آپ «نعتیہ کلیات کی روایت ۔ایک مطالعاتی جائزہ ،- ڈاکٹرشہزاد احمد» میں ترمیم کر رہے ہیں
نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search
انتباہ: آپ ویکیپیڈیا میں داخل نہیں ہوئے ہیں۔ لہذا اگر آپ اس صفحہ میں کوئی ترمیم کرتے ہیں تو آپکا آئی پی ایڈریس (IP) اس صفحہ کے تاریخچہ ترمیم میں محفوظ ہوجائے گا۔ اگر آپ لاگ ان ہوتے ہیں یا کھاتہ نہ ہونے کی صورت میں کھاتہ بنا لیتے ہیں تو تو آپ کی ترامیم آپ کے صارف نام سے محفوظ ہوگی، جنھیں آپ کسی بھی وقت ملاحظہ کر سکتے ہیں۔
اس ترمیم کو واپس پھیرا جا سکتا ہے۔ براہ کرم ذیل میں موجود موازنہ ملاحظہ فرمائیں اور یقین کر لیں کہ اس موازنے میں موجود فرق ہی آپ کا مقصود ہے۔ اس کے بعد تبدیلیوں کو شائع کر دیں، ترمیم واپس پھیر دی جائے گی۔
تازہ ترین نسخہ | آپ کی تحریر | ||
سطر 12: | سطر 12: | ||
==== نعت کی صدی ==== | ==== نعت کی صدی ==== | ||
اُردو کا نعتیہ ادب بلاشبہ اس عہدِ موجود کا مستند اور معتبر حوالہ ہے۔ وہ بات تو اب مسلّم ہو چکی ہے کہ درحقیقت یہ صدی نعت ہی کی صدی ہے۔ اس صدی میں | اُردو کا نعتیہ ادب بلاشبہ اس عہدِ موجود کا مستند اور معتبر حوالہ ہے۔ وہ بات تو اب مسلّم ہو چکی ہے کہ درحقیقت یہ صدی نعت ہی کی صدی ہے۔ اس صدی میں نعت کا کینوس روز و شب وسیع سے وسیع تر ہو رہا ہے۔ نعت کی مختلف جہات میں محیرّالعقول کام سامنے آرہے ہیں۔ | ||
صوتِ نعت، لحنِ نعت، ترقئ نعت، تفہیم نعت، ترویج نعت، تنقید نعت، تحقیق نعت، تعلیم نعت، صحافت نعت اور تہذیب نعت، یعنی نعت کے مذکورہ تمام شعبہ جات کی ہمہ گیر اور آفاقی قدریں روزِ روشن کی طرح نہ صرف ظاہر ہوچکی ہیں بلکہ | صوتِ نعت، لحنِ نعت، ترقئ نعت، تفہیم نعت، ترویج نعت، تنقید نعت، تحقیق نعت، تعلیم نعت، صحافت نعت اور تہذیب نعت، یعنی نعت کے مذکورہ تمام شعبہ جات کی ہمہ گیر اور آفاقی قدریں روزِ روشن کی طرح نہ صرف ظاہر ہوچکی ہیں بلکہ ورفعنا لک ذکرک کی بلند اقبالی کی جانب تیزی سے گامزن بھی ہیں۔ | ||
شعری اصناف میں صرف صنفِ نعت ہی وہ مہتمم بالشان موضوع ہے جس میں آفاقیت کے وسیع جلوے دکھائی دیتے ہیں۔ اس پاکیزہ اور تقدس مآب موضوع پر صبح و مسا تحریکی، تحقیقی اور علمی انداز سے جو کام ہو رہے ہیں، وہ دنیا پر عیاں ہیں۔ یہ رفعت اور اعزاز کسی دوسری صنف سخن کو حاصل نہیں۔ | |||
صنف نعت کی آفاقیت اور قدامت اظہر من الشمس ہے۔ یہ دیگر موضوعات کی طرح محدود اور مخصوص فکر کی حامل نہیں۔ اس کی ہمہ گیری اور وسعت کا عالم دیدنی اور فکر و خیال سے ماورا ہے۔ | صنف نعت کی آفاقیت اور قدامت اظہر من الشمس ہے۔ یہ دیگر موضوعات کی طرح محدود اور مخصوص فکر کی حامل نہیں۔ اس کی ہمہ گیری اور وسعت کا عالم دیدنی اور فکر و خیال سے ماورا ہے۔ |