|
|
سطر 33: |
سطر 33: |
| [[مقصود کائنات، ادیب رائے پوری ]] کا تعارف | | [[مقصود کائنات، ادیب رائے پوری ]] کا تعارف |
|
| |
|
| ===نمونہ کلام=== | | === نمونہ کلام === |
|
| |
|
| * [[تیرے ذکر سے مری آبرو - ادیب رائے پوری | تیرے ذکر سے مری آبرو ]] | | * [[تیرے ذکر سے مری آبرو - ادیب رائے پوری | تیرے ذکر سے مری آبرو ]] |
سطر 54: |
سطر 54: |
|
| |
|
|
| |
|
| ====یا محمد نورِ مجسم یا حبیبی یا مولائی====
| |
|
| |
|
| یا محمد نورِ مجسم یا حبیبی یا مولائی
| | === وفات === |
|
| |
|
| تصویر کمالِ محبت تنویرِ جمال خدائی
| |
|
| |
|
| |
| تیرا وصف بیاں ہو کس سے تیری کون کرے گا بڑائی
| |
|
| |
| اس گردِ سفر میں گم ہے جبریل امیں کی رسائی
| |
|
| |
|
| |
| تیری ایک نظر کے طالب تیرے ایک سخن پہ قرباں
| |
|
| |
| یہ سب تیرے دیوانے یہ سب تیرے شیدائی
| |
|
| |
|
| |
| یہ رنگ بہار گلشن یہ گل اور گل کا جوبن
| |
|
| |
| تیرے نور قدم کا دھوون اس دھوون کی رعنائی
| |
|
| |
|
| |
| ما اجملک تیرے صورت مااحسنک تیری سیرت
| |
|
| |
| مااکملک تیری عظمت تیرے ذات میں گم ہے خدائی
| |
|
| |
|
| |
| اے مظہر شان جمالی اے خواجۂ بندہ عالی
| |
|
| |
| مجھے حشر میں کام آجاءے میرا ذوق سخن آرائی
| |
|
| |
|
| |
| تو رئیس روز شفاعت تو امیر لطف و عنایت
| |
|
| |
| ہے ادیب کو تجھ سے نسبت یہ غلام ہے تو آقائی
| |
|
| |
| ====سَیِّدِیْ اَنْتَ حَبِیْبِیْ ... مدعا زیست کا میں نے پایا====
| |
|
| |
| سَیِّدِیْ اَنْتَ حَبِیْبِیْ
| |
|
| |
| سَیِّدِیْ اَنْتَ حَبِیْبِیْ
| |
|
| |
|
| |
| مدعا زیست کا میں نے پایا
| |
|
| |
| رحمتِ حق نے کیا پھر سایا
| |
|
| |
| میرے آقا نے کرم فرمایا
| |
|
| |
| پھر مدینے کا بلاوا آیا
| |
|
| |
| پہلے کچھ اشک بہالوں تو چلوں
| |
|
| |
| اِک نئی نعت سنالوں تو چلوں
| |
|
| |
|
| |
| سَیِّدِیْ اَنْتَ حَبِیْبِیْ
| |
|
| |
|
| |
| چاند تارے بھی مجھے دیکھیں گے
| |
|
| |
| ماہ پارے بھی مجھے دیکھیں گے
| |
|
| |
| خود نظارے بھی مجھے دیکھیں گے
| |
|
| |
| غم کے مارے بھی مجھے دیکھیں گے
| |
|
| |
| میں نظر سب سے بچولوں تو چلوں
| |
|
| |
| اِک نئی نعت سنالوں تو چلوں
| |
|
| |
|
| |
| سَیِّدِیْ اَنْتَ حَبِیْبِیْ
| |
|
| |
|
| |
| شکر میں سر کو جھکانے کے لیے
| |
|
| |
| داغ حسرت کے مٹانے کے لیے
| |
|
| |
| بختِ خوابیدہ جگانے کے لیے
| |
|
| |
| اُن کے دربار میں جانے کے لیے
| |
|
| |
|
| |
| اپنی اوقات بنالوں تو چلوں
| |
|
| |
| اِک نئی نعت سنالوں تو چلوں
| |
|
| |
|
| |
| سَیِّدِیْ اَنْتَ حَبِیْبِیْ
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| سامنے ہو جو درِ لطف و کرم
| |
|
| |
| یوں کروں عرض کہ یا شاہِ اُمم
| |
|
| |
| آگیا آپ کا محتاج کرم
| |
|
| |
| اِس گناہ گار کا رکھیے گا بھرم
| |
|
| |
| شوق کو عرض بنالوں تو چلوں
| |
|
| |
| اِک نئی نعت سنالوں سے تو چلوں
| |
|
| |
|
| |
| سَیِّدِیْ اَنْتَ حَبِیْبِیْ
| |
|
| |
|
| |
