آپ «بلغ العلی بکمالہ» میں ترمیم کر رہے ہیں
نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search
انتباہ: آپ ویکیپیڈیا میں داخل نہیں ہوئے ہیں۔ لہذا اگر آپ اس صفحہ میں کوئی ترمیم کرتے ہیں تو آپکا آئی پی ایڈریس (IP) اس صفحہ کے تاریخچہ ترمیم میں محفوظ ہوجائے گا۔ اگر آپ لاگ ان ہوتے ہیں یا کھاتہ نہ ہونے کی صورت میں کھاتہ بنا لیتے ہیں تو تو آپ کی ترامیم آپ کے صارف نام سے محفوظ ہوگی، جنھیں آپ کسی بھی وقت ملاحظہ کر سکتے ہیں۔
اس ترمیم کو واپس پھیرا جا سکتا ہے۔ براہ کرم ذیل میں موجود موازنہ ملاحظہ فرمائیں اور یقین کر لیں کہ اس موازنے میں موجود فرق ہی آپ کا مقصود ہے۔ اس کے بعد تبدیلیوں کو شائع کر دیں، ترمیم واپس پھیر دی جائے گی۔
تازہ ترین نسخہ | آپ کی تحریر | ||
سطر 31: | سطر 31: | ||
=== عروضی نکتہ === | === عروضی نکتہ === | ||
ان اشعار میں ایک عروضی نقظہ بھی دلچسپی سے خالی نہیں ۔ پہلے تین مصرعے [[بحر کامل ]] کے رکن متفاعلن متفاعلن کی تکرار ہیں ۔ جب کہ چوتھا مصرع مستفعلن [صلوا علیہ] سے شروع ہوتا ہے ۔ ما ہر عروض یاس یگانہ چنگیزی اسے [[تسکین ِ اوسط ]] کے کمالات میں گنتےہیں <ref> [https://archive.org/stream/CharaghESukanByMirzaWajidHussainYaasAzeemAbadi/charagh-e-sukan%20by%20Mirza%20wajid%20Hussain%20Yaas%20azeem%20abadi#page/n69/mode/2up | ان اشعار میں ایک عروضی نقظہ بھی دلچسپی سے خالی نہیں ۔ پہلے تین مصرعے [[بحر کامل ]] کے رکن متفاعلن متفاعلن کی تکرار ہیں ۔ جب کہ چوتھا مصرع مستفعلن [صلوا علیہ] سے شروع ہوتا ہے ۔ ما ہر عروض یاس یگانہ چنگیزی اسے [[تسکین ِ اوسط ]] کے کمالات میں گنتےہیں <ref> [https://archive.org/stream/CharaghESukanByMirzaWajidHussainYaasAzeemAbadi/charagh-e-sukan%20by%20Mirza%20wajid%20Hussain%20Yaas%20azeem%20abadi#page/n69/mode/2up]</ref> | ||
=== تظمین === | === تظمین === |