|
|
سطر 1: |
سطر 1: |
| == کلاسیکل شعراء کی تازہ کاریاں ==
| |
|
| |
|
| وصف ِرخسار محمد جب زباں پر آگیا
| |
|
| |
| اپنا مضموں سورہ ءِ والشمس سے ٹکرا گیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ممتاز گنگوہی ۔۔۔۔۔۔۔۔ انتخاب بوستان نعت
| |
|
| |
| کی نظر آپ نے جب دفتر عصیاں پہ غریب
| |
|
| |
| حرف سب اڑ گئے بس رہ گیا سادہ کاغذ
| |
|
| |
|
| |
| اس قدر ہیں مصطفی کے لعل شکر بار سرخ
| |
|
| |
| تذکرے سے ان کے ہوتا ہے لب ِ گفتار سرخ
| |
|
| |
| بہر صحت بس ہے بیماران ِ ہفت اقلیم کو
| |
|
| |
| آب ِ زم زم تین تولہ خاک ِ یثرب چار سرخ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ غریب سہارن پوری ۔۔۔۔۔ انتخاب بوستان
| |
|
| |
|
| |
| یہ اثر بھی عشق ِ احمد سے زباں میں آگیا
| |
|
| |
| تیر کو آواز دی واپس کماں میں آگیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ صادق جمیل
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| ترا اسم گرامی زیر بسم اللہ عنواں مین
| |
|
| |
| از کے ہر صحیفے میں ابد کے ہر رجسٹر میں
| |
|
| |
| حسد کیوں لا مکاں پر دازی افکار محسن کا
| |
|
| |
| کسی دن معرکہ ہوگا عطارد میں، سخنور میں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ محسن کاکوروی
| |
|
| |
| === معروف شعراء کی بے اعتدالیاں ===
| |
|
| |
| دیدہ ءِ شوق میں تھا حسن و جمال ِ عربی
| |
|
| |
| آئینہ دیکھ کے حیران تھا خود آئینہ گر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حافظ مظہر الدین
| |
|
| |
|
| |
| میں تو کہتا ہوں کہ تھا ان کی نظر کا اعجاز
| |
|
| |
| لوگ کہتے ہیں دیں پھیلا ہے تلوار کے ساتھ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حافظ مظہر الدین
| |
|
| |
| میں تو کہتا ہوں کہ پہلے آنا چاہیے اس کا درست قرینہ احمد ندیم قاسمی کے ہاں ملتا ہے
| |
|
| |
| لوگ کہتے ہیں کہ سایہ تیرے پیکر کا نہ تھا
| |
|
| |
| میں تو کہتا ہوں جہاں بھر پہ ہے ساِیہ تیرا ۔
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| جب بھی چپ ہوتا ہوں آجاتا ہے ہونٹوں پہ درود
| |
|
| |
| اکثر اوقات "محمد" مرے ہاں ملتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مظفر وارثی
| |
|
| |
|
| |
| کوئی جبرئیل آکر ، کرے چاک میرا سینہ
| |
|
| |
| جہاں دل دھڑک رہا ہے وہاں ٹانک دے مدینہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مظفر وارثی
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| تھی ساقی تسنیم کی یہ قدر شناسی
| |
|
| |
| کوثر پہ پلائے گئے پینے کے لیے ہم
| |
|
| |
| [[ضیا الدین بدایونی ]]
| |
|
| |
| * ساقی تسنیم ؟ تسنیم و کوثر مختلف چشمے ہیں
| |
| * شاعرانہ تعلی بہت زیادہ ہے ۔
| |
|
| |
|
| |
| کیا خیال ِ روئے احمد کی شکایت کیجئے
| |
|
| |
| جب کبھی آیا دل ِ بیمار کو تڑپا گیا
| |
|
| |
| الٹی قسمت تھی مری جو تیر مژگان ِ نبی
| |
|
| |
| دل سے تا لخت ِ جگر پہنچا مگر ترچھا گیا
| |
|
| |
| ممتاز گنگوہی
| |
|
| |
|
| |
| ایک مژگان ِ نبی کو تیر کہنا ۔ مژگان کو کمان کہا جا سکتا ہے تیر تو دل کو کہیں گے ۔ دوئم تیر حضور صلی اللہ وآلہ وسلم کا ہو اور ترچھا جائے؟
| |
| ---------------
| |
|
| |
| شب ِ معراج محمد سے خو شامد کرکے
| |
|
| |
| حوریں کہتی تھیں کہ رہ جاو یہیں آج کی رات
| |
|
| |
| غریب سہارنپوری
| |
|
| |
|
| |
| ایسا معلوم ہوتا ہے جیسے نعت کے کلاسیکل دور میں حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو غزل کے محبوب کی طرح ہی لیا گیا ہو ۔
| |
|
| |
|
| |
| جلووں کی تاب لا نہ سکے طور پر کلیم
| |
|
| |
| سرکار لا مکاں میں بھی جلوہ فشاں رہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ حافظ مظہر الدین
| |
|
| |
|
| |
| === الفاظ ، تراکیب اور اصطلاحات کا غلط استعمال ===
| |
|
| |
|
| |
| ==== بطحا ====
| |
|
| |
| دل تڑپ جائے گا اے زائرِ بطحا تیرا
| |
|
| |
| تیری جس وقت مدینے سے جُدائی ہوگی
| |
|
| |
| === اہم اشعار ===
| |
|
| |
| ==== پسندیدہ اشعار ====
| |
|
| |
| ہوئی تعمیر مسجد ِ نبوی
| |
|
| |
| اپنے کٹنے پہ خوش ہوئے پودے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ڈاکٹر شاہد اشرف
| |
|
| |
| نسل در نسل تری ذات کے مقروض ہیں ہم
| |
|
| |
| تو غنی ابن غنی ہے مرے مکی مدنی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ رام ریاض
| |
|
| |
|
| |
| ہم نے کس دور میں کھولی ہیں ظہوری آنکھیں
| |
|
| |
| ان کو دیکھا نہ انہیں دیکھنے والا دیکھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ انوار ظہوری
| |
|
| |
|
| |
| خوش رہیں تجھ کو دیکھنے والے
| |
|
| |
| ورنہ کس نے خدا کو دیکھا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ذہین تاجی
| |
|
| |
|
| |
| وہ جن کے شور۔ روانی میں ہے ثنا کا سرور
| |
|
| |
| اب ایک دو ہوں تو بولوں،فلاں فلاں دریا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جاوید عادل سوہاوی
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| آپ تو سنگ زنی پر بھی دعا دتیے ہیں
| |
|
| |
| نعت لکھ لایا ہوں ،دیکھیں مجھے کیا دیتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کامران احمد مظفر گڑھ
| |
|
| |
|
| |
| کبھی ذوق ِ تجسس جب فلک پر جا نکلتا ہے
