ ادب ۔ مسائل و مباحث ۔ نعت ،صنف سخن کی حیثیت سے | نعت صنف سخن کی حیثیت سے ]]
(۳)[[نعتیہ ادب ۔ مسائل و مباحث ۔ مرثیہ و نعت | مرثیہ اور نعت]](۴)مماثلت کی چند جہتیں (۵)اردو میں نعتیہ ادب(۶)تخلیقی اظہار کی چند صورتیں(۷)تخلیق نعت کی خصوصیات (۸)نعت گوئی کی خصوصیات(۹)نعت گو/ نعت گوئی کے لیے شرائط(۱۰)نعتیہ ادب اور احتیاط کے تقاضے(۱۱)نعت گوئی اور تربیت کے تقاضے(۱۲)نعت گوئی: چندتجاویز(۱۳)نعتیہ شاعری پس منظر اور روایت(۱۴)اردو زبان اور نعت (۱۵) عصری صورت حال اور نعت کی ضرورت اور اہمیت(۱۶)جدید اردونعت (۱۷)پاکستان میں نعت گوئی (۱۸)نثری نظم اور نعت (۱۹)ہندوستانی اور پاکستانی نعت گو شعرا میں فرق(۲۰)سندھی ادب اورنعت (۲۱) فروغِ نعتکے نئے امکانات (۲۲)تنقیدنعت اور احتیاط کے تقاضے (۲۳)اسلامی ادب اور نعت (۲۴)نعت نبوی اور سراپا نگاری (۲۵)نعت نبوی اور شعری مبالغہ (۲۶)نعت اورعربی الفاظ(۲۷)صحت تلفظ اوردرست استعمال کے مسائل(۲۸)نعتیہ ادب کے فروغ کی کاوشیں(۲۹)نعت اور خود پسندی   


====باب دوئم ۔ نعتیہ ادب : تحقیق و تنقید ====
''' باب دوئم ۔ [[نعتیہ ادب ۔ مسائل و مباحث ۔ باب دوئم | نعتیہ ادب : تحقیق و تنقید ]] '''


===== ا۔  تحقیق: =====
ا۔  تحقیق:


(۱)حقائق کی بازیافت(۲)نعتیہ گل دستے(۳) رحمت اللعالمین نمبرز(۴) قصیدہ بردہ (۵)قصیدۂ ذوقافیتین(۶) منسوبات اور ان کی حقیقت(۷)اشعار کا انتساب اور ان کی حقیقت (۸) تخلیقات، تصانیف کا انتساب اور ان کی حقیقت(۱۰) قصیدہ: الصبح بدا من طلعۃ:کا خالق کون؟  (۱۱)خواجہ معین الدین چشتی کی شاعری (۱۲) امیر خسرو، قدسی اور سعدی سے منسوبات غزلیات اور تصنیف کی حقیقت (۱۳)تحقیقی تسامحات(۱۴)محسن کاکوروی اور محسن کاکوروی حسان الہند: تحقیقی مطالعہ (۱۵) نعت گو شعرا کے اشعار (۱۶) تفہیم و تعبیر کی غلط فہمیاں (۱۷)الفاظ اور اصطلاحات کا علمی پس منظر (۱۸)لفظ انھی کا استعمال(۱۹)لفظ استلام کی تحقیق(۲۰) لفظ مالک کی تحقیق(۲۱)لفظ خدا کی تحقیق (۲۲)لفظ مالک کی تحقیق(۲۳)توحید کی حقیقت (۲۴)لفظ عشق کی حقیقت(۲۵)تصوف، صوفی اور ڈاکٹر شعیب نگرامی(۲۶) تحقیق کے آئینے میں (۲۷)غالب کی مثنوی ’ابر گہر بار‘ کا منظوم ترجمہ (۲۸)غالب کی مثنوی ’ابرِ گہر بار‘ اور یحییٰ نشیط کی تنقید (۲۹)غالب کی مثنوی ’بیان معراج‘ ـ: اعتراضات اور ان کے جوابات (۳۰)ذات محمدیہ اور حقیقت محمدیہ (۳۱)فارسی شعری روایت کے اردو حمد و نعت پر اثرات (۳۲)عرفی ؔکے ایک شعر کی تفہیم (۳۳)مسدس حالی کی بحر اور اس کا ایک شعر : غلط فہمی کا ازالہ(۳۴)حضرت حسان رضی اللہ عنہ اور منبر رسول(۳۵) ایک غلط فہمی کا ازالہ :خالق اور مخلوق کا باہمی تعلق(۳۶) ایک نقطہء نظر کی اصلاح(۳۷)استمداد، استعانت کا تصوراور ڈاکٹر یحییٰ نشیط (۳۸) نواب صدیق حسن خاں کی تصنیفی زندگی: حقیقت یا افسانہ (۳۹)ثانوی ماخذ کا استعمال:تحقیق کی معذوری؟(۴۰)متروکات(۴۱)عبدالعلیم آسی کا ایک متنازعہ شعر (۴۲) رسول اکرمV اور علم غیب (۴۳)صلاح الدین پرویز اور جیلانی کامران کے مذہبی خیالات پر تحقیقی نظر(۴۴)نعتیہ ادب: موضوعات کی چند جہتیں
(۱)حقائق کی بازیافت(۲)نعتیہ گل دستے(۳) رحمت اللعالمین نمبرز(۴) قصیدہ بردہ (۵)قصیدۂ ذوقافیتین(۶) منسوبات اور ان کی حقیقت(۷)اشعار کا انتساب اور ان کی حقیقت (۸) تخلیقات، تصانیف کا انتساب اور ان کی حقیقت(۱۰) قصیدہ: الصبح بدا من طلعۃ:کا خالق کون؟  (۱۱)خواجہ معین الدین چشتی کی شاعری (۱۲) امیر خسرو، قدسی اور سعدی سے منسوبات غزلیات اور تصنیف کی حقیقت (۱۳)تحقیقی تسامحات(۱۴)محسن کاکوروی اور محسن کاکوروی حسان الہند: تحقیقی مطالعہ (۱۵) نعت گو شعرا کے اشعار (۱۶) تفہیم و تعبیر کی غلط فہمیاں (۱۷)الفاظ اور اصطلاحات کا علمی پس منظر (۱۸)لفظ انھی کا استعمال(۱۹)لفظ استلام کی تحقیق(۲۰) لفظ مالک کی تحقیق(۲۱)لفظ خدا کی تحقیق (۲۲)لفظ مالک کی تحقیق(۲۳)توحید کی حقیقت (۲۴)لفظ عشق کی حقیقت(۲۵)تصوف، صوفی اور ڈاکٹر شعیب نگرامی(۲۶) تحقیق کے آئینے میں (۲۷)غالب کی مثنوی ’ابر گہر بار‘ کا منظوم ترجمہ (۲۸)غالب کی مثنوی ’ابرِ گہر بار‘ اور یحییٰ نشیط کی تنقید (۲۹)غالب کی مثنوی ’بیان معراج‘ ـ: اعتراضات اور ان کے جوابات (۳۰)ذات محمدیہ اور حقیقت محمدیہ (۳۱)فارسی شعری روایت کے اردو حمد و نعت پر اثرات (۳۲)عرفی ؔکے ایک شعر کی تفہیم (۳۳)مسدس حالی کی بحر اور اس کا ایک شعر : غلط فہمی کا ازالہ(۳۴)حضرت حسان رضی اللہ عنہ اور منبر رسول(۳۵) ایک غلط فہمی کا ازالہ :خالق اور مخلوق کا باہمی تعلق(۳۶) ایک نقطہء نظر کی اصلاح(۳۷)استمداد، استعانت کا تصوراور ڈاکٹر یحییٰ نشیط (۳۸) نواب صدیق حسن خاں کی تصنیفی زندگی: حقیقت یا افسانہ (۳۹)ثانوی ماخذ کا استعمال:تحقیق کی معذوری؟(۴۰)متروکات(۴۱)عبدالعلیم آسی کا ایک متنازعہ شعر (۴۲) رسول اکرمV اور علم غیب (۴۳)صلاح الدین پرویز اور جیلانی کامران کے مذہبی خیالات پر تحقیقی نظر(۴۴)نعتیہ ادب: موضوعات کی چند جہتیں


===== ب۔تنقید: =====
ب۔تنقید:


(۱)شاعرانہ اورغیر شاعرانہ لفظیات:(شمس الرحمن فاروقی کاتنقیدی نقطہء نظر)(۲)تنقیدِ نعت اور شعری تخلیقی رویے(۳)نعت غیر تخلیقی شاعری اور شاعرانہ حسن بیان(۴)عزیز احسن اور رشید وارثی (۵)شاعری اور عجز بیانی (۶) اقبال کی نظم’ذوق و شوق‘:ایک مطالعہ(۷)تاثراتی تنقیدکی جلوہ گری(۸)اسلوبیاتی تنقید:تخلیقی لفظیات کی باز آفرینی:
(۱)شاعرانہ اورغیر شاعرانہ لفظیات:(شمس الرحمن فاروقی کاتنقیدی نقطہء نظر)(۲)تنقیدِ نعت اور شعری تخلیقی رویے(۳)نعت غیر تخلیقی شاعری اور شاعرانہ حسن بیان(۴)عزیز احسن اور رشید وارثی (۵)شاعری اور عجز بیانی (۶) اقبال کی نظم’ذوق و شوق‘:ایک مطالعہ(۷)تاثراتی تنقیدکی جلوہ گری(۸)اسلوبیاتی تنقید:تخلیقی لفظیات کی باز آفرینی:


==== باب سوئم ۔ نعت گوئی : اصلاح سخن کی چند نمایاں صورتیں ====
''' باب سوئم : [[نعتیہ ادب ۔ مسائل و مباحث ۔باب سوئم | نعت گوئی : اصلاح سخن کی چند نمایاں صورتیں ]] '''
 
 
۳۔ نعت گوئی :اصلاح سخن کی چند نمایاں صورتیں: ۲۷۲


=====  (۱)فنی تناظر: =====
(۱)فنی تناظر:
ا ۔عروض اور تقطیع کے مسائل  ب۔قافیہ اور ردیف کے معائب(ج)زبان و بیان سے متعلق تسامحات (صرف و نحو، فصاحت، تعقید،حشو،شترگربہ)(د)تخلیقی اظہار کی معذوریاں(اہمال، عدم مطابقتِ مصرعین، عجز بیان، نقصِ ابلاغ)
ا ۔عروض اور تقطیع کے مسائل  ب۔قافیہ اور ردیف کے معائب(ج)زبان و بیان سے متعلق تسامحات (صرف و نحو، فصاحت، تعقید،حشو،شترگربہ)(د)تخلیقی اظہار کی معذوریاں(اہمال، عدم مطابقتِ مصرعین، عجز بیان، نقصِ ابلاغ)  


===== (۲)فکری تناظر:(شعرِ نعت کے معائب) =====
(۲)فکری تناظر:(شعرِ نعت کے معائب)


۱۔ غیر ادبی رویے، مقام رسالت کا بیان اور تخلیقی اظہار کی ناکامی ۲۔ فکری / تاریخی تسامحات، خلاف واقعہ بیان
۱۔ غیر ادبی رویے، مقام رسالت کا بیان اور تخلیقی اظہار کی ناکامی ۲۔ فکری / تاریخی تسامحات، خلاف واقعہ بیان


==== باب چہارم ۔ کتابیات ۔ نعت سے متعلق کتابوں کا تعارف ====
''' باب چہارم ۔ [[نعتیہ ادب ۔ مسائل و مباحث ۔ باب چہارم | کتابیات ۔ نعت سے متعلق کتابوں کا تعارف ]]'''


