آپ «قافیہ» میں ترمیم کر رہے ہیں
نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search
انتباہ: آپ ویکیپیڈیا میں داخل نہیں ہوئے ہیں۔ لہذا اگر آپ اس صفحہ میں کوئی ترمیم کرتے ہیں تو آپکا آئی پی ایڈریس (IP) اس صفحہ کے تاریخچہ ترمیم میں محفوظ ہوجائے گا۔ اگر آپ لاگ ان ہوتے ہیں یا کھاتہ نہ ہونے کی صورت میں کھاتہ بنا لیتے ہیں تو تو آپ کی ترامیم آپ کے صارف نام سے محفوظ ہوگی، جنھیں آپ کسی بھی وقت ملاحظہ کر سکتے ہیں۔
اس ترمیم کو واپس پھیرا جا سکتا ہے۔ براہ کرم ذیل میں موجود موازنہ ملاحظہ فرمائیں اور یقین کر لیں کہ اس موازنے میں موجود فرق ہی آپ کا مقصود ہے۔ اس کے بعد تبدیلیوں کو شائع کر دیں، ترمیم واپس پھیر دی جائے گی۔
تازہ ترین نسخہ | آپ کی تحریر | ||
سطر 20: | سطر 20: | ||
صد شکر کہ اپنی راتوں میں اب ہجر کی کوئی رات نہیں | صد شکر کہ اپنی راتوں میں اب ہجر کی کوئی رات نہیں | ||
اس میں ہاتھ کو رات کا قافیہ باندھا گیا اور اور بات یہی تک محدود نہیں بلکہ کچھ شعرا ء نے آس ، خاص، آواز، ناراض وغیرہ کے قافیے بھی باندھے ۔ اسی طرح نعت بات، یاد، بعد جیسے الفاظ میں الف کو ع کا ہم صوت باندھا جاتا ہے ۔ ایک وقت تک تو اسے قافیے کا عیب ہی گردانا جاتا رہا ہے ۔ ۔ [[حمید عظیم آبادی]] نے قافیہ | اس میں ہاتھ کو رات کا قافیہ باندھا گیا اور اور بات یہی تک محدود نہیں بلکہ کچھ شعرا ء نے آس ، خاص، آواز، ناراض وغیرہ کے قافیے بھی باندھے ۔ اسی طرح نعت بات، یاد، بعد جیسے الفاظ میں الف کو ع کا ہم صوت باندھا جاتا ہے ۔ ایک وقت تک تو اسے قافیے کا عیب ہی گردانا جاتا رہا ہے ۔ ۔ [[حمید عظیم آبادی]] نے قافیہ ممیں حرف روی کے اختلاف پر اپنی کتاب [[میزانِ سخن]] میں لکھا ہے: | ||
اکفا: اختلافِ حرفِ روی کو کہتے ہیں۔ | اکفا: اختلافِ حرفِ روی کو کہتے ہیں۔ |