| |
|
| |
| تو جس تارے کو دیکھیں ان کا نقش ِ پا نکلتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سید سلمان گیلانی
| |
|
| |
|
| |
| اعمال میں پر تو نہیں گر تیرے عمل کا
| |
|
| |
| ہونا تیری امت میں نہ ہونے کی طرح ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ریاض مجید، فیصل آباد
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| جزو ِ ایمان ہے جو آپ نے ارشاد کیا
| |
|
| |
| وہی قانون ہے جو آپ نے فرمایا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ منیر اظہر، بہاولپور۔
| |
|
| |
|
| |
| فقط حصول سعادت کا اک بہانہ ہوا
| |
|
| |
| کسی سے نعت پیمبر کا حق ادا نہ ہوا -------------- انور مسعود، لاہور
| |
|
| |
|
| |
| ہم اہل نعت فروعات میں الجھتے نہیں
| |
|
| |
| ہمیں تو ان کی محبت کو عام کرنا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ریاض مجید، فیصل آباد
| |
|
| |
|
| |
| میں بتاتا ہوں تمہیں عشق نوردی کیا ہے
| |
|
| |
| ایک آہٹ کے لیے سارا مدینہ چوما ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مظفر وارثی
| |
|
| |
|
| |
| پیکر ِ حکمت سے پہلے، نسخہ ءِ حکمت سے قبل
| |
|
| |
| لفظ میں معنی تو تھے ، معنی میں گہرائی نہ تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شبنم رومانوی
| |
|
| |
|
| |
| نفسِ مضموں تو ہے منت کش ِ جبریل کہ ہم
| |
|
| |
| سادے کاغذ پہ لکیریں سے بناتے ہیں میاں
| |
|
| |
| خواب میں کاش بلال آکے کسی روز کہیں
| |
|
| |
| جلدی اٹھو تمہیں سرکار بلاتے ہیں میاں ------------------------ عارف امام
| |
|
| |
|
| |
| آخری صف بھی ہے معراج ِ تمنا فیصل
| |
|
| |
| پھر بھی خواہش کہ ہو جائیں ذرا سا آگے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ فیصل عجمی
| |
|
| |
|
| |
| ہمیں سچ بولنا اس نے سکھایا
| |
|
| |
| برابر تولنا اس نے سکھایا ------------------------------ حسن عسکری
| |
|
| |
| ==== عمدہ اشعار میں ایک آنچ کی کمی ====
| |
|
| |
| کوئی جبرئیل آکر ، کرے چاک میرا سینہ
| |
|
| |
| جہاں دل دھڑک رہا ہے وہاں ٹانک دے مدینہ
| |
|
| |
| مظفر وارثی
| |
|
| |
| کیا ہی عمدہ شعری پیرایہ ہے ۔ تاہم اگر اسے حضور صلی اللہ علیہ والہ وسلم کی "شق الصدر" [یہ روایت درست ہے یا نہیں وہ بحث ایک طرف ] کے ساتھ جوڑے تو یہ بہت خاص واقعہ ہے ۔ ایسے خاص واقعات کی اپنی حوالے خواہش میں نعوذ باللہ حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی برابری کا ایک شائبہ بھی ابھرتا ہے ۔ جو یقینا شاعر کا منشا نہیں ہے ۔ ثانیا جبرئیل صرف ایک ہیں تو ان کے ساتھ "کوئی" کا کوئی محل نہیں ۔ اگر مظفر وارثی صاحب نے "جبرئیل " کی جگہ " مہربان" یا اور کوئِی ایسا لفظ رکھا ہوتا تو یہ شعر میرے پسندیدہ ترین اشعار میں شامل ہوتا
| |
|
| |
| کوئی مہربان آکر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
| |
|
| |
|
| |
| -----------------------------
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| اک عہد تھا چٹائی سے آدھی کھجور تک
| |
|
| |
| پہنچے حضور کیسے مقاماتِ نور تک
| |
|
| |
|
| |
| اییک شاندار شعر ہے ۔ چٹائی اور آدھی کھجور سے حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی زندگی تصویر کرنے کی کوشش ہی ہے لیکن "چٹائی سے آدھی کھجور " کا کوئی مکمل سفر اس تصویر میں رنگ بھرنے سے قاصر ہے ۔ چٹائی ایک علیحدہ جزو ہے اور آدھی کھجور علیحدہ ۔ ان میں زنجیر نہیں بنتی تو انہیں علیحدہ علیحدہ دکھانا ہی اولی تھا ۔ اگر قافیہ و ردیف کی بندش سے آزاد ہوا جائے تو ضرورت یہ کہنے کی تھی
| |
|
| |
|
| |
| اک عہد ہے چٹائی بھی آدھی کھجور بھی
| |
|
| |
| پہنچے حضور کیسے مقاماتِ نور تک
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| === متفرق ===
| |
|
| |
| ==== متفرق اہم اشعار ====
| |
|
| |
| قدموں کے کچھ نشان تھے صحرا کی ریت پر
| |
|
| |
| قربان دو جہان تھے صحرا کی ریت پر
| |
|
| |
| ہجرت کاآٹھ دن کاسفر ،راستہ طویل
| |
|
| |
| وہ صبر کی چٹان تھے صحرا کی ریت پر
| |
|
| |
| (کاشف عرفان)
| |
|
| |
|
| |
| میں ہوں سلطان تو سلطان ِ دو عالم کے سبب
| |
|
| |
| ورنہ اس نام سے خود مجھ کو حیا آتی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سلطان محمود، لاہور
| |
|
| |
|
| |
| کیا عدم میں بھی مدینہ ہے کوئی
| |
|
| |
| جو وہاں جاتا ہے پھر آتا نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ امیر مینائی
| |
|
| |
|
| |
| جو ان کی گلی ہے وہی دراصل ہے جنت
| |
|
| |
| اور دراصل جو جنت ہے وہی ان کی گلی ہے .......................... کوثر نیازی
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| اخبار میں چھپ جائے کسی روز یہ سرخی
| |
|
| |
| حسان تیرے در سے پلٹ کر نہیں آیا ................... ابراہیم حسان، حاصل پور
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| وہ جن کے شور۔ روانی میں ہے ثنا کا سرور
| |
|
| |
| اب ایک دو ہوں تو بولوں،فلاں فلاں دریا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جاوید عادل سوہاوی
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| آپ تو سنگ زنی پر بھی دعا دتیے ہیں
| |
|
| |
| نعت لکھ لایا ہوں ،دیکھیں مجھے کیا دیتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کامران احمد مظفر گڑھ