(۱)’’اردو شاعری میں نعت‘‘ سے ماخوذ کتب:(۲) ’’اردو کی نعتیہ شاعری کا تحقیقی وتنقیدی مطالعہ‘‘ (۳)’اردو میں نعت گوئی: روایت اور ارتقا‘:(۴)’’ مفتی اعظم ہند نوری بریلوی کی نعتیہ شا عر ی ‘ ‘ (۵)’نعت کے جگنووں کے تعاقب‘ :(۶)’’نعت میں کیسے کہوں!‘‘:(۷) ’’نعت کی تخلیقی سچائیاں ‘ ‘ (۸)’’نعت رنگ اہلِ علم کی نظر میں‘‘(۹)’’اشاریہ نعت رنگ‘‘(۱۰)’’غالب اور ثنائے خو ا جہ ‘ ‘ (۱۱)’’فہرست کتب نعت لائبریری‘‘(۱۲) "Reverence Unto His Feet" (۱۳)بلغ العلیٰ بکما لہ (۱۴)اردو کے نعتیہ ادب کے انتقادی سرمایے کا تحقیقی مطالعہ:(۱۵)’’کلام محسن کاکوروی:ادبی و فکری جہات‘‘ اور ’’اقبال کی نعت،فکری و اسلوبیاتی مطالعہ ‘‘مرتبہ صبیح رحمانی:
(۱)’’اردو شاعری میں نعت‘‘ سے ماخوذ کتب:(۲) ’’اردو کی نعتیہ شاعری کا تحقیقی وتنقیدی مطالعہ‘‘ (۳)’اردو میں نعت گوئی: روایت اور ارتقا‘:(۴)’’ مفتی اعظم ہند نوری بریلوی کی نعتیہ شا عر ی ‘ ‘ (۵)’نعت کے جگنووں کے تعاقب‘ :(۶)’’نعت میں کیسے کہوں!‘‘:(۷) ’’نعت کی تخلیقی سچائیاں ‘ ‘ (۸)’’نعت رنگ اہلِ علم کی نظر میں‘‘(۹)’’اشاریہ نعت رنگ‘‘(۱۰)’’غالب اور ثنائے خو ا جہ ‘ ‘ (۱۱)’’فہرست کتب نعت لائبریری‘‘(۱۲) "Reverence Unto His Feet" (۱۳)بلغ العلیٰ بکما لہ (۱۴)اردو کے نعتیہ ادب کے انتقادی سرمایے کا تحقیقی مطالعہ:(۱۵)’’کلام محسن کاکوروی:ادبی و فکری جہات‘‘ اور ’’اقبال کی نعت،فکری و اسلوبیاتی مطالعہ ‘‘مرتبہ صبیح رحمانی:


====باب پنجم ۔ شخصیات ====
''' باب پنجم ۔ [[نعتیہ ادب ۔ مسائل و مباحث ۔ باب پنجم | شخصیات ]] '''


(۱)اعلیٰ حضرت احمد رضا خان،اعلیٰ حضرت کی شاعری میں حُسنِ طلب کی صورتیں، حدائق بخشش: ایک مطالعہ،ڈاکٹر ابوالخیر کشفی اور احمد رضا خان،اعلیٰ حضرت کی شاعری: فکری وفنی مطالعہ : (اعتراضات اور رد اعتراضات کی روشنی میں)
(۱)اعلیٰ حضرت احمد رضا خان،اعلیٰ حضرت کی شاعری میں حُسنِ طلب کی صورتیں، حدائق بخشش: ایک مطالعہ،ڈاکٹر ابوالخیر کشفی اور احمد رضا خان،اعلیٰ حضرت کی شاعری: فکری وفنی مطالعہ : (اعتراضات اور رد اعتراضات کی روشنی میں)
(۲)ڈاکٹر سید ابوالخیر کشفی(۳)احمد فراز(۴)افضل بیگ(افضل الفت)(۵) محمد اکرم رضا (۶)انجم نیازی(۷)جگن ناتھ آزاد(۸) جوہر قدسی(۹)حفیظ الرحمن احسن (۱۰)حفیظ تائب (۱۱)حنیف اسعدی (۱۲)رحمٰن کیانی(۱۳)رزاق افسر(۱۴)رشید اختر خاں(۱۵)ریاض حسین چودھری (۱۶)سلیم کوثر(۱۷)شاہ حسین نہری(۱۸)ڈاکٹر صابر سنبھلی(۱۹)صابر وسیم (۲۰)مولانا عبدالعزیز شرقی (۲۱)حافظ ڈاکٹر عبد المنان طرزی (۲۲) قمر گونڈوی (۲۳)قمر وارثی (۲۴)ولی اللہ ولی صدیقی عظیم آبادی
(۲)ڈاکٹر سید ابوالخیر کشفی(۳)احمد فراز(۴)افضل بیگ(افضل الفت)(۵) محمد اکرم رضا (۶)انجم نیازی(۷)جگن ناتھ آزاد(۸) جوہر قدسی(۹)حفیظ الرحمن احسن (۱۰)حفیظ تائب (۱۱)حنیف اسعدی (۱۲)رحمٰن کیانی(۱۳)رزاق افسر(۱۴)رشید اختر خاں(۱۵)ریاض حسین چودھری (۱۶)سلیم کوثر(۱۷)شاہ حسین نہری(۱۸)ڈاکٹر صابر سنبھلی(۱۹)صابر وسیم (۲۰)مولانا عبدالعزیز شرقی (۲۱)حافظ ڈاکٹر عبد المنان طرزی (۲۲) قمر گونڈوی (۲۳)قمر وارثی (۲۴)ولی اللہ ولی صدیقی عظیم آبادی


