آپ «شمس مینائی» میں ترمیم کر رہے ہیں
نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search
انتباہ: آپ ویکیپیڈیا میں داخل نہیں ہوئے ہیں۔ لہذا اگر آپ اس صفحہ میں کوئی ترمیم کرتے ہیں تو آپکا آئی پی ایڈریس (IP) اس صفحہ کے تاریخچہ ترمیم میں محفوظ ہوجائے گا۔ اگر آپ لاگ ان ہوتے ہیں یا کھاتہ نہ ہونے کی صورت میں کھاتہ بنا لیتے ہیں تو تو آپ کی ترامیم آپ کے صارف نام سے محفوظ ہوگی، جنھیں آپ کسی بھی وقت ملاحظہ کر سکتے ہیں۔
اس ترمیم کو واپس پھیرا جا سکتا ہے۔ براہ کرم ذیل میں موجود موازنہ ملاحظہ فرمائیں اور یقین کر لیں کہ اس موازنے میں موجود فرق ہی آپ کا مقصود ہے۔ اس کے بعد تبدیلیوں کو شائع کر دیں، ترمیم واپس پھیر دی جائے گی۔
تازہ ترین نسخہ | آپ کی تحریر | ||
سطر 6: | سطر 6: | ||
<blockquote> | <blockquote> | ||
شمس مینائی‘ ان شعرا میں سے ہیں جنھوں نے اپنی عمر کا بڑا حصہ قیام پاکستان سے پہلے متحدہ ہندوستان کی علمی و ادبی فضائوں میں گزارا اور قیام پاکستان کے بعد بدلے ہوئے ماحول و معاشرت میں انھیں بہ مشکل ایک دہائی نصیب ہوئی قیام پاکستان کے فوراً بعدجن شعراکے ہاں نعتیہ عناصر نظر آتے ہیں شمس مینائی کا نام ان میں قابل ذکر ہے ۔ ان کے نعتیہ کلام اخبارات و رسائل میں چھپتا رہا۔ سادگی اور مانوس الفاظ و تراکیب کا استعمال ان کے رنگ نعت کی خوبی ہے ان کی نعتوں میں سرزمین مدینہ کے لیے عقیدت و محبت کا رنگ نمایاں ہے۔ <ref> اقصی سلطانہ، مجلہ نعت رنگ کے تنقید مباحث کا مطالعہ ، مقالہ برائے ایم فل , یونیورسٹی آف سرگودھا </ref | شمس مینائی‘ ان شعرا میں سے ہیں جنھوں نے اپنی عمر کا بڑا حصہ قیام پاکستان سے پہلے متحدہ ہندوستان کی علمی و ادبی فضائوں میں گزارا اور قیام پاکستان کے بعد بدلے ہوئے ماحول و معاشرت میں انھیں بہ مشکل ایک دہائی نصیب ہوئی قیام پاکستان کے فوراً بعدجن شعراکے ہاں نعتیہ عناصر نظر آتے ہیں شمس مینائی کا نام ان میں قابل ذکر ہے ۔ ان کے نعتیہ کلام اخبارات و رسائل میں چھپتا رہا۔ سادگی اور مانوس الفاظ و تراکیب کا استعمال ان کے رنگ نعت کی خوبی ہے ان کی نعتوں میں سرزمین مدینہ کے لیے عقیدت و محبت کا رنگ نمایاں ہے۔ | ||
</blockquote> <ref> اقصی سلطانہ، مجلہ نعت رنگ کے تنقید مباحث کا مطالعہ ، مقالہ برائے ایم فل , یونیورسٹی آف سرگودھا </ref> | |||
=== مزید دیکھیے === | === مزید دیکھیے === | ||
سطر 15: | سطر 15: | ||
{{ٹکر 2}} | {{ٹکر 2}} | ||
{{باکس 1}} | {{باکس 1}} | ||