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| ہر اک گدا کو عطا کر رہے ہیں دل کی مراد
| |
|
| |
| کبھی سوال سے پہلے کبھی سوال کے بعد ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سلمان گیلانی
| |
|
| |
| سلمان گیلانی
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| کبھی ذوق ِ تجسس جب فلک پر جا نکلتا ہے
| |
|
| |
| تو جس تارے کو دیکھیں ان کا نقش ِ پا نکلتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سید سلمان گیلانی
| |
|
| |
| اعمال میں پر تو نہیں گر تیرے عمل کا
| |
|
| |
| ہونا تیری امت میں نہ ہونے کی طرح ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ریاض مجید، فیصل آباد
| |
|
| |
|
| |
| بچوں کو لوگ یہ بھی پڑھایئں نصاب میں
| |
|
| |
| دونوں جہاں ہیں ذکر رسالت مآب میں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ رباب رشیدی
| |
|
| |
|
| |
| جب دور دور تک نہ تھے آثار کائنات
| |
|
| |
| اس دم بھی تھے وجود میں مختار ِ کائنات ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سلطان محمود
| |
|
| |
|
| |
| جزو ِ ایمان ہے جو آپ نے ارشاد کیا
| |
|
| |
| وہی قانون ہے جو آپ نے فرمایا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ منیر اظہر، بہاولپور۔
| |
|
| |
|
| |
| فقط حصول سعادت کا اک بہانہ ہوا
| |
|
| |
| کسی سے نعت پیمبر کا حق ادا نہ ہوا -------------- انور مسعود، لاہور
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| یہ شان تھی رحمت کی تو حیران سا کیوں ہے
| |
|
| |
| حقدار ِ معافی ابو سفیان سا کیوں ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سلمان گیلانی
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| میرے دل میں ترے قدموں کے نشاں ملتے ہیں
| |
|
| |
| ایسے مہتاب اندھیروں میں کہاں ملتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مظفر وارثی
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| نہ ہوگا دو قدم کا فاصلہ بھی
| |
|
| |
| الہ آباد سے احمد نگر تک ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ [[حسن رضا بریلوی ]]
| |
|
| |
|
| |
| پیکر ِ حکمت سے پہلے، نسخہ ءِ حکمت سے قبل
| |
|
| |
| لفظ میں معنی تو تھے ، معنی میں گہرائی نہ تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شبنم رومانوی
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| نفسِ مضموں تو ہے منت کش ِ جبریل کہ ہم
| |
|
| |
| سادے کاغذ پہ لکیریں سے بناتے ہیں میاں
| |
|
| |
| خواب میں کاش بلال آکے کسی روز کہیں
| |
|
| |
| جلدی اٹھو تمہیں سرکار بلاتے ہیں میاں ------------------------ عارف امام
| |
|
| |
|
| |
| آخری صف بھی ہے معراج ِ تمنا فیصل
| |
|
| |
| پھر بھی خواہش کہ ہو جائیں ذرا سا آگے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ فیصل عجمی
| |
|
| |
|
| |
| ہمیں سچ بولنا اس نے سکھایا
| |
|
| |
| برابر تولنا اس نے سکھایا ------------------------------ حسن عسکری
| |
|
| |
| ==== متفرق - خود شناسی ====
| |
|
| |
|
| |
| آپ کو دیکھا تو نادانوں کی آنکھیں کھل گئیں
| |
|
| |
| تھے خدا سے آشنا ،خود سے شناسائی نہ تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شنبم رومانوی
| |
|
| |
|
| |
| ==== متفرق - محبوب بانٹنا ====
| |
|
| |
|
| |
| کون دیتا ہے کسی کو کوئی محبوب اپنا
| |
|
| |
| نہ جانے کس طرح یہ کیا ہے گوارہ حق نے ................ اعظم چشتی
| |
|
| |
|
| |
| کوئی محبوب اپنا کب کسی سے بانٹ سکتا ہے
| |
|
| |
| کرم اس کا تجھے ہم میں اتارا یا رسول اللہ -------------- فوزیہ شیخ ، فیصل آباد
| |
| (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم )
| |
|
| |
|
| |
| ==== متفرق شہر کے نام والے اشعار ====
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| ===== لاہور =====
| |
|
| |
| لاہور کی زمین سے زلفی بفیض عشق
| |
|
| |
| میں روز دیکھتا ہوں مدینہ رسول کا
| |
|
| |
| سیف زلفی ، یہ شعر انہوں نے اپنی کتاب "روشنی " کے پہلے صفحے پر لکھ رکھا ہے ۔
| |
|
| |
|
| |
| ----
| |
|
| |
|
| |
| جسم ِ خاکی ہے اگر لاہور میں کچھ غم نہیں
| |
|
| |
| روز حاضر ہے بہ دربار ِ شہ ِ ابرار ، روح
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| چھوڑ کر لاہور کو پہنچوں مدینہ یا نبی
| |
|
| |
| پر اگر تو میرے دل میں حوصلہ پیدا کرے
| |
|
| |
|
| |
| کب کی پہنچی ہے مدینے سرور ِ بے جاں کی جاں
| |
|
| |
| تن فقط لاہور میں ہے جسم ِ بے جاں کی طرح
| |
|
| |
| -
| |
| مجھ کو بلوا لو مدینے میں اگر اے رہنما
| |
|
| |
| ہوویں بندے خانہ ءِ لاہور سے آزاد ہم
| |
|
| |
| -
| |
|
| |
| ہے کجا شہر ِ مدینہ اور کجا لاہور ہے
| |
|
| |
| جائیں گے پر ہم اگر اللہ کو منظور ہے
| |
|
| |
|
| |
| جسم ِ خاکی ہے اگر لاہور میں کچھ غم نہیں
| |
|
| |
| روز حاضر ہے بہ دربار ِ شہ ِ ابرار ، روح
| |
|
| |
| سرور لاہوری
| |
|
| |
| ==== درود و سلام ====
| |
|
| |
| سلام پڑھتے ہوئے ہم نہ دیکھ پائیں مگر
| |
|
| |
| جواب دیتے ہوئے وہ تو ہم کو دیکھتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ریاض مجید
| |
|
| |
| ==== قلب و چشم ====
| |
|
| |
|
| |