====باب ششم ۔ متفرقات====
''' باب ششم ۔ [[نعتیہ ادب ۔ مسائل و مباحث ۔ باب ششم | متفرقات ]] '''


(۱)تخلیق کائنات اور باعثِ تخلیقِ کائنات(۲)حیات النبی اور متعلقات: چند غلط فہمیوں کے ازالے (۳)عید میلاد النبی V  اور میلاد نامے(۴)اُردو لوک گیتوں میں ذکرِ رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم (۵)جگر مراد آبادی اور نعت گوئی (۶)خواب، ستیہ پال آنند اور رسول مکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم (۷)افسانہ کروٹ کا محرک(۸)نئے نعتیہ مجلے کے اجرا کی ایک کاوش (۹)ریاض حسین چودھری اور اسلوب کی جلوہ گری(۱۰)ڈاکٹر عاصی کرنالی کا ایک شعر(۱۱)تخلیق نعت کی ایک خوبصورت مثال (۱۲)ظریف نظام پوری کا ایک خوبصورت شعر(۱۳)متضاد خیالات کی کارفرمائی(۱۴)علامہ فیض الحسن سہارن پوری کی نعتیہ شاعری اور مسئلہ استعانت(۱۵)نعت میں ضمائر کا استعمال(۱۶)القابات رسولV اور معترضین (۱۷)نعت رنگ سے متعلق ایک نقطہ نظر (۱۸) نعت اور قناعت رسول کی پیش کش (۱۹)نبی اکرم V کا سایہ  (۲۰)معراج سے متعلق احادیث(۲۱)موضوع احادیث (۲۲)محسن کا قصیدہ لامیہ اور ہندو صنمیات:
(۱)تخلیق کائنات اور باعثِ تخلیقِ کائنات(۲)حیات النبی اور متعلقات: چند غلط فہمیوں کے ازالے (۳)عید میلاد النبی V  اور میلاد نامے(۴)اُردو لوک گیتوں میں ذکرِ رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم (۵)جگر مراد آبادی اور نعت گوئی (۶)خواب، ستیہ پال آنند اور رسول مکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم (۷)افسانہ کروٹ کا محرک(۸)نئے نعتیہ مجلے کے اجرا کی ایک کاوش (۹)ریاض حسین چودھری اور اسلوب کی جلوہ گری(۱۰)ڈاکٹر عاصی کرنالی کا ایک شعر(۱۱)تخلیق نعت کی ایک خوبصورت مثال (۱۲)ظریف نظام پوری کا ایک خوبصورت شعر(۱۳)متضاد خیالات کی کارفرمائی(۱۴)علامہ فیض الحسن سہارن پوری کی نعتیہ شاعری اور مسئلہ استعانت(۱۵)نعت میں ضمائر کا استعمال(۱۶)القابات رسولV اور معترضین (۱۷)نعت رنگ سے متعلق ایک نقطہ نظر (۱۸) نعت اور قناعت رسول کی پیش کش (۱۹)نبی اکرم V کا سایہ  (۲۰)معراج سے متعلق احادیث(۲۱)موضوع احادیث (۲۲)محسن کا قصیدہ لامیہ اور ہندو صنمیات:
براہ کرم اس بات کا خیال رکھیں کہ نعت کائنات میں آپ کی جانب سے کی جانے والی تمام ترمیموں میں دیگر صارفین بھی حذف و اضافہ کر سکتے ہیں۔ اگر آپ اپنی تحریر کے ساتھ اس قسم کے سلوک کے روادار نہیں تو براہ کرم اسے یہاں شائع نہ کریں۔
نیز اس تحریر کو شائع کرتے وقت آپ ہم سے یہ وعدہ بھی کر رہے ہیں کہ اسے آپ نے خود لکھا ہے یا اسے دائرہ عام یا کسی آزاد ماخذ سے یہاں نقل کر رہے ہیں (تفصیلات کے لیے نعت کائنات:حقوق تصانیف ملاحظہ فرمائیں)۔ براہ کرم اجازت کے بغیر کسی کاپی رائٹ شدہ مواد کو یہاں شائع نہ کریں۔
منسوخ معاونت برائے ترمیم (نئی ونڈو میں کھولیں)