"تبادلۂ خیال زمرہ:اعظم چشتی" کے نسخوں کے درمیان فرق

نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search
کوئی خلاصۂ ترمیم نہیں
کوئی خلاصۂ ترمیم نہیں
سطر 8: سطر 8:


ڈیش ڈیش کی جگہ دور دراز کے شہروں اور ان میں اعظم چشتی کی آواز سے متاثر ہو کر نعت خوانی کرنے والوں کے نام لکھیں ۔
ڈیش ڈیش کی جگہ دور دراز کے شہروں اور ان میں اعظم چشتی کی آواز سے متاثر ہو کر نعت خوانی کرنے والوں کے نام لکھیں ۔
-------------------------------------
 
فروغِ نعت میں اعظم چشتی کا حصّہ
===فروغِ نعت میں اعظم چشتی کا حصّہ===


فروغِ نعت کے سلسلے میں حضرت اعظم چشتی کی ذات ہی اب سے اہم ہے۔ کہ انھوں نے اپنی (72) سالہ زندگی کا ایک ایک لمحہ نبی مکرم کی مدح وثناء میں اور ان کے ذکر وفکر میں گزار دیا۔ وہ جہاں بھی بیھٹے صرف اپنے ممدوح گرامی ہی کی باتیں کرتے۔ پاکستان کے طول وعرض میں انھوں محافلِ نعت کے ذریعے وعشقِ رسول کی کبھی نہ بجنے والی شمعیں لوگوں کے دلوں میں فروزاں کیں۔ انھوں نے گرمی، سردی، بارش، دھوپ وغیرہ کی پرواہ کیے بغیر شہر شہر، گاؤں گاؤں، قصبہ قصبہ اور قریہ قریہ طویل سافتیں طے کرکے نعت کی محافل میں اپنی وجد آور آواز اور کیف آگہی انداز سے بچے بچے کو رسالت مآب کا عاشق اور نعت خواں بنا دیا۔
فروغِ نعت کے سلسلے میں حضرت اعظم چشتی کی ذات ہی اب سے اہم ہے۔ کہ انھوں نے اپنی (72) سالہ زندگی کا ایک ایک لمحہ نبی مکرم کی مدح وثناء میں اور ان کے ذکر وفکر میں گزار دیا۔ وہ جہاں بھی بیھٹے صرف اپنے ممدوح گرامی ہی کی باتیں کرتے۔ پاکستان کے طول وعرض میں انھوں محافلِ نعت کے ذریعے وعشقِ رسول کی کبھی نہ بجنے والی شمعیں لوگوں کے دلوں میں فروزاں کیں۔ انھوں نے گرمی، سردی، بارش، دھوپ وغیرہ کی پرواہ کیے بغیر شہر شہر، گاؤں گاؤں، قصبہ قصبہ اور قریہ قریہ طویل سافتیں طے کرکے نعت کی محافل میں اپنی وجد آور آواز اور کیف آگہی انداز سے بچے بچے کو رسالت مآب کا عاشق اور نعت خواں بنا دیا۔

نسخہ بمطابق 08:35، 16 نومبر 2017ء

1۔ 4 سال کے بعد کی نعت خوانی

2۔ ان لوگوں کے نام جو اعظم چشتی سے متاثر ہو کر نعت خوانی شروع کی

3۔ پیر حضرت محبوب عالم [ کاروبار کی روایت والے ] کون تھے

4۔ ابتدائی دور ریڈیو کا دور تھا ۔پاکستان بھر کے عشاقان نعت کی آنکھیں محمد اعظم چشتی کے چہرے سے نا شناسا تھیں لیکن ان کی سماعتیں برقیاتی لہروں پر سفر کرتی ہوئی محمد اعظم چشتی کی کیف آفریں آواز سے سیراب ہوتیں رہیں ۔ کراچی کے سعید ہاشمی ہوں یا ۔۔۔۔۔۔۔۔ کچھ نعت خوانوں کے نام اور شہر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سب ان کی نعت کے اسیر ہوئے اور اسی آواز کے حلقہ بگوش ہو کر دنیائے نعت میں نعت خواں کی حیثیت سے وارد ہوئے ۔

ڈیش ڈیش کی جگہ دور دراز کے شہروں اور ان میں اعظم چشتی کی آواز سے متاثر ہو کر نعت خوانی کرنے والوں کے نام لکھیں ۔