| آنکھوں کو یہ دکھ ہے کہ زیارت سے محروم
| |
|
| |
| دل خوش ہے کہ اس راہ سے پیغام ہی گذرا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔شبنم رومانی
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| ==== تعلی ====
| |
|
| |
| * حافظ مظہر الدین مظہر پر عبد اللہ عتیق کی کتاب میں ان کی شاعری سے تعلی کے کافی اشعار پیش کیے گئے ہیں
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| ==== دنیا میں آنے کا مقصد ====
| |
|
| |
| عدم سے لائی ہے ہستی میں آرزوئے رسول
| |
|
| |
| کہاں کہاں لیے پھرتی ہے جستجوئے رسول ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بیدم وارثی
| |
|
| |
|
| |
| شکریہ رزمی ادا ہوتا عدم میں کس طرح
| |
|
| |
| نعت کہنے کے لیے میں اس جہاں میں آ گیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بشیر رزمی
| |
|
| |
| ہم کو لے آئی ہے دنیا میں مدینہ کی کشش
| |
|
| |
| ہم چلے آئے خرابے میں خزانے کے لیے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ابو الحسن خاور
| |
|
| |
| ==== خود کو خود سے بچانا ====
| |
|
| |
| تو ہے مشکل کشا ، اے خدا اے خدا
| |
| مجھ کو مجھ سے بچا، اے خدا اے خدا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ظفر اقبال
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| ترے کرم کی نہایت ہے یہ کہ تیرے حضورؐ
| |
| میں اپنے آپ کو خود سے بچا کے لایا ہوں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عارف عبد المتین
| |
|
| |
| ==== محشر اور نعت ====
| |
|
| |
| ڈھیر ساری نیکیاں زاہد پہ تھیں اور میرے پاس
| |
|
| |
| نعت کا ایک شعر تھا جو پیش داور رکھدیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ افسر امروہوی
| |
|
| |
|
| |
| روز محشر تھا مرا نام ثنا خوانوں میں
| |
|
| |
| یعنی یہ شعر مرے ایک جہاں تک نہ رہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ابو الحسن خاور
| |
|
| |
| ==== متفرق - لکنت ====
| |
|
| |
|
| |
| بولنا اسمِ محمّد سے سکھا بچّوں کو
| |
|
| |
| صرف اس ورد سے لکنت میں کمی ہوتی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ شاہد اشرف
| |
|
| |
| ==== اسم - نام - محمد - احمد ====
| |
|
| |
|
| |
| بولنا اسمِ محمّد سے سکھا بچّوں کو
| |
|
| |
| صرف اس ورد سے لکنت میں کمی ہوتی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شاہد اشرف
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| آیا ہے جب بھی نامِ محمد زبان پر !!
| |
|
| |
| لب ایک دوسرے کی جبیں چومنے لگے ----------------------- احمد آشنا، سیالکوٹ
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| ====متفرق - خواب ====
| |
|
| |
|
| |
| خواب ویسا ہوتو پھر ویسی خبر ہو شاید
| |
|
| |
| پھرمقدر میں مدینے کا سفر ہو شاید ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حنیف نازش
| |
|
| |
| == حضور کا تعارف ==
| |
|
| |
| == حضور کی زندگی ==
| |
|
| |
| ===ولادت کے اشعار ===
| |
|
| |
| یہ کیوں سانس اکھڑی ہوئی ہے بتوں کی
| |
|
| |
| یہ کیوں چہرہ ئ کفر اترا ہوا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ [[خمار بارہ بنکوی ]]
| |
|
| |
| ===== ولادت کے اشعار ربیع الاول =====
| |
|
| |
| ممکن اگر ہو کاتبِ تقدیر تو ابھی
| |
|
| |
| میلادِ مصطفٰےؐ کے مہینے میں چل ذرا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ رِیاض حسین چودھری
| |
|
| |
| -----------
| |
|
| |
| آتا ہے جب بھی لفظ محمد اذان میں
| |
|
| |
| میلاد ہونے لگتا ہے دل کے مکان میں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مرتضٰی اشعر
| |
|
| |
| == حضور کی سیرت ، اخلاق، معاملات، تعلیمات ==
| |
|
| |
| === عقائد ===
| |
|
| |
| ہے صحابیت کا رتبہ ہر عبادت سے بلند
| |
|
| |
| کیا شرف رکھتا ہے ان کا روئے انور ، دیکھنا
| |
|
| |
| حنیف نازش
| |
|
| |
| ==== عقائد ۔ توازن ====
| |
|
| |
| ==== گناہوں پر فخر ====
| |
|
| |
| اگر محمود نازاں ہے تمہاری مدح خوانی پر
| |
|
| |
| گناہوں پر وہ اپنے منفعل ہے یا رسو ل اللہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ متوازن مضمون ہے ۔ کتاب فردیات
| |
|
| |
| [[راجا رشید محمود ]]
| |
|
| |
|
| |
| === سیرت و اخلاق ===
| |
|
| |
| ==== سیرت ۔ آقا و غلام ====
| |
|
| |
| فقط اسلام دنیا میں یہ منظر پیش کرتا ہے
| |
| کہ اقا چل دیے پیدل سواری پر غلام آیا
| |
|
| |
|
| |
| پیدل چلے خادم کو سواری میں بٹھا کر
| |
| کونین میں سرکار سے رہبر نہ ملے گا
| |
|
| |
|
| |
| ==== سنگ زنی ====
| |
|
| |
|
| |
| اہل طائف خود تمہاری عقل پر پتھر پڑے
| |
|
| |
| مالک ِ جنت پہ سنگ و خشت کی بارش نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شبنم رومانی ، کراچی
| |
|
| |
|
| |
| گالیاں دیتا ہو کوئی تو دعا دیتے ہیں
| |
|
| |
| دشمن آجائے تو چادر بھی بچھا دیتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اعظم چشتی
| |
|
| |
|
| |
| آپ تو سنگ زنی پر بھی دعا دتیے ہیں
| |
|
| |
| نعت لکھ لایا ہوں ،دیکھیں مجھے کیا دیتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کامران احمد مظفر گڑھ
| |
|
| |
|
| |
| ==== عفو و در گذر ====
| |
|
| |
