آپ «علامہ اقبال» میں ترمیم کر رہے ہیں
نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search
انتباہ: آپ ویکیپیڈیا میں داخل نہیں ہوئے ہیں۔ لہذا اگر آپ اس صفحہ میں کوئی ترمیم کرتے ہیں تو آپکا آئی پی ایڈریس (IP) اس صفحہ کے تاریخچہ ترمیم میں محفوظ ہوجائے گا۔ اگر آپ لاگ ان ہوتے ہیں یا کھاتہ نہ ہونے کی صورت میں کھاتہ بنا لیتے ہیں تو تو آپ کی ترامیم آپ کے صارف نام سے محفوظ ہوگی، جنھیں آپ کسی بھی وقت ملاحظہ کر سکتے ہیں۔
اس ترمیم کو واپس پھیرا جا سکتا ہے۔ براہ کرم ذیل میں موجود موازنہ ملاحظہ فرمائیں اور یقین کر لیں کہ اس موازنے میں موجود فرق ہی آپ کا مقصود ہے۔ اس کے بعد تبدیلیوں کو شائع کر دیں، ترمیم واپس پھیر دی جائے گی۔
تازہ ترین نسخہ | آپ کی تحریر | ||
سطر 16: | سطر 16: | ||
ہر چند [[اقبال]] نے رسمی معنوں میں کبھی [[نعت]] نہیں کہی تاہم عشقِ رسول صلی اللہ علیہ وآلہٰ وسلم کا یہ عالم ہے کہ اُن کا تخیل بار بار انھیں بارگاہِ رسالت مآب صلی اللہ علیہ وآلہٰ وسلم میں لے جاتا ہے، جہاں وہ ملتِ اسلامی کی زبوں حالی پر فریاد کناں نظر آتے ہیں۔ہوتا یوں ہے کہ جب وہ قومی ، ملّی اور انسانی مصائب پر غور و فکر میں منہمک ہوتے ہیں تو اچانک اُنھیں | ہر چند [[اقبال]] نے رسمی معنوں میں کبھی [[نعت]] نہیں کہی تاہم عشقِ رسول صلی اللہ علیہ وآلہٰ وسلم کا یہ عالم ہے کہ اُن کا تخیل بار بار انھیں بارگاہِ رسالت مآب صلی اللہ علیہ وآلہٰ وسلم میں لے جاتا ہے، جہاں وہ ملتِ اسلامی کی زبوں حالی پر فریاد کناں نظر آتے ہیں۔ہوتا یوں ہے کہ جب وہ قومی ، ملّی اور انسانی مصائب پر غور و فکر میں منہمک ہوتے ہیں تو اچانک اُنھیں | ||
{{ٹکر 1 }}آنحضور صلی اللہ علیہ وآلہٰ وسلم کی ذات والا صفات تاریخِ انسانی کی سب سے بڑی محسنِ انسانیت شخصیت کے رُوپ میں یاد آ جاتے ہیں۔ | {{ٹکر 1 }}آنحضور صلی اللہ علیہ وآلہٰ وسلم کی ذات والا صفات تاریخِ انسانی کی سب سے بڑی محسنِ انسانیت شخصیت کے رُوپ میں یاد آ جاتے ہیں۔ <ref> اقبال حضور رسالتماب میں، نعت رنگ شمارہ 26 </ref> | ||
__TOC__ | __TOC__ | ||
سطر 23: | سطر 23: | ||
ڈاکٹر عزیز احسن & | ڈاکٹر عزیز احسن <blockquote> | ||
اقبال کے شعری سرمائے میں جہاں جہاں حضور نبیء کریم علیہ الصلوٰۃ والتسلیم کا ذکر مبارک آیا ہے اس میں عمومیت سے زیادہ محرکات عشق کا اختصاصی پہلو جھلکتا ہے۔ اقبال کی فکری دنیا میں جتنے نکات منصبِ رسالت کی تفہیم کے ضمن میں منصہء شہود پر آئے وہ شاید ہی کسی اور شاعر یا مسلمان مفکر کی تحریروں میں آئے ہوں۔ & | اقبال کے شعری سرمائے میں جہاں جہاں حضور نبیء کریم علیہ الصلوٰۃ والتسلیم کا ذکر مبارک آیا ہے اس میں عمومیت سے زیادہ محرکات عشق کا اختصاصی پہلو جھلکتا ہے۔ اقبال کی فکری دنیا میں جتنے نکات منصبِ رسالت کی تفہیم کے ضمن میں منصہء شہود پر آئے وہ شاید ہی کسی اور شاعر یا مسلمان مفکر کی تحریروں میں آئے ہوں۔ <ref> [[کلام اقبال میں نعتیہ عناصر ]] </ref> | ||
& | </blockquote> | ||
=== اقبال کی نعت گوئی پر مضامین === | === اقبال کی نعت گوئی پر مضامین === | ||
سطر 47: | سطر 47: | ||
* [[صف بستہ تھے عرب کے جوانان تیغ بند ۔ علامہ محمد اقبال | صف بستہ تھے عرب کے جوانان تیغ بند]] | * [[صف بستہ تھے عرب کے جوانان تیغ بند ۔ علامہ محمد اقبال | صف بستہ تھے عرب کے جوانان تیغ بند]] | ||
* [[نگاہ عاشق کی دیکھ لیتی ہے پردہ میم کواٹھا کر ۔ ڈاکٹر علامہ محمد اقبال |نگاہ عاشق کی دیکھ لیتی ہے پردہ میم کواٹھا کر]] | * [[نگاہ عاشق کی دیکھ لیتی ہے پردہ میم کواٹھا کر ۔ ڈاکٹر علامہ محمد اقبال |نگاہ عاشق کی دیکھ لیتی ہے پردہ میم کواٹھا کر]] <ref> ڈاکڑ شہزاد احمد، انوار عقیدت، انٹرنینشل حمد و نعت فاونڈیشن کراچی ۔ جون 2000</ref> | ||
* [[ حضور دہر میں آسودگی نہیں ملتی ۔ علامہ اقبال | حضور دہر میں آسودگی نہیں ملتی ]] | * [[ حضور دہر میں آسودگی نہیں ملتی ۔ علامہ اقبال | حضور دہر میں آسودگی نہیں ملتی ]] |