آپ «متاع» میں ترمیم کر رہے ہیں
نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search
انتباہ: آپ ویکیپیڈیا میں داخل نہیں ہوئے ہیں۔ لہذا اگر آپ اس صفحہ میں کوئی ترمیم کرتے ہیں تو آپکا آئی پی ایڈریس (IP) اس صفحہ کے تاریخچہ ترمیم میں محفوظ ہوجائے گا۔ اگر آپ لاگ ان ہوتے ہیں یا کھاتہ نہ ہونے کی صورت میں کھاتہ بنا لیتے ہیں تو تو آپ کی ترامیم آپ کے صارف نام سے محفوظ ہوگی، جنھیں آپ کسی بھی وقت ملاحظہ کر سکتے ہیں۔
اس ترمیم کو واپس پھیرا جا سکتا ہے۔ براہ کرم ذیل میں موجود موازنہ ملاحظہ فرمائیں اور یقین کر لیں کہ اس موازنے میں موجود فرق ہی آپ کا مقصود ہے۔ اس کے بعد تبدیلیوں کو شائع کر دیں، ترمیم واپس پھیر دی جائے گی۔
تازہ ترین نسخہ | آپ کی تحریر | ||
سطر 7: | سطر 7: | ||
[[متاع]] پر رائے دیتے ہوئے [[ابو الحسن خاور ]] لکھتے ہیں۔ | [[متاع]] پر رائے دیتے ہوئے [[ابو الحسن خاور ]] لکھتے ہیں۔ | ||
<blockquote>آج کی شاعری ([[غزل]]) قرینے سے کہے ہوئے تیز، سریع الاثر مصرعوں اور چونکا دینے خیال پر کھڑی ہے ۔ اگرچہ ہر اچھے شعر میں صرف یہی خوبیاں نہیں ہوتیں لیکن جہاں یہ گوہر مقصود حاصل ہو جائے ۔ لطف دوبالا ہو جاتا ہے ۔ اویس راجا کی نعتیہ شاعری کا اسلوب بھی اسی بنیاد پر استوار ہو رہا ہے ۔ "متاع" ان کا پہلا مجموعہ ہے جس میں کچھ طرحی و ردیفی مشق ِ سخن والی نعتیں بھی شامل ہیں لیکن جہاں وہ ان بندشوں سے آزاد ہوئے بڑے جاذب قرینے وجود میں آئے ۔ </blockquote> | <blockquote>آج کی شاعری ([[غزل]]) قرینے سے کہے ہوئے تیز، سریع الاثر مصرعوں اور چونکا دینے خیال پر کھڑی ہے ۔ اگرچہ ہر اچھے شعر میں صرف یہی خوبیاں نہیں ہوتیں لیکن جہاں یہ گوہر مقصود حاصل ہو جائے ۔ لطف دوبالا ہو جاتا ہے ۔ اویس راجا کی نعتیہ شاعری کا اسلوب بھی اسی بنیاد پر استوار ہو رہا ہے ۔ "متاع" ان کا پہلا مجموعہ ہے جس میں کچھ طرحی و ردیفی مشق ِ سخن والی نعتیں بھی شامل ہیں لیکن جہاں وہ ان بندشوں سے آزاد ہوئے بڑے جاذب قرینے وجود میں آئے ۔ </blockquote> <ref> | ||
https://www.facebook.com/photo?fbid=10160590138106018&set=gm.6137310216283629&idorvanity=200995043248539 | |||
</ref> | |||
=== حواشی و حوالہ جات === | === حواشی و حوالہ جات === | ||