| ==== سیرت ۔ آقا و غلام ====
| |
|
| |
| فقط اسلام دنیا میں یہ منظر پیش کرتا ہے
| |
| کہ اقا چل دیے پیدل سواری پر غلام آیا
| |
|
| |
|
| |
| پیدل چلے خادم کو سواری میں بٹھا کر
| |
| کونین میں سرکار سے رہبر نہ ملے گا
| |
|
| |
|
| |
| === حضور سے معاملات و الطاف ===
| |
|
| |
| ===== دریا بہانا =====
| |
|
| |
|
| |
| میرے کریم سے گر قطرہ کسی نے مانگا
| |
| دریا بہا دیے ہیں، در، بے بہا دیے ہیں
| |
|
| |
| امام احمد رضا خان بریلوی
| |
|
| |
| فریاد رس ہے کتنا مرا بوریا نشیں
| |
| قطرہ طلب کیا ہے تو دریا بہا دیا
| |
|
| |
| احمد ندیم قاسمی
| |
|
| |
| ===== دعا ، التجا ۔ وسیلہ =====
| |
|
| |
| سر ِ فلک مرے لفظوں کا سر لگاتا ہے
| |
|
| |
| ترا وسیلہ دعاوں کو پر لگاتا ہے
| |
|
| |
| ریاض مجید
| |
|
| |
|
| |
| ===== حضور کی توجہ اور دیکھنا =====
| |
|
| |
|
| |
| سلام پڑھتے ہوئے ہم نہ دیکھ پائیں مگر
| |
|
| |
| جواب دیتے ہوئے وہ تو ہم کو دیکھتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ریاض مجید
| |
|
| |
|
| |
| میں نعت بھی پڑھتا ہوں تو ہوتا ہے یہ محسوس
| |
|
| |
| جیسے میرا ممدوح مجھے دیکھ رہا ہو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شبنم رومانی
| |
|
| |
| ===== رحمت، عفو و در گذار =====
| |
|
| |
| یہ شان تھی رحمت کی تو حیران سا کیوں ہے
| |
|
| |
| حقدار ِ معافی ابو سفیان سا کیوں ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سلمان گیلانی
| |
|
| |
|
| |
| آپ تو سنگ زنی پر بھِ دعا دیتے ہیں
| |
|
| |
| نعت لکھ لایا ہوں دیکھیں مجھے کیا دیتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کامران احمد
| |
|
| |
| ==== نہیں سنتا ہی نہیں ====
| |
|
| |
| واہ کیا جود و کرم ہے شہ ِ بطحا تیرا
| |
|
| |
| نہیں سنتا ہی نہیں مانگنے والا تیرا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ احمد رضا بریلوی
| |
|
| |
|
| |
| ملتا نہیں کیا کیا دو جہاں کو تیرے در سے
| |
|
| |
| اک لفظ "نہیں" ہے کہ ترے لب پہ نہیں ہے ------------- اعظم چشتی
| |
|
| |
| ==== سوال سے پہلے ====
| |
|
| |
| ہر اک گدا کو عطا کر رہے ہیں دل کی مراد
| |
|
| |
| کبھی سوال سے پہلے کبھی سوال کے بعد ۔
| |
|
| |
| سلمان گیلانی ۔
| |
|
| |
| == نعت گوئی، نعت خوانی ، مدح ==
| |
|
| |
| === نعت ===
| |
|
| |
| ==== نعت اور حمد ====
| |
|
| |
| بس کر شیر مقال
| |
|
| |
| نعت کو حمد نہ کر
| |
|
| |
| آگ میں ہاتھ نہ ڈال ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ خالد احمد
| |
|
| |
|
| |
| پس ِ ہر پردہ ءِ تو صیف یا رب تو نکلتا ہے
| |
|
| |
| نبی کے نعت میں حمد کا پہلو نکلتا ہے
| |
|
| |
| ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ریاض مجید
| |
|
| |
|
| |
| مدح ِ شاہ ِ دو عالم کی کیا بات ہے
| |
|
| |
| حمد کی حمد ہے نعت کی نعت ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔حسنین اکبر
| |
|
| |
|
| |
| یوں آقا کی نعت سنائی جائے گی
| |
|
| |
| میم سے پہلے حمد لگائی جائے گی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حسنین اکبر
| |
|
| |
| ==== نعت اور غزل ====
| |
|
| |
|
| |
| ہم غزل میں تھوڑا سا روشن ہوئے
| |
|
| |
| اور پورا جگمگائے نعت میں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ پارس مزاری
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| اک تھکا ہارا مسافر جیسے منزل یاب ہو
| |
|
| |
| یوں غزل پہنچی ہے نعت سید ابرار تک ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مسعود اختر، فیصل آباد
| |
|
| |
| ==== نعت میں آنکھ نم ====
| |
|
| |
| نبی کی نعت جو قرطاس پر رقم کی ہے
| |
|
| |
| تو پہلے میں نے محبت میں آنکھ نم کی ہے
| |
|
| |
| حافظ مظہر الدین مظہر
| |
| ---
| |
|
| |
|
| |
| میں نے اس قرینے سے نعت شہ رقم کی ہے
| |
|
| |
| شعر بعد میں لکھا پہلے آنکھ نم کی ہے
| |
| -
| |
|
| |
| صبیح رحمانی
| |
|
| |
| ==== نعت اور عجز ِ نعت ====
| |
|
| |
|
| |
| کہاں میں کہاں مدحِ ذاتِ گرامی
| |
|
| |
| نہ سعدی نہ رومی نہ قدسی نہ جامی
| |
|
| |
| پسینے پسینے ہوا جا رہا ہوں
| |
|
| |
| کہاں یہ زباں اور کہاں نامِ نامی
| |
|
| |
| [ماہر القادری ]
| |
|
| |
|
| |
| شان ان کی سوچیے اور سوچ میں کھو جائِیے
| |
|
| |
| نعت کا دل میں خیال آئے تو چپ ہو جائیے
| |
|
| |
| [خورشید رضوی ]
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| کس رخ سے تیری مدح ترے مدح جو کریں
| |
| کس تار سے حروف کے دامن رفو کریں
| |
| (خالد احمد)
| |
|
| |
|
| |
| حضورؐ! عجزِ بیاں کو بیاں سمجھ لیجے
| |
| تہی ہے دامنِ فن، آستاں پہ کیا لاؤں؟۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عاصی کرنالی
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| ==== نعت اور حسن طلب ====
| |
|
| |
|
| |
| آپ تو سنگ زنی پر بھی دعا دتیے ہیں
| |
|
| |
| نعت لکھ لایا ہوں ،دیکھیں مجھے کیا دیتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کامران احمد مظفر گڑھ
| |
|
| |
|
| |
| آپ مزدور کی محنت کا صلہ دیتے ہیں
| |
|
| |
| میں کہوں نعت تو ماتھے سے پسینہ پھوٹے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ابو الحسن خاور
| |