| اُن کی مدحت میں ہے جینا میرا
| |
|
| |
| کیسے ڈوبے گا سفینہ میرا
| |
|
| |
| دیکھ لو چیر کے سینہ میرا
| |
|
| |
| دل ہے یا شہرِ مدینہ میرا
| |
|
| |
| دل ادیب دکھالوں تو چلوں
| |
|
| |
| اِک نئی نعت سنالوں تو چلوں
| |
|
| |
|
| |
| سَیِّدِیْ اَنْتَ حَبِیْبِیْ
| |
|
| |
| ====آج اشک میرے نعت سنائیں تو عجب کیا====
| |
|
| |
| آج اشک میرے نعت سنائیں تو عجب کیا
| |
|
| |
| سن کر وہ مجھے پاس بلائیں تو عجب کیا
| |
|
| |
|
| |
| ان پر تو گنہگار کا سب حال کھلا ہے
| |
|
| |
| اس پر بھی وہ دامن میں چھپائیں تو عجب کیا
| |
|
| |
|
| |
| منہ ڈھانپ کے رکھنا کہ گنہگار بہت ہوں
| |
|
| |
| میت کو میری دیکھنے آئیں تو عجب کیا
| |
|
| |
|
| |
| اے جوش جنوں پاس ادب بزم ہے جن کی
| |
|
| |
| اس بزم میں تشریف وہ لائیں تو عجب کیا
| |
|
| |
|
| |
| دیدار کے قابل تو نہیں چشم تمنا
| |
|
| |
| لیکن وہ کبھی خواب میں آئیں تو عجب کیا
| |
|
| |
|
| |
| پابند نوا تو نہیں فریاد کی رسمیں
| |
|
| |
| آنسو یہ مرا حال سنائیں تو عجب کیا
| |
|
| |
|
| |
| نہ زاد سفر ہے نہ کوئی کام بھلے ہیں
| |
|
| |
| پھر بھی مجھے سرکار بلائیں تو عجب کیا
| |
|
| |
|
| |
| حاصل جنہیں آقا کی غلامی کا شرف ہے
| |
|
| |
| ٹھوکر سےوہ مردوں کو جلائیں تو عجب کیا
| |
|
| |
|
| |
| وہ حسن دو عالم ہیں ادیب ان کے قدم سے
| |
|
| |
| صحرا میں اگر پھول کھل آئیں تو عجب ک
| |
|
| |
| ====جو لمحے تھے سکوں کے سب مدینے میں گزار آئے====
| |
|
| |
| جو لمحے تھے سکوں کے سب مدینے میں گزار آئے
| |
|
| |
| وطن میں اے دل مضطر تجھے کیسے قرار آئے
| |
|
| |
|
| |
| خزاں کو حکم ہے داخل نہ ہو طیبہ کی گلیوں میں
| |
|
| |
| اجازت ہے نسیم آئے صبا آئے بہار آئے
| |
|
| |
|
| |
| وہ بستی اہل دل کی اور دیوانوں کی بستی ہے
| |
|
| |
| گئے جتنے خرد نازاں وہ دامن تار تار آئے
| |
|
| |
|
| |
| جبیں ہو آستاں پر ہاتھ میں روزے کی جالی ہو
| |
|
| |
| یہ لمحہ زندگی میں اے خدا پھر بار بار آئے
| |
|
| |
|
| |
| تعین مسجد و محراب کا طیبہ میں کیا ہوتا
| |
|
| |
| جہاں نقشِ قدم دیکھے وہیں سجدے گزار آئے
| |
|
| |
|
| |
| قلم جب سے ہوا خم نعت احمد میں ادیب اپنا
| |
|
| |
| بہت رنگیں ہوئے مضموں بڑے نقش و نگار آئے
| |
|
| |
| ====راگ ہے ’’باگیشری‘‘ کا اور بیاں شانِ رسول====
| |
|
| |
| راگ ہے ’’باگیشری‘‘ کا اور بیاں شانِ رسول
| |
|
| |
| ہو رہا ہے آج ’’سرگم‘‘ کو بھی عرفانِ رسول
| |
|
| |
|
| |
| ’’انترہ‘‘ کی تان جویائے شبِ معراج ہے
| |
|
| |
| اور ’’استائی‘‘ بصد انداز، قربانِ رسول
| |
|
| |
|
| |
| ہر قدم ’’آروہی‘‘ کا افلاکِ مدحت کی طرف
| |
|
| |
| اور ’’امروہی‘‘ بنی جاتی ہے دربانِ رسول
| |
|
| |
|
| |
| وادیِ طیبہ سے ناواقف تھی ’’وادی‘‘ راگ کی
| |
|
| |
| کیسے دکھلاتی بھلا کس جا ہے ایوانِ رسول
| |
|
| |
|
| |
| آج ’’وادی‘‘ اور ’’سمِ وادی‘‘ بتائیں گے تمہیں
| |
|
| |
| کونسا ’’سُر‘‘ کونسا ہے ’’راگ‘‘ شایانِ رسول
| |
|
| |
|
| |
