آپ «عزیز احسن کا نعتیہ سفر، تہذیبی ورثے کی بازیافت ۔ کاشف عرفان» میں ترمیم کر رہے ہیں

نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search

انتباہ: آپ ویکیپیڈیا میں داخل نہیں ہوئے ہیں۔ لہذا اگر آپ اس صفحہ میں کوئی ترمیم کرتے ہیں تو آپکا آئی پی ایڈریس (IP) اس صفحہ کے تاریخچہ ترمیم میں محفوظ ہوجائے گا۔ اگر آپ لاگ ان ہوتے ہیں یا کھاتہ نہ ہونے کی صورت میں کھاتہ بنا لیتے ہیں تو تو آپ کی ترامیم آپ کے صارف نام سے محفوظ ہوگی، جنھیں آپ کسی بھی وقت ملاحظہ کر سکتے ہیں۔

اس ترمیم کو واپس پھیرا جا سکتا ہے۔ براہ کرم ذیل میں موجود موازنہ ملاحظہ فرمائیں اور یقین کر لیں کہ اس موازنے میں موجود فرق ہی آپ کا مقصود ہے۔ اس کے بعد تبدیلیوں کو شائع کر دیں، ترمیم واپس پھیر دی جائے گی۔

تازہ ترین نسخہ آپ کی تحریر
سطر 1: سطر 1:
[[ملف:22552547 1414849971926102 6847160094441319601 n.jpg|200px|link=نعت رنگ ۔ شمارہ نمبر 27]]
کاشف عرفان (اسلام آباد)
عزیز احسن کانعتیہ سفر ، تہذیبی ورثے کی بازیافت


مضمون نگار: [[کاشف عرفان]]
مضمون نگار: [[کاشف عرفان]]


مطبوعہ : [[نعت رنگ ۔ شمارہ نمبر 27]]
مطبوعہ : [[نعت رنگ ۔ شمارہ نمبر 27]]


==== ABSTRACT ====
==== ABSTRACT ====


The article presented hereunder suggests that assessment of poetry of Aziz Ahsan be made in light of Psychological and Sociological Schools of Criticism. Aesthetics of poetry have also been touched to elaborate under current thoughts of devotional poetry written by Aziz Ahsan. Sensitivity of feelings of poet has also shown conformed to Zeitgeist in order to bring the poetic diction nearer to contemporary life. Apart from discussing individual literary work of Aziz Ahsan, it has also been tried to set trends of evaluation of Naatia Poetry in the light of aesthetics of criticism.  
The article presented hereunder suggests that assessment of poetry of Aziz Ahsan be made in light of Psychological and Sociological Schools of Criticism. Aesthetics of poetry have also been touched to elaborate under current thoughts of devotional poetry written by Aziz Ahsan. Sensitivity of feelings of poet has also shown conformed to Zeitgeist in order to bring the poetic diction nearer to contemporary life. Apart from discussing individual literary work of Aziz Ahsan, it has also been tried to set trends of evaluation of Naatia Poetry in the light of aesthetics of criticism.  
=== عزیز احسن کانعتیہ سفر ، تہذیبی ورثے کی بازیافت ===


عزیزاحسن دورِ حاضر میں اردو کے اہم ترین نعتیہ شاعر اورنقاد ہیں۔نعتیہ شاعری پر تنقید کورواج دینے میں عزیزاحسن کاحصہ نمایاں ہے۔ان کی نعتیہ شاعری پر گفتگو سے پہلے یہ دیکھنا ضروری ہے کہ شاعری کیوں ضروری ہے؟شاعری پر تنقید کی کیا اہمیت ہے اور نعتیہ شاعری آج ہمارے معاشرے میں غوروفکر کے کون سے نئے زاویے دریافت کررہی ہے؟شاعری ذات کے اظہار کاایک ایسا ذریعہ ہے جس کی تاثیر نثر سے زیادہ ہے اور اس میں لوگوں کومسحور کردینے کی خصوصیت موجود ہوتی ہے ۔مولانا الطاف حسین حالی ’’مقدمہ شعروشاعری‘‘میں لکھتے ہیں:
عزیزاحسن دورِ حاضر میں اردو کے اہم ترین نعتیہ شاعر اورنقاد ہیں۔نعتیہ شاعری پر تنقید کورواج دینے میں عزیزاحسن کاحصہ نمایاں ہے۔ان کی نعتیہ شاعری پر گفتگو سے پہلے یہ دیکھنا ضروری ہے کہ شاعری کیوں ضروری ہے؟شاعری پر تنقید کی کیا اہمیت ہے اور نعتیہ شاعری آج ہمارے معاشرے میں غوروفکر کے کون سے نئے زاویے دریافت کررہی ہے؟شاعری ذات کے اظہار کاایک ایسا ذریعہ ہے جس کی تاثیر نثر سے زیادہ ہے اور اس میں لوگوں کومسحور کردینے کی خصوصیت موجود ہوتی ہے ۔مولانا الطاف حسین حالی ’’مقدمہ شعروشاعری‘‘میں لکھتے ہیں:
براہ کرم اس بات کا خیال رکھیں کہ نعت کائنات میں آپ کی جانب سے کی جانے والی تمام ترمیموں میں دیگر صارفین بھی حذف و اضافہ کر سکتے ہیں۔ اگر آپ اپنی تحریر کے ساتھ اس قسم کے سلوک کے روادار نہیں تو براہ کرم اسے یہاں شائع نہ کریں۔
نیز اس تحریر کو شائع کرتے وقت آپ ہم سے یہ وعدہ بھی کر رہے ہیں کہ اسے آپ نے خود لکھا ہے یا اسے دائرہ عام یا کسی آزاد ماخذ سے یہاں نقل کر رہے ہیں (تفصیلات کے لیے نعت کائنات:حقوق تصانیف ملاحظہ فرمائیں)۔ براہ کرم اجازت کے بغیر کسی کاپی رائٹ شدہ مواد کو یہاں شائع نہ کریں۔
منسوخ معاونت برائے ترمیم (نئی ونڈو میں کھولیں)