|
| |
| ==== نعت - حضوری ، حاضری ، موت ====
| |
|
| |
| اے کاش ذرا دیر یہیں وقت ٹھہر جائے
| |
|
| |
| میں پیش رسول عربی نعت سرا ہوں
| |
|
| |
| [[حفیظ تائب ]]
| |
|
| |
| ملک الموت بھی حاضر ہوں ان سے کہہ دو
| |
|
| |
| محفل ِ نعت میں نہ یوں مجھ کو ستائیں جائیں
| |
|
| |
| [[حمیدہ شاہین ]]
| |
|
| |
|
| |
| ==== نعت اور موت ====
| |
|
| |
| دُنیا سے کہو اور کسی وقت پہ آئے
| |
|
| |
| حؔسان ابھی مدحتِ سرکار ﷺ میں گُم ہے
| |
|
| |
| حسان المصطفٰی ، سیالکوٹ
| |
|
| |
|
| |
| وہ ادھر کھول دیں گرہیں جو پڑی ہیں مجھ میں
| |
|
| |
| میں ادھر نعت رقم کرتے ہوئے مرجاؤں۔۔
| |
|
| |
| دلاور علی آزر
| |
|
| |
|
| |
| ملَک الموت بھی حاضر ہوں تو اُن سے کہہ دیں
| |
|
| |
| محفلِ ذکرِ نبیؐ سے نہ اُٹھائیں ، جائیں
| |
|
| |
| حمید ہ شاہین
| |
|
| |
|
| |
| اس وقت نہ چھیڑ اے کششِ لذتِ دنیا
| |
|
| |
| اس وقت مرے دل کو وہ یاد آئے ہوئے ہیں
| |
|
| |
| سید نصیر الدین نصیر رح
| |
|
| |
|
| |
| ==== نعت اور محشر ====
| |
|
| |
| ڈھیر ساری نیکیاں زاہد پہ تھیں اور میرے پاس
| |
|
| |
| نعت کا ایک شعر تھا جو پیش داور رکھدیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ افسر امروہوی
| |
|
| |
|
| |
| روز محشر تھا مرا نام ثنا خوانوں میں
| |
|
| |
| یعنی یہ شعر مرے ایک جہاں تک نہ رہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ابو الحسن خاور
| |
|
| |
| ==== نعت اور بخشش ====
| |
|
| |
| ==== نعت - متفرق ====
| |
|
| |
| * نعت کیا ہے کہ موضوع پر اپنے مضمون "معاصر نعتیہ شاعری میں تازہ کاریاں " میں کچھ اشعار ہیں
| |
| * مفیض کے نعت نمبر میں اقبال نجمی کا مضمون " نعت اشعار کی روشنی میں "
| |
|
| |
|
| |
| نعت کہنا ہو تو دہرائیں یہ مصرع بار بار
| |
|
| |
| "با خدا دیوانہ باشد با محمد ہوشیار " ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ قصری کانپوری
| |
|
| |
|
| |
| جب قلم نعت پیمبر میں رواں ہوتا ہے
| |
|
| |
| ہر گنہگار کو بخش کا گماں ہوتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شورش کشمیری
| |
|
| |
|
| |
| نہ پوچھو نعت کی تخلیق سے ہم کس طرح گذرے
| |
|
| |
| ہر اک نقطے ، ہر اک مصرع میں اپنا امتحاں دیکھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شبنم رومانوی
| |
|
| |
|
| |
| سہل جانو نہ میاں، آپ کی مدحت کرنا
| |
|
| |
| آئینہ ٹوٹ بھی جائے تو نہ حیرت کرنا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شبنم رومانوی
| |
|
| |
|
| |
| نبی کی نعت جو قرطاس پہ رقم کی ہے
| |
|
| |
| تو پہلے ہم نے محبت میں آنکھ نم کی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حافظ مظہر الدین
| |
|
| |
| === نعت گوئی - موازنے ===
| |
|
| |
|
| |
| === موازنے ===
| |
|
| |
| ==== موازنہ - انبیاء ====
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| اٹھے جو فرش سے تو گئے عرش تک حضور
| |
|
| |
| موسی کو تجربہ تھا فقط کوہ ِ طورکا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شبنم رومانوی
| |
|
| |
| بہت زیادہ احتیاط نہیں ہے
| |
|
| |
| ==== طور و حرا ، حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اور حضرت موسی ====
| |
|
| |
| حافظ مظہر الدین مظہر کے کلام میں چھ سات اشعار ہیں ۔ بے اعتدالیاں بھی ہیں ۔ ایک یہ شعر اچھا لگا ۔
| |
|
| |
| روداد کوہ ِ طور کی مشہور ہوگئی
| |
|
| |
| غار ِ حرا کے سینے کا افسانہ راز ہے
| |
|
| |
| بے اعتدالی کی مثال
| |
|
| |
| جلووں کی تاب لا نہ سکے طو رپر کلیم
| |
|
| |
| سرکار لامکاں میں بھی جلوہ فشاں رہے
| |
|
| |
|
| |
| ==== جنت و مدینہ / گلی ====
| |
|
| |
| جو ان کی گلی ہے وہی دراصل ہے جنت
| |
|
| |
| اور دراصل جو جنت ہے وہی ان کی گلی ہے .......................... کوثر نیازی
| |
|
| |
| ===عشق ۔ ،محبت، جذب ===
| |
|
| |
| ===== دل کہیں جسم کہیں =====
| |
|
| |
| کوئے سرکار میں ہوگا کہیں مصروف ِ طواف
| |
|
| |
| دل اگر سینے میں ہوتا تو دھڑکتا ہوتا ۔
| |
|
| |
| [[اعظم چشتی ]]
| |
|
| |
|
| |
| شاید تھے حضور آپ جہاں یہ بھی وہیں تھا
| |
|
| |
| جب دل کو ٹٹولا تو یہ پہلو میں نہیں تھا ۔
| |
|
| |
| [[ضیا الدین بدایونی ]]
| |
|
| |
| شاید معنوی اور بندش کے اعتبار سے مصرعے کمزور کر رہا ہے ۔ دوسرے مصرعے میں زبان کی غلطی ہے سینہ ٹٹولنے کا مقام تھا ۔ جیسے جیب ٹٹولی جاتی ہے نہ کہ پیسے ۔
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| == متعلقات ِ حضور ==
| |
|
| |
| === گھریلو اور ذاتی اشیا ===
| |
|
| |
| ===== چٹائی =====
| |
|
| |
| ایسا کوئی محبوب ہوگا نہ کہیں ہے
| |
|
| |
| بیٹھا ہے چٹائی پہ مگر عرش بریں ہے
| |
|
| |
| [[اعظم چشتی ]]
| |
|
| |
|
| |
| جو چٹائی پہ جھکائے ہوئے سر بیٹھا ہے
| |
|
| |
| دین و دنیا کا وہ سلطان ہے سبحان اللہ ۔
| |
|
| |
| [[حفیظ تائب ]]
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| محشر میں بھی اس شان سے جاوں گا منور
| |
|
| |
| رکھے ہوئے کاندھے پہ چٹائی ترے در کے
| |
|
| |
| منور بدایونی
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| ہے چٹائی کا بچھونا کبھی خاک ہی پہ سونا
| |
|
| |
| کبھی ہاتھ کاسر ہانہ مدنی مدینےوالے
| |
|
| |