| راگ ہے اِک ’’ٹھاٹھ‘‘ کا اِک وقت ہے اس کا ادیؔب
| |
|
| |
| میں نے اس کو کردیا ہر دم ثناخوانِ رسول
| |
|
| |
|
| |
| اے ادیؔبِ خوش نواء خسرؔو کا یہ فیضان ہے
| |
|
| |
| تم نے ’’موسیقی‘‘ کے فن میں کی بیاں شانِ رسول
| |
|
| |
| ===وفات===
| |
| ادیب رائے پوری صاحب نے [[16 اکتوبر]] [[2004]] کو [[کراچی]] میں وفات پائی ۔ | | ادیب رائے پوری صاحب نے [[16 اکتوبر]] [[2004]] کو [[کراچی]] میں وفات پائی ۔ |
|
| |
|
| ===بیرونی روابط=== | | === بیرونی روابط === |
|
| |
|
| [https://www.youtube.com/watch?v=KJmGp7EV5ec خوشبوئے حسان ] : [[ اے آر وائی ڈیجیٹل ]] پر ادیب رائے پوری پر کیا گیا ایک پروگرام | | [https://www.youtube.com/watch?v=KJmGp7EV5ec خوشبوئے حسان ] : [[ اے آر وائی ڈیجیٹل ]] پر ادیب رائے پوری پر کیا گیا ایک پروگرام |
ڈاکٹر پروفیسر ادیب رائے پوری پاکستان کے ممتاز نعت گو شاعر اور محقق ہیں ۔
حالاتِ زندگی
سید حسین علی المعروف ادیب رائے پوری 1928 میں رائے پور بھارت میں پیدا ہوئے ۔ ابتدائی تعلیم رائے پور میں ہوئی ۔<ref>http://www.bio-bibliography.com/authors/view/6282 </ref>
فارسی گھر کی زبان تھی ۔انکےفارسی اساتذہ میں مولانا عبدالرحمن الہ آبادی ، ماسٹر شیو پرشاد جبکہ شاعری میں فدا خالد دہلوی شامل ہیں ۔سلسلہ عالیہ سہروردیہ میں پیر آفاق سہروردی سے دستِ بیعت تھے ۔ وہ 13 اگست 1947 کو پاکستان ہجرت کر کے آۓ ۔اور کراچی (سندھ ) میں مستقل سکونت اختیار کی ۔
ادیبؔ رائے پوری ایم اے (اُردو) تھے۔ عرصہ دراز سے شعر و ا دب کی خدمت کا فریضہ انجام دیتے رہے۔ فداؔ خالدی دہلوی سے شرفِ تلمذ حاصل تھا۔
خدمت ِ نعت
نعت گوئی میں اور اس کے فروغ میں انکی خدمات ناقابلِ فراموش ہیں ۔ نعتیہ ادب کے سلسلے میں انہوں نے پہلا ماہنامہ نوائے نعت کراچی سے 1980 میں جاری کیا ۔
1970 سے 1980 تک پاکستان نعت کونسل کی سربراہی کی ۔
1980 میں پاکستان نعت اکیڈمی کے نام سے ایک نئے ادارے کی بنیاد رکھی ۔ جس کے بانی اور سربراہ ہونے کی حیثیت سے انہوں نے نعت کے فروغ کے لیئے گراں قدر خدمات انجام دیں ۔ مختلف سالوں میں مختلف ممالک میں انٹرنیشنل نعت کانفرنسیں منعقد کیں اور نعت ایوارڈ دیئے گئے۔ <ref>https://www.ziaetaiba.com/ur/scholar/adeeb-e-ahlesunnat-adeeb-raipuri</ref>
تصانیف
- غوثِ اعظم
- نعتیہ شاعری اور تنقیدی اشارے
- مشکوۃالنعت ، پاکستان نعت اکیڈمی ، 1989ء ، 672 ص (انتخاب)
- مدارج النعت ،کراچی،مشہور آفسٹ پریس ،فروری 1986ء، 400 ص
- تصویر کمال محبت ،1979ء، ص (نعتیں)
- اس قدم کے نشاں ، 1977ء، ص (نعتیں)
- نعتیہ ادب میں تنقید اور مشکلات
کلیات
مقصود کائنات، ادیب رائے پوری کا تعارف
نمونہ کلام
وفات
ادیب رائے پوری صاحب نے 16 اکتوبر 2004 کو کراچی میں وفات پائی ۔
بیرونی روابط
خوشبوئے حسان : اے آر وائی ڈیجیٹل پر ادیب رائے پوری پر کیا گیا ایک پروگرام
فروغ نعت : ادیب رائے پوری کے کچھ کلام
اردو دنیا : عشق کے رنگ میں رنگ جائیں
یا محمد نور ِ مجسم : ۔حوریہ فہیم کی آواز میں
حواشی و حوالہ جات