فروغِ نعت میں اعظم چشتی کا حصّہ

فروغِ نعت کے سلسلے میں حضرت اعظم چشتی کی ذات ہی اب سے اہم ہے۔ کہ انھوں نے اپنی (72) سالہ زندگی کا ایک ایک لمحہ نبی مکرم کی مدح وثناء میں اور ان کے ذکر وفکر میں گزار دیا۔ وہ جہاں بھی بیھٹے صرف اپنے ممدوح گرامی ہی کی باتیں کرتے۔ پاکستان کے طول وعرض میں انھوں محافلِ نعت کے ذریعے وعشقِ رسول کی کبھی نہ بجنے والی شمعیں لوگوں کے دلوں میں فروزاں کیں۔ انھوں نے گرمی، سردی، بارش، دھوپ وغیرہ کی پرواہ کیے بغیر شہر شہر، گاؤں گاؤں، قصبہ قصبہ اور قریہ قریہ طویل سافتیں طے کرکے نعت کی محافل میں اپنی وجد آور آواز اور کیف آگہی انداز سے بچے بچے کو رسالت مآب کا عاشق اور نعت خواں بنا دیا۔ ساٹھ کی دہائی میں آپ کا قالینوں کا کاروبار اپنے عروج پر تھا۔ آپ کی فیکٹری لاہور کارپٹ عثمان گنج اور فاروق گنج میں واقع تھی اور آپ کی فیکٹری کے بنے ہوئے قالین اپنی نفاست اور خوبصورتی کے باعث افغانستان اور ایران تک جاتے تھے۔ اتنے پھیلے ہوئے کاروبار کے دور میں آپ کے سبھی بچے ابھی نابالغ اور کم سَن تھے جو کاروبار سنبھالنے کے قابل نہیں تھے۔ لٰہذا آپ نے ایک منیجر کو بطور نگران رکھا۔ ان کا نام فیروز بھائی تھا۔ انتہائی ایماندار اور خوش اخلاق آدمی تھے۔ اعظم چشتی صاحب کی عدم موجودگی میں فیروز بھائی نے ان کا بزنس بہت اچھے سے سنبھال لیا۔ پھر ایک ایسا وقت آیا کہ کاروباری مصروفیات کے باعث حضرت اعظم چشتی محافل نعت سے دور ہوگئے اور اِکا دُکا محفل میں نعت سراتی کے لیے جاتے۔ یہ صورتحال ان کے اپنے بیٹے بڑی تکلیف دہ تھی۔ کہ کاروبار کرتے ہیں تو سرکار کی مدح سراتی سے محروم رہ جاتے ہیں۔ اور اگر محافل میں تسصل سے جاتے ہیں تو کاروبار متاثر ہوتا ہے۔ یہ وہ مرحلہ تھا جہاں اعظم چشتی کو دونوں میں سے ایک شے کا انتخاب کرنا تھا۔ اور اس عاشقِ رسول نے اپنے آقا ومولا سرکارِ مدینہ کی مدح وستائش پر اپنا کروڑوں کا کاروبار قربان کردیا۔ لاہور کارپٹ اپنے ایک قریبی دوست شیخ احمد حسن کے ہاتھ فروخت کردی اور خود پوری لکیوتی کے ساتھ حضورِ اکرم کی مدح وستائش کے سلسلے میں محو ہوگئے۔ اس سے بڑھ کر فروغِ نعت کے لیے کوئی کیا کرسکتا ہے۔ وہ فیکٹری لاہور کارپٹ آج بھی موجود ہے۔ شیخ احمد حسن تو انتقال کرچکے ہیں لیکن وہ اپنی اولاد کے لیے کروڑوں نہیں اربوں کا بزنس اور جائیدادیں چھوڑ کر گئے ہیں۔ جمعیتِ حسّان ک قیام 1952 میں لاہور کے مفید نعت خوان حضرات کے تعاون سے حضرت حسّان بن تابت لفہ کے نام سے ایک جماعت بزمِ حسّان عرضِ وجود میں آئی۔ اس بزم کی صدارت کے لیے صرف اعظم چشتی ہی کی ذات کو موزوں سمجھا گیا۔ چنانچہ اس جماعت کے اصل محّرک حضرت مولانا ریاض الدین سہروردی ( امرتسری) جو عالم ہونے کے ساتھ ساتھ ایک اچھے نعت کوان اور نعت گو بھی تھے۔ اپنے مفید احباب کے ہمراہ اعظم چشتی کے پاس تشریف لے گئے اور اس جماعت کی صدارت قبول کرنے کی خواہش کا اظہار کیا جسے آپ نے احتراماً قبول کرلیا۔ اعظم چشتی کی صدارت میں ملک کے ہر شہر میں بزمِ حسّان کے تحت یومِ حسّان اور محافلِ نعت کا اٹوٹ سلسلہ شروع ہوگیا۔ مولانا موصوف کے مستقلد کراچی چلے جانے کے بعد 14 ستمبر 1970 میں جناب اعظم چشتی نے کل پاکستان جمعیت حسّان کی بنیاد رکھی۔ آپ ہی اس کے پہلے صدر منتخب ہوئے۔ نائب صدارت کا عہدہ جان محمد امرتسری اور جناب محمد علی ظہوری (قصوری) کو سونپا گیا۔ جمعیت حسان کی سرپرستی میں آج بھی ملک کے تقریباً ہر شہر اور قصبہ میں اس کی شاخیں قائم ہیں۔ بلکہ برطانیہ، جرمنی، فرانس اور امریکہ میں بھی اعظم چشتی کے شاگردوں نے جمعیت حسّان کی شاخیں کھول رکھی ہیں۔ اور محافلِ نعت کا سلسلہ جاری وساری ہے۔ آپ کے فرزند اور شاگرد آج بھی نعتِ رسول مقبول کے ذریعے عشقِ رسول کی شمعیں فروزاں کرنے میں سبق بستی ہیں۔