| [[الیاس عطاری ]]
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| مجھے قسَم ہے تری سیرتِ منَزَّہ کی
| |
|
| |
| کہ تاج و تخت پہ اک طنز تھی چٹائی تری
| |
|
| |
| حفیظ تائب
| |
|
| |
|
| |
| اورنگ سلیماں کے لیے رشک کا باعث
| |
|
| |
| اے سید کونین ترے در کی چٹائی
| |
|
| |
| کاشف عرفان
| |
|
| |
|
| |
| اک عہد تھا چٹائی سے آدھی کھجور تک
| |
|
| |
| پہنچے حضور کیسے مقاماتِ نور تک
| |
|
| |
| کاشف عرفان
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| بس ایک مشکیزہ اک چٹائی
| |
|
| |
| ذرا سے جَو ایک چارپائی
| |
|
| |
| بدن پہ کپڑے بھی واجبی سے
| |
|
| |
| نہ خوش لباسی نہ خوش قبائی
| |
|
| |
| یہی ہے کُل کائنات جس کی
| |
|
| |
| گنی نہ جائيں صفات جس کی
| |
|
| |
| وہی تو سلطانِ بحرو بر ہے
| |
|
| |
| مرا پیمبر عظیم تر ہے
| |
|
| |
| مظفر وارثی
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| ایک پیالہ ، اک مشکیزہ ، ایک چٹائی ، ایک عصا
| |
| شاہِ دو عالم کا کاشانہ کتنا اچھا لگتا ہے
| |
|
| |
| عارف خواجہ، برمنگھم
| |
|
| |
|
| |
| ==== نعلین پاک / پاوں / نقش قدم ====
| |
|
| |
| جو سر پہ رکھنے کو مل جائیں نعل ِ پاک ِ حضور
| |
|
| |
| تو ہم کہیں گے کہ ہاں تاجدار ہم بھی ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
| |
|
| |
|
| |
| لمس ِ پائے مصطفی کے فیض سے
| |
|
| |
| یہ زمیں ہے آسماں ، آہستہ چل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حنیف قادری
| |
|
| |
|
| |
| جو پھول ہیں زمیں پہ وہی آسمان پر
| |
|
| |
| ساری بہار آپ کے نقش ِ قدم کی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شبنم رومانوی
| |
|
| |
| === مدینہ ===
| |
|
| |
| ==== مدینہ کا مقام ====
| |
|
| |
|
| |
| پیمبر کا جہاں پر آستاں ہے
| |
|
| |
| زمیں کا اتنا ٹکڑا آسماں ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ امام دین گجراتی
| |
|
| |
|
| |
| ==== مدینہ اور جنت ====
| |
|
| |
| ==== مدینہ اور مکہ ====
| |
|
| |
| دونوں آنکھوں میں ہے جمال ِ رسول
| |
|
| |
| ایک مکہ ہے اک مدینہ ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ڈاکٹر اسد انصاری ، ارمغان ِ نعت ، ریختہ
| |
|
| |
| ==== مدینہ کی خواہش ====
| |
|
| |
| راستہ بھول گیا ہوں مرا چہرہ کردیں
| |
|
| |
| میرے آقا مرے سرکار مدینے کی طرف
| |
|
| |
| یاور وارثی، بھارت
| |
|
| |
|
| |
| ==== مدینہ کا سفر ====
| |
|
| |
|
| |
| ===== مدینہ - سر کے بل =====
| |
|
| |
|
| |
| ارے عاشقو سر کے بل چلتے چلتے
| |
|
| |
| چلو دیکھ آئیں مدینہ کی گلیاں ----------------------- الہ بخش خان پشاوری بہ تخلص مولٰینا - مجموعہ ذخیرہ نعت - تاریخ ندارد
| |
|
| |
|
| |
| حرم کی زمیں اور قدم رکھ کے چلنا
| |
|
| |
| ارے سر کا موقع ہے او جانے والے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اعلیحضرت بریلوی
| |
|
| |
|
| |
| ==== مدینہ میں آمد ====
| |
|
| |
|
| |
| گناہ تھا تو نہیں پر گناہ جیسا لگا
| |
|
| |
| ہم اس زمین پہ جب اپنے پاوں دھرنے لگے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سعود عثمانی
| |
|
| |
| ==== مدینہ - آداب ====
| |
|
| |
|
| |
| یہ کہیں خاک ِ مدینہ کہ اہانت ہی نہ ہو
| |
|
| |
| چلتے پھرتے وہاں احساس یہ ہر آن ہوا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔سلمان گیلانی
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| ==== مدینہ - حاضری ۔ احساس ِ ازلی ====
| |
|
| |
| طیبہ کے سب گداگر پہچانتے ہیں مجھ کو
| |
|
| |
| مجھ کو خبر نہیں تھی میں اسقدر بڑا ہوں!
| |
|
| |
| اقبال عظیم
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| جب میں پہنچوں گا مدینے کے گلی کوچوں میں
| |
|
| |
| ایک عالم مرا پہلے سے شناسا ہو گا
| |
|
| |
| ریاض حسین چودھری
| |
|
| |
|
| |
| محبتوں کا عجب شہر ہے مدینہ بھی
| |
|
| |
| ہر ایک شخص جہاں آشنا نکلتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حافظ لدھیانوی [ بشکریہ: سائل نظامی ]
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| یوں مدینہ میں کئی لوگ مجھے دیکھتے تھے
| |
|
| |
| ان سے پہلے بھی ملاقات رہی ہو جیسے
| |
|
| |
| ابو الحسن خاور
| |
|
| |
| ==== مدینہ میں طواف ====
| |
|
| |
| شوق کے عالم میں وہ کوئے مدینہ کا طواف
| |
|
| |
| جس طرف بھی رخ کیا کعبہ نظر آنے لگا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شبنم رومانی
| |
|
| |
|
| |
| سبز گنبد میرا مرکز، دائرہ میرا حرم
| |
|
| |
| میں نے صرف اتنا سبق حاصل کیا پرکار سے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شبنم رومانی
| |
|
| |
|
| |
| ==== مدینہ میں قیام ====
| |
|
| |
| یہ تو طیبہ کی محبت کا اثر ہے ورنہ
| |
|
| |
| کون روتا ہے لپٹ کر در و دیوار کے ساتھ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مظہر الدین مظہر
| |
|
| |
|
| |
| ==== مدینہ کی خاک ====
| |
|
| |
|
| |
| اس موضوع پر ایک مضمون مفیض کے نعت نمبر 1 میں انور رانا کا ایک مضمون اہم ہے
| |
|
| |
| ہاتھ آئے اگر خاک ترے نقش ِ قدم کی
| |
|
| |
| سر پر کبھی رکھیں کبھی آنکھوں سے لگائیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حسرت موہانی
| |
|
| |
|
| |
| رحمتوں کے شہر کی جب خاک آنکھوں میں پڑی
| |
|
| |
| اور اچھا۔۔۔۔ اور بھی اچھا نظر آنے لگا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شبنم رومانوی
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| یہ کہیں خاک ِ مدینہ کہ اہانت ہی نہ ہو
| |
|
| |
| چلتے پھرتے وہاں احساس یہ ہر آن ہوا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سلمان گیلانی، لاہور
| |
|
| |
| ==== مدینہ میں قدسی ====
| |
|
| |
|
| |
| ادھر عرش بریں پر آپ مہمان ِ خصوصی تھے
| |
|
| |
| ادھر فرش ِ زمیں پر قدسیوں کو میزباں دیکھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شبنم رومانوی
| |
|
| |
| ==== مدینہ ہی مدینہ ====
| |
|
| |
| منیٰ ، مزدلفہ و عرفات و کعبہ
| |
|
| |
| جہاں دیکھا وہاں پایا مدینہ
| |
|
| |
| ذہین شاہ تاجی
| |
|
| |
|
| |
| ==== مدینہ میں موت / موت اور دیدار ====
| |
|
| |
| تمنا ہے درختوں پر ترے روضے کے جا بیٹھوں
| |
|
| |
| قفس جس وقت ٹوٹے طائر ِ روح مقید کا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کرامت علی شہیدی
| |
|
| |
| دیں اور کو حضور یہ پیغام زندگی
| |
|
| |
| میں موت ڈھونڈتا ہوں زمین حجاز میں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اقبال
| |
|
| |
|
| |
| ہم میں اور ان میں فاصلہ ہے کیا
| |
|
| |
| زندگی درمیان پڑتی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عدم
| |
|
| |
| ==== مدینہ سے واپسی ====
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| یہ کہیں خامی ءِ ایماں ہی نہ ہو
| |
|
| |
| میں مدینے سے پلٹ آیا ہوں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ احمد ندیم قاسمی
| |
|
| |
| == معجزات ==
| |
|
| |
| ==== معجزات ِ اسم ، نام ، محمد، احمد ====
| |
|
| |
| بولنا اسمِ محمّد سے سکھا بچّوں کو
| |
|
| |
| صرف اس ورد سے لکنت میں کمی ہوتی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شاہد اشرف
| |
|
| |
| ==== معجزات عشق نبی ====
| |
|
| |
| یہ اثر بھی عشق ِ احمد سے زباں میں آگیا
| |
|
| |
| تیر کو آواز دی واپس کماںمیں آگیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ صادق جمیل، لاہور
| |
|
| |
|
| |
| اتنا حساس کیا عشق نبی نے مجھ کو
| |
|
| |
| اب تو غنچوں کے چٹخنے کی صدا آتی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سلطان محمود ، لاہور
| |
|
| |
| ====معجزات ِ عنایات ====
| |
|
| |
| صاحب ِ شق ِ قمر جس پہ عنایت کر دیں
| |
|
| |
| وہ اگر آئینہ جوڑے تو نشاں تک نہ رہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ابو الحسن خاور
| |
|
| |
|
| |
| ==== معجزات شق قمر - دل آئینہ ====
| |
|
| |
| ==== معجزات - ٹوٹا ہوا دل جوڑنا ====
| |
|
| |
|
| |
| قمر کو توڑ کر پھر جوڑنا تو ایک طرف
| |
| حضور ٹوٹے ہوئے دل بھی جوڑ دیتے ہیں
| |
|
| |
| حنیف نازش
| |
|
| |
| وہ جوڑ دے چاہے تو یہ ٹوٹا ہوا دل بھی
| |
| اس طرح کے جڑنے کا نشاں تک چلا جائے
| |
|
| |
| ادریس بابر
| |
|
| |
| صاحب ِ شوق قمر جس پہ عنایت کردیں
| |
| وہ اگر آئینہ جوڑے تو نشاں تک نہ رہے
| |
|
| |
| ابو الحسن خاور
| |
|
| |
| == نعت کے ادبی پہلو ==
| |
|
| |
| === غزل میں نعتیہ اشعار ===
| |
|
| |
| جب تلک تیرا واسطہ نہ دیا
| |
|
| |
| مجھ کو لوگوں نے راستہ نہ دیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ندیم ناجد
| |
|
| |
| === جوابی اشعار ===
| |
|
| |
| سپرد خاک ہی کرنا تھا مجھ کو
| |
|
| |
| تو پھر کاہے کو نہلایا گیا ہوں
| |
|
| |
| حفیظ جالندھری
| |
|
| |
|
| |
| نظر بہ عالم پاکیزگی پڑے ان پر
| |
|
| |
| مسافرانِ لحد اس لیے نہا کے چلے
| |
|
| |
| نصیر الدین نصیر ۔
| |
|
| |
| ---------------------------------
| |
|
| |
| غزل کے نعتیہ اشعار
| |
|
| |
| رحمت سید لولاک پہ کامل ایمان
| |
|
| |
| امت سید لولاک سے خوف آتا ہے
| |
|
| |
| جناب افتخار عارف
| |
|
| |
|
| |
| امتِ سیدِ لولاک سے خوف آئے جنہیں
| |
|
| |
| وہ یہ بتلائیں' وہ کس شاہ کی امت میں سے ہیں؟
| |
|
| |
| جناب ندیم ناجد
| |
|
| |
| === نعتیہ شاعری میں علامات ===
| |
|
| |
| ===== یثرب =====
| |
|
| |
|
| |
| بلائیں ہم کو بھی اب کے مدینے یا رسول اللہ
| |
|
| |
| رواں ہیں جانب ِ یثرب سفینے یا رسول اللہ .............................. مرتضی اشعر
| |
|
| |
|
| |
| ===== چٹائی =====
| |
|
| |
| ایسا کوئی محبوب ہوگا نہ کہیں ہے
| |
|
| |
| بیٹھا ہے چٹائی پہ مگر عرش بریں ہے
| |
|
| |
| [[اعظم چشتی ]]
| |
|
| |
| === الفاظ کا استعمال ===
| |
|
| |
| ==== الفاظ - جدید ====
| |
|
| |
| دور حاضر کے راکٹ کی حیثیت
| |
|
| |
| اپنے سینے میں حیدر کا دم چاہیے --------------- بیکل اتساہی
| |
|
| |
| ==== الفاظ - منفی الفاظ کا مثبت استعمال ====
| |
|
| |
| نوازے جاتے ہیں ہم سے نمک حرام غلام
| |
|
| |
| ہماری جان ہو قربان ِ بارگاہ ِ رفیع
| |
|
| |
| مولانا حسن رضا بریلوی
| |
|
| |
| ==== الفاظ - درست تلفظ ====
| |
|
| |
| ==== متنازعہ، مشکل، عربی الفاظ کا درست استعمال ====
| |
|
| |
| حاضری کے لیے بے چین ہے کتنا سلمان
| |
|
| |
| واقف اللہ تعالیٰ ہی مرے حال سے ہے
| |
|
| |
| سلمان گیلانی، لاہور
| |